DHL bezorger zet neer en tekent zelf

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wikop

Re: DHL bezorger zet neer en tekent zelf

Ongelezen bericht door wikop »

Dirkie schreef:
22 mei 2025 14:41
wikop schreef:
22 mei 2025 09:00
Die pakketounten zijn ook een crime,dan kom je daar,maar waren ze vol,en kun je 20 km verder je pakket ophalen
Mij is altijd geleerd: denk niet in problemen maar in oplossingen.
Ja pakketpunten kunnen vol zijn en ja dan kan het ergens anders bezorgd worden. Maar het probleem van TS is dan wel opgelost namelijk het onbeheerd achter laten bij de voordeur.
En als je dat allemaal niet wil dan kun je op je vrije dag gewoon lekker gaan winkelen.
Klagen kunnen wel allemaal heel goed (vooral hier op dit forum) maar daarmee los je geen enkel probleem op. Je kan veel beter even wat tijd steken in het bedenken van een werkende oplossing. Dan is je probleem opgelost en je hoeft geen topic te openen op dit forum.
Jij gaat er van uit dat iedereen dat kan,als ik kon winkelen bestelde ik niet online,ik loop heel slecht

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Ik heb het trouwens opgelost,heb een eigen pakketbox opgehangen,en op een keer na werkt dat perfect,want voor ik naar de deur was gehompeld,waren ze vaak allemaal al weg,behalve de vaste bezorger van post.nl

Seinhuis

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt een klacht indienen bij DHL, maar de ervaring leert dat hun niks mee doen. U bent geen klant, slechts een adres waar hun de zooi kwijt moeten.

U kunt een klacht indienen bij de webshop, maar de kans dat hun contact opnemen met DHL is klein, en andere bezorgdiensten doen dit ook.

U kunt aangifte doen bij politie. De kans dat hun iets mee doen is klein, er zijn ergere aangiftes.

BertJansen

Ongelezen bericht door BertJansen »

wikop schreef:
16 okt 2025 22:44
Ik heb het trouwens opgelost,heb een eigen pakketbox opgehangen,en op een keer na werkt dat perfect,want voor ik naar de deur was gehompeld,waren ze vaak allemaal al weg,behalve de vaste bezorger van post.nl
En als er getekend moet worden voor ontvangst? Wat mij betreft is het probleem niet dat ze rondom mijn huis het pakket neerzetten maar dat ze valsheid in geschrifte plegen.

Plaats reactie