omschrijving van de klacht:
Ik plaatste in oktober een bestelling, deze werd 10 october als betaald aangegeven op de site. We zijn vandaag 17 november en ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik heb een 7-tal keer gebeld om te vragen naar de afleveringsdatum, want ik kreeg maar geen trackingnummer van het postorderbedrijf TNT waarmee Bobshop zijn zendingen doet. Elke keer had ik een vrouw aan de lijn die mij zei dat de bestelling nog steeds in het magazijn stond. Elke keer verzekerde zij mij dat mijn bestelling verstuurd zou worden de volgende dag en daardoor normaliter een aantal dagen later bij mij bezorgd zou worden. Elke leverdatum die deze vrouw mij gaf, bleek een voorwendsel of leugen te zijn. Op mijn deur hangt sinds een maand een briefje waarop staat: "Bobshop, TNT gelieve overal aan te bellen." Dit om er zeker van te zijn dat wanneer de bestelling zou geleverd worden en ik niet thuis was, er wel iemand in het huis zou zijn die open zou kunnen doen. Er is hier altijd iemand thuis. Na de ettelijke telefoontjes, die ongeveer een maand lang 1 tot 2 keer per week plaatsvonden en tot niets leidden, heb ik vorige week een mail gestuurd met daarin mijn frustraties. Deze werd tot nu toe nog niet beantwoord, terwijl zij op hun website verzekeren dat ze binnen 48 uur antwoorden in geval van een klacht. Daarbij komt nog dat mijn huisgenoot, die al even klant is bij Bobshop ook al een mail heeft gestuurd om een van zijn aangekochte items te laten repareren, een maand geleden, en deze werd ook nog niet beantwoord. Ook werd bij hem al twee keer op verkeerde datum geleverd. Om nog iets positief te zeggen: na de vierde telefoon, ongeveer een drietal weken na de bestelling geplaatst te hebben, had ik een man aan de lijn die de ernst van mijn klacht iets serieuzer opnam en dan een tegoed van 10 euro op de bobshop-account ons heeft toegewezen. Het is dan enkel de vraag of ik dit tegoed ooit ga gebruiken, ik weiger om ooit nog iets te bestellen bij dit bedrijf. Een terugstorting van 10 euro zou mooier geweest zijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bobshop.nl
Re: Bobshop.nl
Hallo,
Ik las de klacht over de bobshop. Het lijkt mij eerlijk te vermelden dat ik er een artikel bestelde dat zonder problemen werd geleverd. Wel heb ik eerst telefonisch contact met de bobshop opgenomen om er zeker van te zijn dat het betreffende product op voorraad was, zodat ik niet te maken zou krijgen met terug te vorderen geld in geval van niet kunnen leveren.
Misschien in het algemeen een goed idee bij het bestellen bij webwinkels.
Schaartje
Ik las de klacht over de bobshop. Het lijkt mij eerlijk te vermelden dat ik er een artikel bestelde dat zonder problemen werd geleverd. Wel heb ik eerst telefonisch contact met de bobshop opgenomen om er zeker van te zijn dat het betreffende product op voorraad was, zodat ik niet te maken zou krijgen met terug te vorderen geld in geval van niet kunnen leveren.
Misschien in het algemeen een goed idee bij het bestellen bij webwinkels.
Schaartje