| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BOL.com
-
gerbrand333
Re: BOL.com
Mijn ervaringen met Bol.com zijn uitsluitend zeer positief.
Vlotte levertijden, FilmDVD's zijn altijd verzegeld.
Achteraf betalen per acceptgiro mogelijk.
Zeer groot assortiment.
Wat hun prijspeil betreft.
Sommige artikelen zijn misschien wat duurder maar daarnaast
is er ook een breed assortiment gunstig geprijsde artikelen:
zoals populaire DVD series.
Alle lof voor www.bol.com
Vlotte levertijden, FilmDVD's zijn altijd verzegeld.
Achteraf betalen per acceptgiro mogelijk.
Zeer groot assortiment.
Wat hun prijspeil betreft.
Sommige artikelen zijn misschien wat duurder maar daarnaast
is er ook een breed assortiment gunstig geprijsde artikelen:
zoals populaire DVD series.
Alle lof voor www.bol.com
-
Jan Koopman
Ik zal proberen uit te leggen waar de klachten vandaan komen. Bol.Com is niet in staat om, wanneer iets niet goed gaat, dit te herstellen. Ik heb nu twee keer met het bedrijf te maken gehad en beide keren is het een oeverloos drama geworden. Beide keren hing het op de onmacht van de klantenservice.
Mijn dochter bestelde een laptop bij Bol.Com. Zij had er deze vakantie hard voor gewerkt en had dat ding nodig voor haar studie. Levertijd: 1 dag. De volgende dag keek zij naar de status van haar bestelling: geannuleerd!
Telefonisch contact gezocht met de klantenservice.
Vraag: Waarom is de bestelling geannuleerd?
Antwoord: Dat weten wij niet.
V. Was hij niet meer op voorraad?
A.: Jawel, hij is nog steeds op voorraad.
V. Is het geld niet bij u binnengekomen?
A. Jawel, u heeft via IDEAL betaald
V. Wanneer kan de computer dan geleverd worden?
A. Dat kan ik u niet vertellen
V. Wordt de computer nog wel geleverd?
A. Dat weet ik niet
V. Mijn dochter heeft dat ding volgende week nodig. Gaat het lukken om voor die tijd te leveren?
A. Dat denk ik niet\
V. Waarom niet?
A. Omdat-ie geannuleerd is
V. Kunt u er dan voor zorgen dat zij haar geld direct terugkrijgt?
A. Zij krijgt haar geld terug, maar dat kan wel een week of drie duren.
V. Hoezo? Wij moeten direct betalen als we ebstellen, dan moet u toch direct terugbetalen als u niet wilt of kun leveren?
A. Jawel, maar daar gaat een week of drie overheen
V. Waarom?
A. Tja, het duurt sowieso 5 werkdagen voor wij kunnen zien of er door u betaald is.
V. Maar u zei net dat u al gezien had dat mijn dochter via IDEAL betaald had?
A. Dat heb ik niet gezegd
V. En wat gaat er nu gebeuren?
A. Ik ga uw vraag doorspelen naar het hoofdkantoor. Daar zal men zo spoedig mogelijk reageren via de e-mail.
V. Wat is zo spoedig mogelijk?
A. Hoepelijk binnen enkele dagen...
De dag daarna heb ik weer gebeld, de dag daarna weer en vaniochtend nogmaals. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen, we hebben nog steeds geen laptop en ook het geld is nog niet terug.
Vanochtend vertelde de mevrouw van de klantenservice:
"Goh, heeft u nog steeds niks gehoord? Duurt wel lang, hé?"
Ik vroeg: En wat gaat u daar aan doen?
A. Tja.ik zal nog maar eens een mailtje sturen naar het hoofdkantoor
V. Denkt u dat dat helpt?
A. Tja, vroeg of laat zal dat wel een keer helpen."
V. Kunt u mij doorverbinden met degene die dat antwoord moet geven?
A. Nee, dat kan ik niet.
V. Waarom niet?
A. Ik kan niet doorverbinden
V Heeft u geen telefoon?
A. Nee.
V Waar praten wij nu door?
A. Ik heb geen telefoon waarmee ik het hoofdkantoor kan bellen
V. Kunt u mij het nummer geven, ik heb namelijk wel een telefoon
A. Nee, dat mag ik niet.
V. Hoe zit het met het geld van mijn dochter?
A. Ik heb net gezien dat haar betaling gister bij ons is binnengekomen
V. Volgens uw collega was het er vorgige week al?
A. Dan heeft mijn collega gejokt
V. Dus dat geld stort u vandaag terug op haar rekening?
A. Nou daar kan nog wel een paar weken overheen gaan.
V. Waarom?
A. Tja, de banken, hé. Die zijn vaak heel traag in het verwerken van betalingen.
V. Mevrouw, jullie kunnen toch, net als iedereen, gebruik maken va telebankieren? Dan is het toch een kwestie van seconden?
A. Nou nee hoor, als je bijvoorbeeld van de postbank naar een gewone bank moet, dan gaat daar zo maar een week of wat overheen!
Kijk, met zulke mensen op een afdeling die klantenservice heet, schiet het natuurlijk niet op.
Maar intussen heb ik ook mails gestuurd en een brioef gezonden naar de directie. Ook daar heb ik, bijna een week later, nog steeds geen reactie op. Intussen heeft mijn dochter geen laptop en is ze haar zuurverdiende geld nog steeds kwijt.
Als Bol.Com door velen de beste webwinkel van ons land wordt genoemd, dan zegt dat veel over de hoogte waarop de lat wordt gelegd...
Jan Koopman
Mijn dochter bestelde een laptop bij Bol.Com. Zij had er deze vakantie hard voor gewerkt en had dat ding nodig voor haar studie. Levertijd: 1 dag. De volgende dag keek zij naar de status van haar bestelling: geannuleerd!
Telefonisch contact gezocht met de klantenservice.
Vraag: Waarom is de bestelling geannuleerd?
Antwoord: Dat weten wij niet.
V. Was hij niet meer op voorraad?
A.: Jawel, hij is nog steeds op voorraad.
V. Is het geld niet bij u binnengekomen?
A. Jawel, u heeft via IDEAL betaald
V. Wanneer kan de computer dan geleverd worden?
A. Dat kan ik u niet vertellen
V. Wordt de computer nog wel geleverd?
A. Dat weet ik niet
V. Mijn dochter heeft dat ding volgende week nodig. Gaat het lukken om voor die tijd te leveren?
A. Dat denk ik niet\
V. Waarom niet?
A. Omdat-ie geannuleerd is
V. Kunt u er dan voor zorgen dat zij haar geld direct terugkrijgt?
A. Zij krijgt haar geld terug, maar dat kan wel een week of drie duren.
V. Hoezo? Wij moeten direct betalen als we ebstellen, dan moet u toch direct terugbetalen als u niet wilt of kun leveren?
A. Jawel, maar daar gaat een week of drie overheen
V. Waarom?
A. Tja, het duurt sowieso 5 werkdagen voor wij kunnen zien of er door u betaald is.
V. Maar u zei net dat u al gezien had dat mijn dochter via IDEAL betaald had?
A. Dat heb ik niet gezegd
V. En wat gaat er nu gebeuren?
A. Ik ga uw vraag doorspelen naar het hoofdkantoor. Daar zal men zo spoedig mogelijk reageren via de e-mail.
V. Wat is zo spoedig mogelijk?
A. Hoepelijk binnen enkele dagen...
De dag daarna heb ik weer gebeld, de dag daarna weer en vaniochtend nogmaals. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen, we hebben nog steeds geen laptop en ook het geld is nog niet terug.
Vanochtend vertelde de mevrouw van de klantenservice:
"Goh, heeft u nog steeds niks gehoord? Duurt wel lang, hé?"
Ik vroeg: En wat gaat u daar aan doen?
A. Tja.ik zal nog maar eens een mailtje sturen naar het hoofdkantoor
V. Denkt u dat dat helpt?
A. Tja, vroeg of laat zal dat wel een keer helpen."
V. Kunt u mij doorverbinden met degene die dat antwoord moet geven?
A. Nee, dat kan ik niet.
V. Waarom niet?
A. Ik kan niet doorverbinden
V Heeft u geen telefoon?
A. Nee.
V Waar praten wij nu door?
A. Ik heb geen telefoon waarmee ik het hoofdkantoor kan bellen
V. Kunt u mij het nummer geven, ik heb namelijk wel een telefoon
A. Nee, dat mag ik niet.
V. Hoe zit het met het geld van mijn dochter?
A. Ik heb net gezien dat haar betaling gister bij ons is binnengekomen
V. Volgens uw collega was het er vorgige week al?
A. Dan heeft mijn collega gejokt
V. Dus dat geld stort u vandaag terug op haar rekening?
A. Nou daar kan nog wel een paar weken overheen gaan.
V. Waarom?
A. Tja, de banken, hé. Die zijn vaak heel traag in het verwerken van betalingen.
V. Mevrouw, jullie kunnen toch, net als iedereen, gebruik maken va telebankieren? Dan is het toch een kwestie van seconden?
A. Nou nee hoor, als je bijvoorbeeld van de postbank naar een gewone bank moet, dan gaat daar zo maar een week of wat overheen!
Kijk, met zulke mensen op een afdeling die klantenservice heet, schiet het natuurlijk niet op.
Maar intussen heb ik ook mails gestuurd en een brioef gezonden naar de directie. Ook daar heb ik, bijna een week later, nog steeds geen reactie op. Intussen heeft mijn dochter geen laptop en is ze haar zuurverdiende geld nog steeds kwijt.
Als Bol.Com door velen de beste webwinkel van ons land wordt genoemd, dan zegt dat veel over de hoogte waarop de lat wordt gelegd...
Jan Koopman
Ik bestel zeer regelmatig iets bij Bol.com. In de afgelopen 3/4 jaar toch zeker wel 10 bestellingen per jaar. Twee keer een probleem gehad. Een keer het verkeerde artikel ontvangen, dat ik na contact met de helpdesk gelijk kon terugzenden. De tweede keer was een bestelling zonder enige reden geannuleert door bol.com. Mailtje verzonden waarom dat gedaan was, medewerker had geen idee waarom en heeft de bestelling doorgezet. Twee dagen later was ook die bestelling binnen. Ook een keer een gebroken cddoosje gekregen, mailtje gestuurd via de site met als onderwerp Hoesje kapot en je krijgt zsm. een nieuw doosje. Erg netjes.
Ik denk dat sommige mensen gewoon pech hebben gehad, of in een bepaalde periode hun bestelling hebben gedaan, het is volgens mij een tijdje niet goed gegaan (de periode waarin mijn bestelling was geannuleert zonder enige reden)
@Jan Koopman, u zou misschien even kunnen kijken op tweakers.net/pricewatch. Ik heb zelf ook een laptop moeten kopen voor mijn studie, Bol.com is op hardwaregebied duurder dan de webshops die u op bovenstaande site kunt vinden. Voor een lagere prijs heb ik daar een laptop met dezelfde specificaties kunnen vinden. En er staan 'shopreviews' waarin mensen hun ervaringen met winkels kwijt kunnen, zodat u kunt zien met wat voor bedrijf u of uw dochter zaken doet.
Ik denk dat sommige mensen gewoon pech hebben gehad, of in een bepaalde periode hun bestelling hebben gedaan, het is volgens mij een tijdje niet goed gegaan (de periode waarin mijn bestelling was geannuleert zonder enige reden)
@Jan Koopman, u zou misschien even kunnen kijken op tweakers.net/pricewatch. Ik heb zelf ook een laptop moeten kopen voor mijn studie, Bol.com is op hardwaregebied duurder dan de webshops die u op bovenstaande site kunt vinden. Voor een lagere prijs heb ik daar een laptop met dezelfde specificaties kunnen vinden. En er staan 'shopreviews' waarin mensen hun ervaringen met winkels kwijt kunnen, zodat u kunt zien met wat voor bedrijf u of uw dochter zaken doet.
-
hmolenaar32
ook ik bestel regelmatig bij Bol en heb echt nog nooit iets vervelends meegemaakt !! Petje af voor de snelle logistiek !
-
Jan Koopman
Prachtig dat jullie nooit problemen hebben gehad. Ik geloof ook best dat, zo lang alles goed gaat, er niets aan de hand is. Maar als er iets mis gaat, dan kan de afdeling klantenservice niets doen. Om een voorbeeld te geven: op mijn mailtjes, mijn telefoontjes en een brief aan de directie - nu ruim drie weken geleden - heb ik nog geen enkele reactie gehad.
En... tja, het is niet anders, je leert een bedrijf pas kennen wanneer er problemen zijn...
En... tja, het is niet anders, je leert een bedrijf pas kennen wanneer er problemen zijn...
-
Meneer Petersen
Ik heb een keer een DVD bij ze besteld, stond bij dat ik hem de volgende dag in huis kreeg maar werd een week later.
Die week maakt mijn niks uit alleen dat je verkeerd geinformeerd word.
Die week maakt mijn niks uit alleen dat je verkeerd geinformeerd word.
gegevens hoofdkantoor Bol.com
Dit staat er in het telefoonboek.
Zoomstede 5 3431HK
Nieuwegein
Tel 030 6008888
Dit staat er in het telefoonboek.
Zoomstede 5 3431HK
Nieuwegein
Tel 030 6008888
Twee weken terug nog een bestelling bij ze gedaan. Een aantal dvd's en mp3 speler. Dvd's had ik na 3 dagen binnen. Mp3 speler bleek niet op voorraad te zijn. Jammer maar ik werd wel netjes per mail op de hoogte gehouden. Vandaag mail gehad dat bestelling is verzonden.
ik bestel regelmatig bij bol, en ook kadootjes die op een ander adres komen. Ze vaker te snel, dan te langzaam, zodat het kadootje nog wel in bus valt, voor degene jarig is.
Wat me opviel aan het bericht van jan koopman. Hij of zijn dochter bestelt een laptop die hij een week later nodig heeft.
Als je bij een webwinkel besteld, moet je er rekening mee houden dat het wel eens langer kan duren, dan je hoopt.
In mijn geval kan het dus wel eens gebeuren dat dat kadootje te laat kan zijn, nou ja.. dan vertel je dat de jarige. Geen man overboord.
Ik bestel al jaren veel op internet, ik ga altijd zorgvuldig te werk, ik kijk op tweakers.net of er over betreffende winkel iets geschreven staat. Lees reviews, kijk waar de winkel zich bevindt en of er een telefoonnummer is, (en dan geen telefoonnr. waar je je scheel betaald) Verder lees ik ook altijd de voorwaarden die zo'n winkel heeft, en stel van tevoren vragen als ik iets niet begrijp of wil weten. Misschien komt het ook daardoor, dat ik nooit problemen heb ondervonden, ook niet als eens iets niet goed is aan de bestelling. Ook is het zo, als je vriendelijk bent, wordt je vaak sneller geholpen, dan dat je in je boosheid je gram gaat halen.
Wat me opviel aan het bericht van jan koopman. Hij of zijn dochter bestelt een laptop die hij een week later nodig heeft.
Als je bij een webwinkel besteld, moet je er rekening mee houden dat het wel eens langer kan duren, dan je hoopt.
In mijn geval kan het dus wel eens gebeuren dat dat kadootje te laat kan zijn, nou ja.. dan vertel je dat de jarige. Geen man overboord.
Ik bestel al jaren veel op internet, ik ga altijd zorgvuldig te werk, ik kijk op tweakers.net of er over betreffende winkel iets geschreven staat. Lees reviews, kijk waar de winkel zich bevindt en of er een telefoonnummer is, (en dan geen telefoonnr. waar je je scheel betaald) Verder lees ik ook altijd de voorwaarden die zo'n winkel heeft, en stel van tevoren vragen als ik iets niet begrijp of wil weten. Misschien komt het ook daardoor, dat ik nooit problemen heb ondervonden, ook niet als eens iets niet goed is aan de bestelling. Ook is het zo, als je vriendelijk bent, wordt je vaak sneller geholpen, dan dat je in je boosheid je gram gaat halen.
Ik vind de klantenservice echt belachelijk!
Ik kreeg voor 1 bestelling 2 rekeningen!! Maar moet toch de extra rekening betalen.
Ik herken het verhaal van Jan bij de klantenservice!
Ze kunnen niets want alles gaat automatisch.... er werkt dus blijkbaar niemand op de afdeling administratie! Ze dreunen een standaard lijstje op een meer kunnen ze niet! Ga toch maar even kontact opnemen met het hoofdkantoor!!!
Bol is leuk als alles goed verloopt, maar zodra er iets fout gaat....
Groetjes
Ik kreeg voor 1 bestelling 2 rekeningen!! Maar moet toch de extra rekening betalen.
Ik herken het verhaal van Jan bij de klantenservice!
Ze kunnen niets want alles gaat automatisch.... er werkt dus blijkbaar niemand op de afdeling administratie! Ze dreunen een standaard lijstje op een meer kunnen ze niet! Ga toch maar even kontact opnemen met het hoofdkantoor!!!
Bol is leuk als alles goed verloopt, maar zodra er iets fout gaat....
Groetjes
denk wel dat het een redelijk groot bedrijf is met ongeveer 100 mensen op de de klantenservice, als iedereen daar maar zomaar iets doet zonder een bepaalde sturctuur te handhaven het alleen maar nog slechter gaat..
Elk bedrijf waar mensen werken worden fouten gemaakt en als een bedrijf zo groot als bol.com maar zo weinig klachten krijgt als deze, op een site waar de meeste mensen als eerste hun klachten deponeren, dan vind ik het een goed bedrijf....
petje af...
Elk bedrijf waar mensen werken worden fouten gemaakt en als een bedrijf zo groot als bol.com maar zo weinig klachten krijgt als deze, op een site waar de meeste mensen als eerste hun klachten deponeren, dan vind ik het een goed bedrijf....
petje af...
-
bastiaanvb
echt niet tevreden over BOl.com.
Heb drie keer iets besteld.
Eerste keer kwam het wonderwel aan. Prima.
Tweede keer iets besteld. VIER weken later bericht: sorry niet meer leverbaar. HAAL HET DAN VAN JE SITE AF VERDORIE!!!! (voor mij / anderen na mij)
Derde keer iets besteld: Als je het besteld voor .... dan krijg je het morgen in huis.... DUS NIET!!
Als het je niet kan schelen of / wanneer je iets krijgt is het een fantastisch bedrijf....
Heb drie keer iets besteld.
Eerste keer kwam het wonderwel aan. Prima.
Tweede keer iets besteld. VIER weken later bericht: sorry niet meer leverbaar. HAAL HET DAN VAN JE SITE AF VERDORIE!!!! (voor mij / anderen na mij)
Derde keer iets besteld: Als je het besteld voor .... dan krijg je het morgen in huis.... DUS NIET!!
Als het je niet kan schelen of / wanneer je iets krijgt is het een fantastisch bedrijf....
-
Bor Komorovski
Ironisch is het dat Mein Kampf in Nederland verboden is terwijl je via bol.com boeken kan bestellen met recepten voor zenuwgas, strijdgassen, explosieven, vergif en andere zaken. Prachtzaak!
-
ST
Ik heb ook geen écht slechte ervaringen bij BOL.
Ik had voor kerst een DVD besteld die binnen 3-5 werkdagen zou worden bezorgd, 2 weken later had ik nog niets, ik vaak ge-emaild aangezien het een kerstcadeau was, en ze zouden hun uiterste best doen.
Net op tijd voor kerst viel de DVD in de bus, zonder acceptgiro, ik werd al blij dat ik hem gratis zou krijgen ivm leverproblemen, maar ik kreeg de week erop de acceptgiro, die sturen ze apart omdat het ingepakt was.

Verder is alles prima geregeld, ik heb verder altijd mijn spullen gehad binnen de afgesproken levertijd.
Ik had voor kerst een DVD besteld die binnen 3-5 werkdagen zou worden bezorgd, 2 weken later had ik nog niets, ik vaak ge-emaild aangezien het een kerstcadeau was, en ze zouden hun uiterste best doen.
Net op tijd voor kerst viel de DVD in de bus, zonder acceptgiro, ik werd al blij dat ik hem gratis zou krijgen ivm leverproblemen, maar ik kreeg de week erop de acceptgiro, die sturen ze apart omdat het ingepakt was.
Verder is alles prima geregeld, ik heb verder altijd mijn spullen gehad binnen de afgesproken levertijd.
Ik heb maar één ervaring met Bol.com: als webmaster.
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar toen boden ze webmasters de mogelijkheid om een link naar Bol op hun site te zetten, en iedere aankoop via die link zou dan een paar centen voor die webmaster opleveren.
Ik heb nooit een cent van ze gekregen, terwijl mijn site toch echt wel redelijk veel bezocht werd. Dus òf ze maken gratis reclame (doordat ze weten dat er toch nooit iemand op zo'n link klikt), of ze belazeren de boel door wel klanten binnen te halen maar nooit uit te betalen (de webmaster kan niet controleren hoeveel keer er op die link geklikt wordt).
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar toen boden ze webmasters de mogelijkheid om een link naar Bol op hun site te zetten, en iedere aankoop via die link zou dan een paar centen voor die webmaster opleveren.
Ik heb nooit een cent van ze gekregen, terwijl mijn site toch echt wel redelijk veel bezocht werd. Dus òf ze maken gratis reclame (doordat ze weten dat er toch nooit iemand op zo'n link klikt), of ze belazeren de boel door wel klanten binnen te halen maar nooit uit te betalen (de webmaster kan niet controleren hoeveel keer er op die link geklikt wordt).
Hallo,
Ik heb voor het eerst 1 boek op bol.com te koop aangeboden en ben mij rot geschrokken wat bol.com inpikt van de verkoop.
Allereerst krijgen ze 0,99 plaatsingskosten dan nogeens 15 % van de verkoop en het mooie is ook de 1,95 verzendkosten die iedereen betaald als men een boek koopt.
Een boek dat ik normaal voor 5 euro wilde verkopen moet ik nu voor 10 euro verkopen.
Dan houd ik er net 6 aan over want de verzendkosten van 2,64 moet ik ook nog eens zelf betalen want de klant betaald niets aan mij maar aan bol.com.
Geen wonder dat de bedragen zo hoog zijn voor 2de handsboeken!
Ik heb voor het eerst 1 boek op bol.com te koop aangeboden en ben mij rot geschrokken wat bol.com inpikt van de verkoop.
Allereerst krijgen ze 0,99 plaatsingskosten dan nogeens 15 % van de verkoop en het mooie is ook de 1,95 verzendkosten die iedereen betaald als men een boek koopt.
Een boek dat ik normaal voor 5 euro wilde verkopen moet ik nu voor 10 euro verkopen.
Dan houd ik er net 6 aan over want de verzendkosten van 2,64 moet ik ook nog eens zelf betalen want de klant betaald niets aan mij maar aan bol.com.
Geen wonder dat de bedragen zo hoog zijn voor 2de handsboeken!
-
slechte.ervaring
Ik bestelde een ipod (voor 21.00 uur) en deze werd de volgende dag afgeleverd. Prachtige service van BOL.COM.
Maar............... de ipod bleek bij aflevering defect en dan is het niet zo makkelijk om een werkend exemplaar te krijgen. Uit de garantievoorwaarden van BOL.COM blijkt het volgende:
"Als uw klacht binnen de garantie van de fabrikant valt, krijgt u een vervangend artikel toegezonden of uw geld terug. Houd hierbij rekening met een termijn van drie weken."
Drie weken gewacht, geen ipod. Uitgebreid gemaild met BOL.COM.
Reactie BOL.COM: “Uw defecte Ipod is ter reparatie aangeboden aan Apple. De reparatie kan zes tot zeven weken in beslag nemen. Bol.com heeft hier geen invloed op”.
Op de vraag of ze hun eigen garantievoorwaarden wilde naleven, kreeg ik weer het bovenstaande antwoord.
En nu maar wachten of ze inderdaad een werkend exemplaar binnen 7 weken toesturen.
Conclusie: slechte service, zeven weken wachten op een gerepareerd exemplaar, terwijl het nieuw gekochte exemplaar nooit heeft gefunctioneerd. Voor mij geen BOL.COM
Maar............... de ipod bleek bij aflevering defect en dan is het niet zo makkelijk om een werkend exemplaar te krijgen. Uit de garantievoorwaarden van BOL.COM blijkt het volgende:
"Als uw klacht binnen de garantie van de fabrikant valt, krijgt u een vervangend artikel toegezonden of uw geld terug. Houd hierbij rekening met een termijn van drie weken."
Drie weken gewacht, geen ipod. Uitgebreid gemaild met BOL.COM.
Reactie BOL.COM: “Uw defecte Ipod is ter reparatie aangeboden aan Apple. De reparatie kan zes tot zeven weken in beslag nemen. Bol.com heeft hier geen invloed op”.
Op de vraag of ze hun eigen garantievoorwaarden wilde naleven, kreeg ik weer het bovenstaande antwoord.
En nu maar wachten of ze inderdaad een werkend exemplaar binnen 7 weken toesturen.
Conclusie: slechte service, zeven weken wachten op een gerepareerd exemplaar, terwijl het nieuw gekochte exemplaar nooit heeft gefunctioneerd. Voor mij geen BOL.COM
-
Jan Koopman
Dat is dus precies wat ik bedoel. Zo lang het goed gaat is er niets aan de hand, maar als er een probleem is, ben je geklopt. Een afdeling klantenservive die alles doet behalve service verlenen aan de klanten, de volstrekte onmogelijkheid om verantwoordelijken of leidinggevenden te bereiken...
In het bedrijfsleven geldt de wijsheid: je herkent de kwaliteit van een bedrijf aan de wijze waarop ze met problemen omgaan. Welnu: ik heb op basis van drie ervaringen Bol.com leren kennen als een heel erg slecht bedrijf.
Jan Koopman
In het bedrijfsleven geldt de wijsheid: je herkent de kwaliteit van een bedrijf aan de wijze waarop ze met problemen omgaan. Welnu: ik heb op basis van drie ervaringen Bol.com leren kennen als een heel erg slecht bedrijf.
Jan Koopman
-
ST
Ik wil nogmaals zeggen dat ik meer dan tevreden ben met BOL.com
Dinsdagavond een cadeau besteld voor mijn broer die vandaag jarig is, levertijd was 5-7 werkdagen. Heb ik gisteravond een mailtje gehad dat hij verzonden is, en dus vandaag aankomt dus hij heeft als hij thuiskomt nóg een cadeautje.
Dinsdagavond een cadeau besteld voor mijn broer die vandaag jarig is, levertijd was 5-7 werkdagen. Heb ik gisteravond een mailtje gehad dat hij verzonden is, en dus vandaag aankomt dus hij heeft als hij thuiskomt nóg een cadeautje.
-
henkmiedema
Hallo,
Na maanden zoeken vond mijn zoon een mp-3 bij BOL.com en van zijn eerst krantengeld deed hij op 18 september de aankoop van 81,90 euro. Na een paar dagen deed het touch-pad het niet meer en de mappen kon hij niet openen. Binnen 7 dagen het artikel retour. Nu is het 29 oktober en het geld is nog niet terug. De klantenservice zou het doorgeven. Na wel 20 telefoontjes kom ik tot de ontdekking dat ze 69 euro 95 ooit willen gaan overmaken. Dan lees ik dat het artikel niet retour is ontvangen terwijl drie weken eerder men bij BOL.com de ontvangst had bevestigd. Bij BOL.com is niemand aanwezig die daadwerkelijk kan ingrijpen en deze klant ziet geen andere oplossing dan BOL.com in gebreke te stellen en via de kantonrechter het geld terug te eisen. Het is triest te moeten constateren dat BOL.com het zover heeft laten komen en natuurlijk zal ik hun de rekening van de advocaat presenteren.
Groet,
Henk
Na maanden zoeken vond mijn zoon een mp-3 bij BOL.com en van zijn eerst krantengeld deed hij op 18 september de aankoop van 81,90 euro. Na een paar dagen deed het touch-pad het niet meer en de mappen kon hij niet openen. Binnen 7 dagen het artikel retour. Nu is het 29 oktober en het geld is nog niet terug. De klantenservice zou het doorgeven. Na wel 20 telefoontjes kom ik tot de ontdekking dat ze 69 euro 95 ooit willen gaan overmaken. Dan lees ik dat het artikel niet retour is ontvangen terwijl drie weken eerder men bij BOL.com de ontvangst had bevestigd. Bij BOL.com is niemand aanwezig die daadwerkelijk kan ingrijpen en deze klant ziet geen andere oplossing dan BOL.com in gebreke te stellen en via de kantonrechter het geld terug te eisen. Het is triest te moeten constateren dat BOL.com het zover heeft laten komen en natuurlijk zal ik hun de rekening van de advocaat presenteren.
Groet,
Henk