LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaring met fashionforless
ervaring met fashionforless
Heeft iemand ervaring met de webshop http://www.fashionforless.nl/ ?
De site ziet er niet echt professioneel uit. Ik zie bovendien geen keurmerk. De merkkleding wordt voor relatief weinig geld aangeboden waardoor ik mij afvraag of het geen namaak betreft. Bovendien is er volgens mij alleen per email contact mogelijk.
De site ziet er niet echt professioneel uit. Ik zie bovendien geen keurmerk. De merkkleding wordt voor relatief weinig geld aangeboden waardoor ik mij afvraag of het geen namaak betreft. Bovendien is er volgens mij alleen per email contact mogelijk.
Re: ervaring met fashionforless
wel is het bedrijf netjes ingeschreven bij de Kvk, dus consumentenrecht is van toepassing. Kwalijk is wel dat er geen telefoonnummer staat. Maar meneer zijn 06 staat gewoon bij de sidn gegevens voor het domein.
Goed de site ziet er niet al te professioneel uit maar dat heeft denk ik meer te maken met het ontbreken van css kennis bij diegene die de site gemaakt heeft.
Staar je niet blind op keurmerken, deze slurpen geld van een webwinkel waardoor de klant uiteindelijk meer moet betalen en als klant heb je er weinig aan.
Goed de site ziet er niet al te professioneel uit maar dat heeft denk ik meer te maken met het ontbreken van css kennis bij diegene die de site gemaakt heeft.
Staar je niet blind op keurmerken, deze slurpen geld van een webwinkel waardoor de klant uiteindelijk meer moet betalen en als klant heb je er weinig aan.
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: ervaring met fashionforless
071-5018831 

Re: ervaring met fashionforless
Ik twijfel of het geen namaak kleding betreft. Kun je dat aan de kleding zien en mocht het zo zijn na aanschaf, kun je dan nog verhaal halen?
Re: ervaring met fashionforless
Hoi,
Ik heb zeker ervaring met fashionforless, een paar keer wat besteld, en moet zeggen geen problemen meegehad. Een keer had een shirt zelfs een vlek en deze is toen netjes vervangen door een nieuwe.
Ik heb zeker ervaring met fashionforless, een paar keer wat besteld, en moet zeggen geen problemen meegehad. Een keer had een shirt zelfs een vlek en deze is toen netjes vervangen door een nieuwe.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 okt 2010 16:21
Re: ervaring met fashionforless
Aangaande Fashionforless.nl. Deze website is absoluut 100% te vertrouwen en de kleding is 100% origineel.
Ik ken de eigenaresse en deze is zeer betrouwbaar, door haar kwaliteit om goed in te kopen en weinig marge te realiseren kan zij scherp aanbieden, zeker de goedkoopste in de markt.
Het keurmerk voor webwinkels is een dure angelegenheid. Zij heeft juist gekozen dit niet te gebruiken anders moeten haar prijzen toch omhoog, wat niemand echt wil.
Zij versturen zo'n 30 pakketten per dag en bij ieder pakketje zit netjes een kaartje met haar telefoonnummer en dankzegging voor de bestelling.
Bedrijf is keurig ingeschreven bij de k.v.k en alle gegevens kloppen echt.
Zeker een aanrader.
gr
brian
Ik ken de eigenaresse en deze is zeer betrouwbaar, door haar kwaliteit om goed in te kopen en weinig marge te realiseren kan zij scherp aanbieden, zeker de goedkoopste in de markt.
Het keurmerk voor webwinkels is een dure angelegenheid. Zij heeft juist gekozen dit niet te gebruiken anders moeten haar prijzen toch omhoog, wat niemand echt wil.
Zij versturen zo'n 30 pakketten per dag en bij ieder pakketje zit netjes een kaartje met haar telefoonnummer en dankzegging voor de bestelling.
Bedrijf is keurig ingeschreven bij de k.v.k en alle gegevens kloppen echt.
Zeker een aanrader.
gr
brian
Re: ervaring met fashionforless
Producten die met een Sale prijs worden gekocht,kunnen niet worden geruild
Dit staat bij de algemene voorwaarden en dat is niet toegestaan, is in strijd met de wet.
BIj koop op afstand heb je altijd recht op 7 dagen zicht en mag alles retour, afgeprijsd of niet.
14.
Retouren uitsluitend binnen 7 dagen na verzending. Buiten deze termijn kunnen wij geen retouren accepteren.
Klopt ook niet, dit moet zijn: binnen 7 dagen na ontvangst klant.
Een website is ook verplicht een adres te vermelden (geen postbus) en dat zie ik ook niet staan.
Kortom, ik zou de site links laten liggen.
Dit staat bij de algemene voorwaarden en dat is niet toegestaan, is in strijd met de wet.
BIj koop op afstand heb je altijd recht op 7 dagen zicht en mag alles retour, afgeprijsd of niet.
14.
Retouren uitsluitend binnen 7 dagen na verzending. Buiten deze termijn kunnen wij geen retouren accepteren.
Klopt ook niet, dit moet zijn: binnen 7 dagen na ontvangst klant.
Een website is ook verplicht een adres te vermelden (geen postbus) en dat zie ik ook niet staan.
Kortom, ik zou de site links laten liggen.
Re: ervaring met fashionforless
Wellicht heeft de verkoper of verkoopster de beste bedoelingen, maar de indruk wordt met de website niet gewekt. Hier een aantal punten waarop de betrouwbaarheid in twijfel getrokken kan worden:
1) Op de website staan de bedrijfsgegevens niet vermeld. Dit is een webwinkel wel verplicht te vermelden.
2) De layout van de webshop roept vraagtekens op. Blijkbaar heeft de capslock bij het vullen van de webshop constant aangestaan. Leest totaal niet prettig.
3) Het is wederom weer een webshop die gebruik maakt van de diensten van Biedmeer. Een professionele ondernemer kiest voor een webdesigner die een webshop op maat maakt naar zijn wensen. Dit komt ook weer een stuk vertrouwder over en op de langere termijn is een dergelijke keuze ook een stuk voordeliger.
4) Erg weinig informatie over retourneren en het retourbeleid behalve wat informatie in de algemene voorwaarden. Dit laatste is absoluut niet voldoende en moet beter op de website vermeld worden.
5) ik mis de Privacy Policy waar ondermeer wordt gesproken over het gebruik van klantgegevens en cookies.
6) Het e-mailadres op de voorpagina wekt ook niet echt een professionele indruk op. Hier zou ik op zijn minst een e-mailadres pakken van de domeinnaam zelf.
7) Producten die in de uitverkoop zijn mogen ook zonder opgaaf van reden retour gestuurd worden. Dit puntje is al eerder opgemerkt.
Nog wel wat werk aan de winkel dus. De eigenaar heeft wellicht de beste bedoelingen, maar misschien even iets meer aandacht aan de webwinkel besteden en het komt meteen een stuk vertrouwder over!
1) Op de website staan de bedrijfsgegevens niet vermeld. Dit is een webwinkel wel verplicht te vermelden.
2) De layout van de webshop roept vraagtekens op. Blijkbaar heeft de capslock bij het vullen van de webshop constant aangestaan. Leest totaal niet prettig.
3) Het is wederom weer een webshop die gebruik maakt van de diensten van Biedmeer. Een professionele ondernemer kiest voor een webdesigner die een webshop op maat maakt naar zijn wensen. Dit komt ook weer een stuk vertrouwder over en op de langere termijn is een dergelijke keuze ook een stuk voordeliger.
4) Erg weinig informatie over retourneren en het retourbeleid behalve wat informatie in de algemene voorwaarden. Dit laatste is absoluut niet voldoende en moet beter op de website vermeld worden.
5) ik mis de Privacy Policy waar ondermeer wordt gesproken over het gebruik van klantgegevens en cookies.
6) Het e-mailadres op de voorpagina wekt ook niet echt een professionele indruk op. Hier zou ik op zijn minst een e-mailadres pakken van de domeinnaam zelf.
7) Producten die in de uitverkoop zijn mogen ook zonder opgaaf van reden retour gestuurd worden. Dit puntje is al eerder opgemerkt.
Nog wel wat werk aan de winkel dus. De eigenaar heeft wellicht de beste bedoelingen, maar misschien even iets meer aandacht aan de webwinkel besteden en het komt meteen een stuk vertrouwder over!
Re: ervaring met fashionforless
Beste Klanten,
Sinds 2007 zijn wij actief met Fashionforless.nl en hebben al meer dan duizenden tevreden klanten geleverd met onze produkten.
Wij zijn blij met jullie reacties en hebben onze algemene voorwaarden conform de wettelijke regels aangepast.
Service staat bij ons hoog in het vaandel en van kritiek kunnen wij alleen maar leren.
Wij concentreren ons meer op de inkoop en verkoop van de juiste trendy artikelen en iedere klacht die bij ons is terecht gekomen hebben wij voor de volle 100% naar tevredenheid van de klanten opgelost.
Mochten er nog vragen c.q opmerkingen zijn,laat het ons weten.
mvg. Fashionforless.nl
Charlotte Pennings
Sinds 2007 zijn wij actief met Fashionforless.nl en hebben al meer dan duizenden tevreden klanten geleverd met onze produkten.
Wij zijn blij met jullie reacties en hebben onze algemene voorwaarden conform de wettelijke regels aangepast.
Service staat bij ons hoog in het vaandel en van kritiek kunnen wij alleen maar leren.
Wij concentreren ons meer op de inkoop en verkoop van de juiste trendy artikelen en iedere klacht die bij ons is terecht gekomen hebben wij voor de volle 100% naar tevredenheid van de klanten opgelost.
Mochten er nog vragen c.q opmerkingen zijn,laat het ons weten.
mvg. Fashionforless.nl
Charlotte Pennings
Re: ervaring met fashionforless
mvg. Fashionforless.nl
Charlotte Pennings
In de algemene verkoopvoorwaarden zie ik nog verschillende voorwaarden staan die niet conform de KOA-wetgeving (BW7) zijn. Als je werkelijk betrouwbaar wil zijn, dan moet je wel op korte termijn nog wat veranderingen aanbrengen.
KOA-wetgeving:
http://www.wetboek-online.nl/wet/Burger ... k%207.html
BW7:46a BW7:46b BW7:46c
BW7:46d BW7:46e BW7:46f
BW7:46g BW7:46h BW7:46i
BW7:46j
Ook is het beslist noodzakelijk om nog even de Wet op de Oneerlijke Handelspraktijken door te spitten.
Zie de WOHP:
Sinds 15 oktober 2008 is er nieuwe wetgeving voor het bedrijfsleven van kracht. Die wetgeving heet de Wet op Oneerlijke HandelsPraktijken. Daarin staat bijvoorbeeld heel duidelijk dat een verkoper geen misleidende informatie mag geven en ook het niet vermelden van relevante informatie is strafbaar.
Wet 1.1. Oneerlijke Handelspraktijken (de wet OHP)
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/We ... praktijken
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3613
http://www.jurofoon.nl/zoeken.asp?q=one ... praktijken
http://www.consumentenautoriteit.nl/cab ... n_verboden
Brochure:
http://www.consumentenautoriteit.nl/dsr ... 1&type=pdf
Sukses met het bedrijf, Maxiem.
Charlotte Pennings
In de algemene verkoopvoorwaarden zie ik nog verschillende voorwaarden staan die niet conform de KOA-wetgeving (BW7) zijn. Als je werkelijk betrouwbaar wil zijn, dan moet je wel op korte termijn nog wat veranderingen aanbrengen.
KOA-wetgeving:
http://www.wetboek-online.nl/wet/Burger ... k%207.html
BW7:46a BW7:46b BW7:46c
BW7:46d BW7:46e BW7:46f
BW7:46g BW7:46h BW7:46i
BW7:46j
Ook is het beslist noodzakelijk om nog even de Wet op de Oneerlijke Handelspraktijken door te spitten.
Zie de WOHP:
Sinds 15 oktober 2008 is er nieuwe wetgeving voor het bedrijfsleven van kracht. Die wetgeving heet de Wet op Oneerlijke HandelsPraktijken. Daarin staat bijvoorbeeld heel duidelijk dat een verkoper geen misleidende informatie mag geven en ook het niet vermelden van relevante informatie is strafbaar.
Wet 1.1. Oneerlijke Handelspraktijken (de wet OHP)
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/We ... praktijken
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3613
http://www.jurofoon.nl/zoeken.asp?q=one ... praktijken
http://www.consumentenautoriteit.nl/cab ... n_verboden
Brochure:
http://www.consumentenautoriteit.nl/dsr ... 1&type=pdf
Sukses met het bedrijf, Maxiem.