LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blue Magic Plus Nederland

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bijdeleij

Blue Magic Plus Nederland

Ongelezen bericht door bijdeleij »

WAARSCHUWING TRAP HIER NIET IN!! BLUE MAGIC PLUS HET IS [/b]TROEP!!! :evil: Deze afvalpillen kan je bestellen op internet eerst krijg je een proef paket wat niet help om af te vallen. daarna sturen ze nieuwe en dan schrijven ze 54,00 euro van je rekening. Ik belde Ik wilde de pillen terug sturen en het geld terug.Ze vertelde dat ze dat niet doen Schande!!!
Ze geven je niet het adres.

crazyme

Re: Blue Magic Plus Nederland

Ongelezen bericht door crazyme »

Maak je niet dik joh ! :lol:

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Zeker voorwaarden niet gelezen zoals gewoonlijk!

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Afvallen doe je door gezond te eten en genoeg te bewegen. De rest is onzin. Welkom op aarde :D !

Nappie1

Ongelezen bericht door Nappie1 »

Mijn vrouw is hier ook ingestonken maar had wél de voorwaarden gelezen en tijdig opgezegd.
Vervolgens kon ze in de clinch met een incassobureau, pas na herhaald contact en een gepeperde mijnerzijds waarbij de wet verkoop op afstand is aangehaald mochten we de verpakking retourneren.
Helaas voor hen was deze al retour afzender gestuurd bij ontvangst.
Bleek dat daar volgens hen geen adres op stond, nu is dat niet mijn probleem maar dat van hen, raar dat je als bedrijf je adres niet bekend wilt maken.
Dit zegt eigenlijk al genoeg over de betrouwbaarheid van deze onderneming.

Gesloten