LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diefstal van Groupon?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
fawinter
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2013 21:01

Diefstal van Groupon?

Ongelezen bericht door fawinter »

Ik heb afgelopen zaterdag 4 groupons aangeschaft voor een wedstrijd FC Barcelona in Barcelona. Totale waarde euro 1.000,-. Deze groupons wil ik nu annuleren. Afgelopen zaterdag werd aangegeven dat ik maandag moest terugbellen.

Maandag gesproken met ene mevrouw Irion. Het systeem ligt eruit(?). Of ik dinsdag maar wil terugbellen. Uiteindelijk heb ik aangedrongen en is mij telefonisch aangegeven dat ik mijn geld terug krijg, maar dat dit 4 tot 6 weken duurt. Een bevestiging heb ik niet. Het gaat hier om euro 1.000,-. Onacceptabel natuurlijk; Maar mevrouw Irion doet verder alsof zij het een en ander niet wil begrijpen en ik kom niet verder. Schandalig. Wordt ik nu bestolen?

Vandaag maar weer gebeld. Wederom een dame aan de lijn die geen enkele moeite doet zich in te leven in de situatie. Ik krijg van haar een bevestiging van de annulering per mail, echter zonder verdere gegevens en zonder bedrag van de annulering. Ik heb nu nog geen zekerheid dat de annulering mijn
4 vouchers betreft met een totale waarde van euro 1.000. Onbegrijpelijk dit. Daarnaast wel de opmerking in de mail dat de terugbetaling maar liefst 6 weken kan duren. 6 weken om een bedrag terug te storten?!? Onbegrijpelijk hoe niet klantvriendelijk een dergelijk bedrijf omgaat met haar klanten.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Diefstal van Groupon?

Ongelezen bericht door sephora30 »

Wees blij dat je uberhaupt nog kon annuleren.

Of je je geld ooit nog terug krijgt is weer een ander verhaal gezien alle negatieve berichten over Groupon op het net :?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Diefstal van Groupon?

Ongelezen bericht door dhc »

Het enige onbegrijpelijke aan het verhaal is het feit dat u zaterdag 1000 euro kunt besteden en deze aankoop twee dagen erna wilt herroepen....beetje ondoordachte koop ?

En geld terugstorten duurt een tijdje, geheel conform de regels...Nu krijgt u het terug, anders zit je maar naar voeballuh te kijkuh.....

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Diefstal van Groupon?

Ongelezen bericht door sjohie »

fawinter schreef:Ik heb afgelopen zaterdag 4 groupons aangeschaft voor een wedstrijd FC Barcelona in Barcelona. Totale waarde euro 1.000,-. Deze groupons wil ik nu annuleren. Afgelopen zaterdag werd aangegeven dat ik maandag moest terugbellen.

Maandag gesproken met ene mevrouw Irion. Het systeem ligt eruit(?). Of ik dinsdag maar wil terugbellen. Uiteindelijk heb ik aangedrongen en is mij telefonisch aangegeven dat ik mijn geld terug krijg, maar dat dit 4 tot 6 weken duurt. Een bevestiging heb ik niet. Het gaat hier om euro 1.000,-. Onacceptabel natuurlijk; Maar mevrouw Irion doet verder alsof zij het een en ander niet wil begrijpen en ik kom niet verder. Schandalig. Wordt ik nu bestolen?

Vandaag maar weer gebeld. Wederom een dame aan de lijn die geen enkele moeite doet zich in te leven in de situatie. Ik krijg van haar een bevestiging van de annulering per mail, echter zonder verdere gegevens en zonder bedrag van de annulering. Ik heb nu nog geen zekerheid dat de annulering mijn
4 vouchers betreft met een totale waarde van euro 1.000. Onbegrijpelijk dit. Daarnaast wel de opmerking in de mail dat de terugbetaling maar liefst 6 weken kan duren. 6 weken om een bedrag terug te storten?!? Onbegrijpelijk hoe niet klantvriendelijk een dergelijk bedrijf omgaat met haar klanten.
Dat soort grote bedrijven hebben veel klanten, en werken daarom met vaste betaalmomenten, meestal 1x per maand. Net als de meeste werkgevers, die ook op een vaste dag het salaris uitbetalen. Als deze actie van je net na de meest recente maandelijkse ronde valt, kan het dus zo zijn dat je ~6 weken op je geld moet wachten. Het is echt niet zo dat daar iemand met een randomreader en bankpasje in de startblokken staat, om elke terugbetaling meteen uit te voeren.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Diefstal van Groupon?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat hebben ze dan gestolen?

MNG
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 feb 2011 14:25

Re: Diefstal van Groupon?

Ongelezen bericht door MNG »

Lees ook mijn post over de nieuwe regels van Groupon!

Gesloten