LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring Hudson Reed

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
tan4
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2006 22:07

ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door tan4 »

We hebben plannen om de badkamer te verbouwen en al surfende kwam ik op het internet het bedrijf Hudson Reed tegen.
Ze verkopen kranen, douches e.d.
Het ziet er allemaal prachtig uit en helemaal niet zo duur.
Toch ben ik nog aan het twijfelen of ik wat zal bestellen.
Ik kan nergens op het Internet ervaringen vinden met dit bedrijf.
Ze hebben geen telefoonnummer en handelen alles af middels e-mail.
Is er iemand die wat meer weet van dit bedrijf of ervaring heeft als klant?

http://nl.hudsonreed.com

jvdven
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2006 15:28

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door jvdven »

hallo,
ik heb een keukenkraan bij ze gekocht, die een kapotte uitloop had.
Via de mail contact gehad, wat wel wat lang duurt voor je antwoord krijgt.
Maar ze sturen direkt nieuwe onderdelen. Het wordt dus wel netjes afgehandeld, en mijn kraan was maar 40 euro. keurig toch.

judith

silva
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2006 13:00

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door silva »

Ik heb er ook een keukenkraan besteld, om te proberen. Werd keurig snel en goed verpakt geleverd. Degelijk product, onbekend merk bij mijn loodgieter, maar volgens hem zag het er allemaal wel degelijk uit, en deze verwachtte ook geen problemen met aansluiten. Mijn nieuwbouw is nog niet af, maar ik ben zeker van plan meer bij HR te bestellen.
Collega heeft hierna zijn complete badkamer inrichting bij hen besteld, en ook hier weer zag alles er netjes uit.

Mijn ervaring is tot nu toe zeer goed dus...!

elings
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:54

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door elings »

Wij hebben een douchekraan met toebehoren van Hudson reed gekocht: Deze werd binnen 10 dagen geleverd en in perfecte staat.
In vergelijk met andere winkels etc waren ze plm 50% goedkoper!!

Zelfs nu we door eigen schuld een beschadiging meldden, krijgen we een nieuw deel GRATIS toegestuurd.

Ik kan deze leverancier bij iedereen van hrte aanbevelen!!
Van mij krijgen ze een 10 voor kwaliteit en service!! :lol:

Ton Elings

Albert Koers
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2006 16:33

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door Albert Koers »

Wij willen ook een kraan via Hudson Reed bestellen, maar krijgen het niet voor elkaar om het met onze bankpas te bestellen. Weet iemand wat we mogelijk fout doen cq of het wel kan via een bankpas? Albert

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

bedoel je een creditcard?

Met een bankpas online lijkt me sterk.

Albert Koers
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2006 16:33

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door Albert Koers »

Ja, ik bedoel een bankpas. Maar als dat niet kan, hoe gaat dat dan?Albert

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Met een bankpas online betalen, ik zei het al. Dat gaat dus niet. Je bedoelt misschien online bankieren. Dat gaat in principe net zo als met een papieren overschrijvingskaart, alleen heb je voor de transacties een tancode nodig. Die krijg je via je bank.

Ooit was het mogelijk met apparaatjes die je op je telefoon aansloot te betalen, maar die mogelijkheid is achterhaald, sinds het online bankieren een grote vlucht heeft genomen. De apparaatjes die destijds hiervoor werden gebruikt, horen nu in het rariteitenkabinet, maar ik weet dus niet of er nog banken zijn, die deze mogelijkheid bieden.

Albert Koers
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2006 16:33

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door Albert Koers »

Bedankt voor je reactie. Ik neem via de mail contact op met Hudson Reed om te zien hoe ik kan betalen, anders dan met een creditcard.
Albert

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Huh? Je kunt toch online betalen met je bankpas? IDeal heet dat en ik meen dat ABN, Rabo en ING hierop zijn aangesloten. Kwestie van je pas in de reader steken, pincode invoeren en een controle nummer intoetsen op de website.

Weet alleen niet of Hudson Reed hieraan meedoet.

Of mis ik iets? :D

Albert Koers
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2006 16:33

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door Albert Koers »

Ja, dat klopt. Ik koop regelmatig iets via Ideal en dat gaat prima. Kan het op de site van HR niet vinden. Albert

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Medio jaren 90 kon je al met een soort reader op deze manier betalen. Daarna is het bij mijn weten een tijd eruit geweest. Ik heb hier nog zo'n merkwaardig gevormd apparaatje liggen dat ik toen bij de postbank kreeg, als ik een spaarrekening opende.

Zilverkleurig, met een tweeregelig display.......

Zou dat ding nog te gebruiken zijn?

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Oh ja! En toen kon je inderdaad zo een blauwe telefoon kopen waar je rechtsboven (of was het links) je giropas in kon steken.
Het zou me verbazen als het nog werkt.

De Rabobank, waar ik bij zit, doet al jaren met zijn randomreader. Ik meen al zeker 7 jaar. Werkt super! Ben er meer over te spreken dan "mijnpostbank.nl" waar ik ook (nog) bij zit.

Maar we raken wel erg off topic geloof ik. :D

mafe
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mar 2006 22:45

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door mafe »

Ik zou ook graag willen weten of er nog mensen zijn die ervaring hebben met Hudson Reed.
Wij willen daar een radiator bestellen, die we via onze loodgieter ook kunnen bestellen, maar daar 1700 euro kost.
Bij Hudson Reed kost ie maar 500 euro.

http://nl.hudsonreed.com/buy_taps/hr/d_ ... tww01.html

Graag reacties, ook evt negatieve!!

theovdboogaert
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2007 23:13

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door theovdboogaert »

Hoi forum,

ik heb ook een bestelling gedaan bij Hudson Reed, en ben in gespannen afwachting. Al surfend naar info over hen ben ik wel bij een site beland waar een telefoonnummer op staat. Misschien handig voor deze of gene (of mezelf???). Het staat op deze link:http://www.koopkeus.nl/a/bedrijfsgegeve ... gevens.htm

Succes

mafe
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mar 2006 22:45

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door mafe »

We hebben vorige week de radiator besteld en vandaag kwam DPD de radiatorkranen afleveren. Ik zei heb je niks meer bij, want het was maar een klein pakketje. De chauffeur zei dat dat dan nog nagelevert zou worden. Het was volgens hem een beetje chaotisch bij hun. Laten we dat dan maar hopen..... :wink:

Enne Theo, bedankt voor je tip!!

theovdboogaert
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2007 23:13

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door theovdboogaert »

Mafe,
ben benieuwd of je de radiator inmiddels hebt ontvangen. Wij hebben namelijk hetzelfde, alle kranen, doucheinstallatie enz. is vandaag binnengekomen, behalve de radiator. Direct gemaild, nu maar afwachten.

Groet

mafe
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mar 2006 22:45

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door mafe »

Wij hebben de radiator een dag later ontvangen, met een vrachtwagen, omdat hij meer dan 30 kg weegt.
De chauffeurs van DPD mogen deze niet bezorgen omdat hij zo zwaar is.
Waarschijnlijk zal het zo bij jullie ook zo gaan.
Wij zijn voor de zekerheid nog met de radiator naar onze loodgieter geweest, en die heeft hem gezien en nagemeten, maar alles klopte gelukkig. Wij zijn heel tevreden over de gang van zaken bij Hudson Reed.

Ben benieuwd, laat effe horen hoe het bij jullie is afgelopen.

theovdboogaert
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2007 23:13

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door theovdboogaert »

JA hoor, alles is binnen. Inderdaad ook een dag later, met via de mail de verontschuldigingen van Hudson Reed. Ze hebben een supergoede service. Mail werd binnen 24 uur beantwoord en de geleverde spullen zien er prima uit. We kunnen zelfs nu nog kiezen wat we doen omdat de kranen met alle accessoires geleverd worden. Dik tevreden dus.

phoofd
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2007 09:24

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door phoofd »

Ik heb absoluut geen goede ervaring opgedaan met dit bedrijf. Er is een ondeugdelijk product geleverd (lekkende radiator) en men weigert te reageren. Nederlandstalige communicatie is uitsluitend mogelijk dmv mail (waar je natuurlijk pas achter komt nadat het probleem zich heeft gemanifesteerd) Ik heb sinds 3 april 8 berichten verstuurd en heb geen enkele reactie ontvangen! Persoonlijk contact is uitsluitend mogelijk met engels sprekende personen en de betreffende dame verzocht mij een foto op te sturen van de lekkende radiator! Ja, dat is echt een realistisch en klantvriendelijk verzoek. De eerste prioriteit van de installateur lag vanzelfsprekend bij puinruimen en niet bij het nemen van foto's.
Bij een dergelijk ernstig probleem verwacht ik dat een bedrijf direct en adequaat reageert. Problemen kunnen voorkomen en de kracht van een bedrijf ligt wat mij betreft niet direct bij de voorkoming van problemen, maar veel meer bij de oplossing daarvan!
In dit geval heb ik na intensieve communicatie van mijn kant nog geen enkel zicht op een oplossing, sterker nog dit bedrijf heeft nog niet eens het elementaire fatsoen om te reageren!
Mijn advies is duidelijk: GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE![/b]

Gesloten