als amateur-schrijver heb ik toch de droom om ooit een echt boek zelf te maken. ik kwam op de site lulu.com en daar kan je een boek laten afdrukken. ook krijg je royalties als andere mensen jouw boek kopen.
is dit echt zo? heeft iemand hier ervaring mee? is lulu te vertrouwen? ziet het boek er mooi uit? krijg je je geld ook echt? (wordt je boek überhaupt wel verkocht?)
dank voor de reacties
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eigen boek uitgeven
Re: eigen boek uitgeven
Beste amateur-schrijver,
Over het zelf uitgeven van een boek heb ik nog geen ervaring mee maar wel met de producten van Lulu.com. Ik heb voor een scriptie en een fotoboek gekozen voor Lulu.com en beide producten zien er goed en professioneel uit. Het enige nadeel kan zijn dat de levertijd soms wat lang kan zijn. Mijn scriptie werd in Spanje gedrukt en dat duurde een paar weken. Mijn fotoboek echter werd in de VS gedrukt en was zo klaar en verzonden. Een kleine week later had ik hem in huis.
Succes met schrijven!
Over het zelf uitgeven van een boek heb ik nog geen ervaring mee maar wel met de producten van Lulu.com. Ik heb voor een scriptie en een fotoboek gekozen voor Lulu.com en beide producten zien er goed en professioneel uit. Het enige nadeel kan zijn dat de levertijd soms wat lang kan zijn. Mijn scriptie werd in Spanje gedrukt en dat duurde een paar weken. Mijn fotoboek echter werd in de VS gedrukt en was zo klaar en verzonden. Een kleine week later had ik hem in huis.
Succes met schrijven!