LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Sweetdreamsbruidsmode.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Maxmara

Ervaring met Sweetdreamsbruidsmode.nl

Ongelezen bericht door Maxmara »

Ik heb in februari 2014 online een prachtige okergele houtje touwtje jas van Max Mara besteld bij Sweet Dreams Bruidsmode. Mijn eerste nieuwe jas in 8 jaar! Tot op heden wacht ik echter nog steeds. De eigenaresse van Sweet Dreams Bruidsmode zegt ziek te zijn en kan het geld niet terugbetalen. Ik heb haar gebeld en dan zegt ze dat ik geduld moet hebben, maar dat heb ik al bijna 8 maanden. Ik heb haar gemaild, maar ze reageert niet. Het voelt zo rot. Ik heb het niet breed en afgezien van het feit dat ik echt heel erg uitkeek naar de jas, durf ik nu ook niets meer online te bestellen.

Wat kan ik doen? Er zijn meerderen zoals ik (heb ik gegoogled), maar de winkel blijft dit truukje uithalen. Suggesties?

Auti-Mama

Re: Ervaring met Sweetdreamsbruidsmode.nl

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Aangifte doen bij de politie wegens oplichting sowieso. Vrees dat je je geld wel kwijt bent, van een kale kip valt er weinig te plukken en aangezien er al meer schuldeisers zijn, zal er niet veel te halen zijn.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Maxmara schreef:Wat kan ik doen? Er zijn meerderen zoals ik (heb ik gegoogled), maar de winkel blijft dit truukje uithalen. Suggesties?
Als je Google hebt gebruikt kun je bij elke klacht lezen dat de winkel niet actief is; dus of inderdaad ziek of niet meer bestaand. Maar naar je centjes kan wel gefloten worden. Maar aangifte doen bij de Online Politie. Maar of het helpt: zoals gezegd, de kale kip enz. Erg sneu voor je.

Nina&Marc

Ongelezen bericht door Nina&Marc »

Afgelopen september 2014 helaas een jas gekocht (=betaald).
Niets gekregen, er wordt nergens meer op gereageerd, niet op mail, bellen.
Aangifte van internetoplichting gedaan.
Maar ik vrees dat ik mijn geld (meer dan 200 euro) kwijt ben.

marcella9

Ongelezen bericht door marcella9 »

Hallo,

Ook ik heb een jas aangeschaft bij sweet dreams bruidsmode (ook bekend met de webwinkel hobbykadoos.nl ) en op 31-10-2014 €146,18 betaald. Ik heb dit gemeld bij http://www.opgeletopinternet.nl bij ht topic ''problemen met webwinkels'' . Ik ga op 18-01-2015 aangifte doen ( dat is 1 maand nadat ik de webwinkel heb gemaild dat ik de koop wil ontbinden ).
Op velerlei manieren geprobeerd contact te krijgen, maar geen resultaat.
Misschien willen jullie ook op http://www.opgeletopinternet.nl bij mijn topic melding maken? Wellicht staan we samen sterker....

Groetjes, marcella
Laatst gewijzigd door Radar op 24 dec 2014 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Reden: naam verwijderd.

thk1982

Ongelezen bericht door thk1982 »

19 november 2014 ook een jas besteld voor €150 en helaas nog niets ontvangen. er wordt niet gereageerd op telefoon sms of email. Nu ik dit heb gelezen kan ik dus blijkbaar ook wel fluiten naar mn geld.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 jan 2015 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Opruiende tekst verwijderd

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Eerste melding door TS, februari 2014.
Laatste melding (tot dusver, hier) van 19-11-2014.

Als eigenaresse inderdaad ziek is - wat niet onmogelijk is - is ze op zijn minst nalatig dat zij de website niet aanpast/laat aanpassen om bestel en betaalmogelijkheden te blokkeren.

Een actie van gedupeerden zou kunnen zijn - melden bij "mijnwebwinkel.nl" - zij zijn volgens de (openbare) SIDN whois de technische contactpersoon. Dit zou bijvoorbeeld kunnen zorgen dat de site geblokkeerd word, en voorkomen word dat meer mensen gedupeerd worden. (En, als het bij hen bekend is, maar ze ondernemen geen actie, zou schade ook daar nog verhaald kunnen worden)

Daarnaast - zij heeft een facebook pagina ( https://www.facebook.com/SweetDreamsBru ... desFashion ) - die op 22-10 op het laatst is geupdate (althans, foto geplaatst). Dit zou kunnen betekenen dat eigenaar al weer "beter" is - of in elk geval is geweest - maar niet de moeite heeft genomen om bestelde en betaalde producten te leveren. De schijn dat het dus opzet is, is nu wel groter!

Zij heeft een Linkedin profiel (https://www.linkedin.com/pub/leonie-de-jong/25/27b/191) waarin staat dat ze al vanaf 2009 deze shop heeft.. hmm.. hoeveel mensen hebben zich nog niet gemeld?

Voor gedupeerden - stuur deze shop nog een mail, met daarin de harde deadline van "geld terug op rekening binnen 10 dagen" - en bij geen reactie, of geen geld terug - doe aangifte.
Het feit dat dit al langer speel, en dat de eigenaar wel actief is op bijv. facebook - doet mij denken dat de claim "ik was ziek" niet reeel is, en dat er sprake zou kunnen zijn van opzet. (Het is aan de politie dit aan te tonen).

Noot - voor Web of Trust gebruikers - geef ook daar eens een review - als deze slecht is, komt deze site op "waarschuwingslijsten" - zodat mensen een melding zien voordat ze op de site komen. (Web of Trust is echt een aanrader!)

MeKe

Ongelezen bericht door MeKe »

marcella9 schreef:Hallo,

Ook ik heb een jas aangeschaft bij sweet dreams bruidsmode (ook bekend met de webwinkel hobbykadoos.nl ) en op 31-10-2014 €146,18 betaald. Ik heb dit gemeld bij http://www.opgeletopinternet.nl bij ht topic ''problemen met webwinkels'' . Ik ga op 18-01-2015 aangifte doen ( dat is 1 maand nadat ik de webwinkel heb gemaild dat ik de koop wil ontbinden ).
Op velerlei manieren geprobeerd contact te krijgen, maar geen resultaat.
Misschien willen jullie ook op http://www.opgeletopinternet.nl bij mijn topic melding maken? Wellicht staan we samen sterker....

Groetjes, marcella
Dag Marcella9,
Ik heb zonet ook een aangifte gedaan via http://www.opgeletopinternet.nl . Ik heb op 2/10/14 een jas besteld en gelijk betaald van €120+8,95€ verzendingskosten. Ondanks verschillende mails en sms geen enkele reactie van de verkoper.
Het kan goed zijn dat de verkoper ziek is, maar dan zou ze toch geen bestellingen meer mogen aannemen. Bij mij ging het over een jas, ik hoop dat de klanten die bij haar en trouwjurk kopen wel een bestelling krijgen.

Voor mensen die nog iets wensen te bestellen bij deze site: "NIET DOEN!"

W@nda48

Ongelezen bericht door W@nda48 »

Ook ik zal hier nooit meer iets bestellen
Had er twee jurkjes besteld.Voor mijn 25 jarig huwelijksfeest.Heb de jurkjes wel binnen gekregen. Nadat ik het geld had overgemaakt. De jurk waar ik voor ging was een lange jurk. En ik had aangegeven dat ik deze op knielengte wilde hebben. Hun stuurde de jurk op om te pasSen. De jurk stonk verschrikkelijk naar de rook. Ik dacht dit is vast het pasmodel. Hun hier op aangesproken. Ik zou een nieuwe jurk toegestuurd krijgen. De jurk alvast afgespeld terug gestuurd. Twee dagen erna kreeg ik de jurk terug gestuurd. Nog steeds met de vieze muffe lucht. En korter gemaakt. Maar, echt heel slordig genaaid. Heb omdat het ondertussen erg kort dag werd voor ons feest. De jurk zelf naar de stomerij gebracht. De kosten zouden hun vergoeden. Dit geld nooit ontvangen
Dus al met al. Ze verkopen mij een jurk voor 130 euro. Wat dus geen nieuwe jurk is. Vond dit een hele vervelende ervaring

Marit1992

Ongelezen bericht door Marit1992 »

In 2013 heb ik een bestelling geplaatst en deze netjes betaald.
Helaas heb ik mijn bestelling van TWEE JAAR geleden, nog steeds niets ontvangen.

Ik heb mevrouw verschillende keren geprobeerd te bereiken.
Soms doet ze alsof zij niet degene is die ik zoek.
Dan zegt ze dat ik verkeerd verbonden ben. (wat onmogelijk is, want zo staat ze in mijn gsm)
Als ik vervolgens hetzelfde nummer opnieuw bel, is het nummer een aantal dagen onbereikbaar.

Weer andere keren neemt ze niet op of reageerd ze niet op smsjes.
Dure jas op deze manier. Ik ben al over de 200 euro kwijt.
Het kost me daarbij ook veel tijd, moeite en energie.

De keren dat mevrouw reageerd, is ze onduidelijk, gaat ze heel onprofessioneel om met klachten en met haar klanten. Ze maakt je gewoon belachelijk! En dan druk ik het nog netjes uit.
Deze mevrouw zou nu werken met een zogehete wachtlijst.

Ik citeer haar bericht:

' indien of zodra mogelijk, en wat er wel en niet mogelijk blijkt is nog niet bekend en misschien in termijnen. Dat hangt van factoren waarin externe deskundigen bekijken wat en of er iets mogelijk is af.Wij hebben helaas tot onze grote spijt hoe graag we dat ook zouden willen geen budget om nu direct ineens terug te betalen. We proberen dat voor elkaar te krijgen maar kunnen niets beloven of garanderen. U wordt op een lijst gezet. Deze wordt misschien in volgorde afgehandeld. U wordt vervolgens door ons of een bureau of andere partij benaderd voor de verdere afwikkeling. Excuses voor het ongemak'

ik ben benieuwd of er nog iemand op deze 'wachtlijst' staat.
Ik heb in ieder geval een aangifte gedaan op http://www.opgeletopinternet.nl
Ze lacht ons uit, trekt zich nergens wat van aan en gaat er met ons geld vandoor.
Goede tip: niets bestellen bij Sweetdreamsbruidsmode.nl

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Marit1992 schreef: Ik citeer haar bericht:

' indien of zodra mogelijk, en wat er wel en niet mogelijk blijkt is nog niet bekend en misschien in termijnen. Dat hangt van factoren waarin externe deskundigen bekijken wat en of er iets mogelijk is af.Wij hebben helaas tot onze grote spijt hoe graag we dat ook zouden willen geen budget om nu direct ineens terug te betalen. We proberen dat voor elkaar te krijgen maar kunnen niets beloven of garanderen. U wordt op een lijst gezet. Deze wordt misschien in volgorde afgehandeld. U wordt vervolgens door ons of een bureau of andere partij benaderd voor de verdere afwikkeling. Excuses voor het ongemak'
Dit klinkt als de JC pc winkel - smoesjes, uitvluchten, vertragen - en uiteindelijk sta je met niets.
Overweeg aangifte te doen - want als het echt zo lastig is dan sluit je je winkel en wikkel je alle problemen, terugbetalingen en leveringen af - en ga je niet continue (volgens diverse bijdragen hier) smoesjes verzinnen en de boel blijven vertragen.
Hierdoor ontstaat het idee dat deze toko niet te goeder trouw is.
Of het wat oplevert, aangifte doen, durf ik niet te zeggen - maar je zou kunnen overwegen ze nog een kans te geven - voor eind van de maand alles wat betaald is terug, anders volgt aangifte...

nietzoblijesil

Ongelezen bericht door nietzoblijesil »

Ik heb op 23 november 2015 een jurk besteld bij sweet dreams bruisdmode. ik heb het bedrag van 65,00 netjes betaald. nu is het inmiddels 4 januari 2016 en heb nog steeds geen jurk ontvangen. Ik heb haar gebeld; gemaild; sms-en gestuurd..nergens word op gereageerd.
Ik heb inmiddels aangifte gedaan en overal mijn klacht op internet gezet..
Wat kan ik nog meer doen..ze kan er toch niet zomaar met zowel mijn geld als het geld van nog meer onschuldige mensen mee vandoor gaan zonder dat er iets aan gedaan word..

Anitavanderzalm

Ongelezen bericht door Anitavanderzalm »

Ook in vrees dat ik ben opgelicht. Bestelling van mei nog steeds niet binnen en ik krijg nergens antwoord op. Factuur sturen was ze wel erg vlot mee... Ook ik ga aangifte doen van oplichting. Verbaasd mij ook dat ik hier lees dat ze al sinds 2014 actief is en dat ze gewoon kan doorgaan met haar praktijken? Naar mijn geld kan ik denk ik fluiten.. Ik controleer altijd en dat ik heb nu dus niet gedaan.. Eens maar nooit meer shoppen bij een online site zonder thuiskeurmerk.

ESvanderHoek

Ongelezen bericht door ESvanderHoek »

Ik ben er ook in getrapt. Ik heb op 4 april een zomerjas besteld a 97,00. Niets ontvangen.
Nu neem ik mijn verlies, maar het voelt zo onterecht dat ik nu lees dat dit al vanaf 2014 kan doorgaan.
Wat halen ze wel niet binnen aan geld. Dat is lekker verdienen van ander mans centen.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

ESvanderHoek schreef:Ik ben er ook in getrapt. Ik heb op 4 april een zomerjas besteld a 97,00. Niets ontvangen.
Nu neem ik mijn verlies, maar het voelt zo onterecht dat ik nu lees dat dit al vanaf 2014 kan doorgaan.
Wat halen ze wel niet binnen aan geld. Dat is lekker verdienen van ander mans centen.
Maar als je gewoon klakkeloos zonder ook maar enig onderzoek te doen via internet bestellingen doet en vooraf betaalt, ben je gewoon dief van je eigen portomonnee. Oplichting is nooit zo makkelijk geweest als in de tijd van het internet.

Anitavanderzalm

ESvanderHoek schreef:Ik ben er ook in getrapt. Ik heb op 4 april een zomerjas besteld a 97,00. Niets ontvangen.
Dat verbaasd mij dus ook... Ik ga morgen aangifte doen bij de politie.
Ze heeft wel gereageerd op mijn sms'jes.. Nu staat er ineens op website dat de jassenwinkel wegens omstandigheden is gesloten. De bruidswinkel is nog wel actief. Ik heb gezien dat zij ook gewoon bij de KVK staat ingeschreven.

SweetDreamsMode

Ongelezen bericht door SweetDreamsMode »

We betreuren het dat U een klacht heeft. Onze welgemeende excuses.
We zijn ondanks de hoop dat alles goed zou komen, vooral ook richting U uiteindelijk alweer een poos terug gedeeltelijk en uiteindelijk helemaal gestopt met de zaak door helaas ondanks onze hoop chronisch gebleken ziekte van beide vennoten en omstandigheden en ziekte en problematiek van de mannelijke vennoot. Iedereen keek de vrouwelijke vennoot erop aan omdat dat het gezicht naar buiten toe is en ik vond het niet kies om naar hem te wijzen (en er zijn meer aanwijsbare oorzaken als ziekte, crisis, handicap, hierdoor geen toegang tot extern kapitaal, geen voorraad, geen buffer geen geld voor advies, administratie, personeel, adverteren etc. maar dan nog had ik het zonder zijn problematiek naar U toe altijd keurig netjes kunnen redden. Hij betreurt het zeer en werkt aan beterschap.) maar hij wil ook niet meer dat ik er onterecht op aan gekeken wordt terwijl ik juist als een leeuw letterlijk met bloed zweet en tranen vocht voor de zaak en de clienten en een burn out opliep mede door zijn problematiek, en ik mag dit nu uiteindelijk dus van hem mededelen aan U. Ondanks de burn out heb ik het achter de schermen geprobeerd zijn problematiek dag in dag uit recht te breien maar het was dweilen met de kraan open. ik heb uiteindelijk tot mijn enorme verdriet de handdoek in de ring moeten gooien, zonder zijn problematiek had ik niet hoeven stoppen en was er geen enkel probleem, ook geen leverings problemen of achterstanden en een goede toekomst voor de zaak mogelijk geweest. Het lijkt misschien hard naar hem toe dat ik dit nu meld maar ik heb jaren moeten zwijgen en de gevolgen zijn voor mij persoonlijk te groot als ik niet gebruik maak van zijn aanbod om het U mede te mogen delen hoe het zit.

Er stond lange tijd een oproep op onze website om U te melden als U aantoonbaar nog iets tegoed heeft, daar wij gegevens zijn verloren en door onverwachts terug kerende ziekte en schreinend personeelsgebrek en alle omstandigheden helaas niet goed meer in te lopen achterstanden opliepen op de mode afdeling, gelukkig niet op de bruidsmode afdeling. Waar ik wel heel trots op ben, vele stralende bruiden hun droom trouwjurk bezorgd, over trouwjurken zijn gelukkig geen klachten te vinden, alles is altijd netjes op tijd hier binnen gekomen, er zijn alleen 2 jurken na een kleine reservering nooit opgehaald maar die hangen hier aantoonbaar nog gewoon en die mogen opgehaald (mits U betaald) of geannuleerd worden.

Zowiezo wordt iedereen nog benaderd. Heeft U het idee dat U over het hoofd bent gezien laat dit dan even weten onder vermelding van Uw naam en order nr. via [email protected] met in de onderwerpregel "Afwikkeling van Uw order" of op zijn minst "order". Als we hier geen mail adres mogen plaatsen en dat hierboven verwijderd is kunt U hieronder Uw order nr. vermelden of wellicht is het mogelijk ons een PB / PM te sturen, we kennen dit niet, net pas om U te informeren nu we klanten die nog iets tegoed hebben zoeken ingeschreven, dus weten nog niet hoe het werkt. We kunnen helaas niet direct iedereen persoonlijk antwoorden of benaderen maar wij of een extern bureau bewindvoerder of schuldhulp verlening via onze gemeente neemt nog contact met U op over de verdere financiele / juridische afwikkeling. Dit kan gezien de trage ambtelijke molen helaas nog even duren, het duurde 1-2 jaar voor we eindelijk de weg wisten en na eerst jaren afwijzingen werden toegelaten, toen een jaar nu alweer bijna binnen het traject en nu moet alles nog toegekend en afgewikkeld worden, wat misschien ook weer jaren kan duren.

Wij mogen helaas nog niets toezeggen er zijn dus nog geen datums en bedragen of exacte juridische vormen van afwikkeling bekend en wij mogen daar zelf geen uitspraken over doen maar wij wilden U toch iets laten weten en dat U weet dat U dus gewoon een bericht kunt sturen, een brief/kaart had ook altijd gekund, het postadres staat gewoon op Uw factuur wellicht heeft U dit over het hoofd gezien net als onze oproep.
Excuses voor het ongemak, wij hadden gehoopt alles zelf op te kunnen lossen en alles in te kunnen lopen maar de tegenslag was helaas met bloed zweet en tranen met ziekte en zonder of ondersteuning en van het kastje naar de muur gestuurd niet tegen op te boksen en het heeft lang geduurd voor we uiteindelijk werden toegelaten tot , en dit duurt nu ook weer allemaal vreselijk lang, en dit moet nog goed op gang komen, maar er begint nu zoveel schot in de zaak te komen dat we U dit nu eindelijk wat hoop kunnen melden. We konden eerder niets toezeggen en hadden geen nieuws maar nu we weten dat er wat op gang lijkt te komen laten wij dat weten via onze andere oproepen en dit bericht.
Het gaat hier niet om onwil maar om pure overmacht. We hopen nu eindelijk een financiele / juridisch correcte afwikkeling in het vooruitzicht te kunnen gaan stellen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en meld Uw order nr dus even.

SweetDreamsMode

Ongelezen bericht door SweetDreamsMode »

We betreuren het dat U een klacht heeft. Onze welgemeende excuses.
We zijn ondanks de hoop dat alles goed zou komen, vooral ook richting U uiteindelijk alweer een poos terug gedeeltelijk en uiteindelijk helemaal gestopt met de zaak door helaas ondanks onze hoop chronisch gebleken ziekte van beide vennoten en omstandigheden en ziekte en problematiek van de mannelijke vennoot. Iedereen keek de vrouwelijke vennoot erop aan omdat dat het gezicht naar buiten toe is en ik vond het niet kies om naar hem te wijzen (en er zijn meer aanwijsbare oorzaken als ziekte, crisis, handicap, hierdoor geen toegang tot extern kapitaal, geen voorraad, geen buffer geen geld voor advies, administratie, personeel, adverteren etc. maar dan nog had ik het zonder zijn problematiek naar U toe altijd keurig netjes kunnen redden. Hij betreurt het zeer en werkt aan beterschap.) maar hij wil ook niet meer dat ik er onterecht op aan gekeken wordt terwijl ik juist als een leeuw letterlijk met bloed zweet en tranen vocht voor de zaak en de clienten en een burn out opliep mede door zijn problematiek, en ik mag dit nu uiteindelijk dus van hem mededelen aan U. Ondanks de burn out heb ik het achter de schermen geprobeerd zijn problematiek dag in dag uit recht te breien maar het was dweilen met de kraan open. ik heb uiteindelijk tot mijn enorme verdriet de handdoek in de ring moeten gooien, zonder zijn problematiek had ik niet hoeven stoppen en was er geen enkel probleem, ook geen leverings problemen of achterstanden en een goede toekomst voor de zaak mogelijk geweest. Het lijkt misschien hard naar hem toe dat ik dit nu meld maar ik heb jaren moeten zwijgen en de gevolgen zijn voor mij persoonlijk te groot als ik niet gebruik maak van zijn aanbod om het U mede te mogen delen hoe het zit.

Er stond lange tijd een oproep op onze website om U te melden als U aantoonbaar nog iets tegoed heeft, daar wij gegevens zijn verloren en door onverwachts terug kerende ziekte en schreinend personeelsgebrek en alle omstandigheden helaas niet goed meer in te lopen achterstanden opliepen op de mode afdeling, gelukkig niet op de bruidsmode afdeling. Waar ik wel heel trots op ben, vele stralende bruiden hun droom trouwjurk bezorgd, over trouwjurken zijn gelukkig geen klachten te vinden, alles is altijd netjes op tijd hier binnen gekomen, er zijn alleen 2 jurken na een kleine reservering nooit opgehaald maar die hangen hier aantoonbaar nog gewoon en die mogen opgehaald (mits U betaald) of geannuleerd worden.

Zowiezo wordt iedereen nog benaderd. Heeft U het idee dat U over het hoofd bent gezien laat dit dan even weten onder vermelding van Uw naam en order nr. via [email protected] met in de onderwerpregel "Afwikkeling van Uw order" of op zijn minst "order". Als we hier geen mail adres mogen plaatsen en dat hierboven verwijderd is kunt U hieronder Uw order nr. vermelden of wellicht is het mogelijk ons een PB / PM te sturen, we kennen dit niet, net pas om U te informeren nu we klanten die nog iets tegoed hebben zoeken ingeschreven, dus weten nog niet hoe het werkt. We kunnen helaas niet direct iedereen persoonlijk antwoorden of benaderen maar wij of een extern bureau bewindvoerder of schuldhulp verlening via onze gemeente neemt nog contact met U op over de verdere financiele / juridische afwikkeling. Dit kan gezien de trage ambtelijke molen helaas nog even duren, het duurde 1-2 jaar voor we eindelijk de weg wisten en na eerst jaren afwijzingen werden toegelaten, toen een jaar nu alweer bijna binnen het traject en nu moet alles nog toegekend en afgewikkeld worden, wat misschien ook weer jaren kan duren.

Wij mogen helaas nog niets toezeggen er zijn dus nog geen datums en bedragen of exacte juridische vormen van afwikkeling bekend en wij mogen daar zelf geen uitspraken over doen maar wij wilden U toch iets laten weten en dat U weet dat U dus gewoon een bericht kunt sturen, een brief/kaart had ook altijd gekund, het postadres staat gewoon op Uw factuur wellicht heeft U dit over het hoofd gezien net als onze oproep.
Excuses voor het ongemak, wij hadden gehoopt alles zelf op te kunnen lossen en alles in te kunnen lopen maar de tegenslag was helaas met bloed zweet en tranen met ziekte en zonder of ondersteuning en van het kastje naar de muur gestuurd niet tegen op te boksen en het heeft lang geduurd voor we uiteindelijk werden toegelaten tot , en dit duurt nu ook weer allemaal vreselijk lang, en dit moet nog goed op gang komen, maar er begint nu zoveel schot in de zaak te komen dat we U dit nu eindelijk wat hoop kunnen melden. We konden eerder niets toezeggen en hadden geen nieuws maar nu we weten dat er wat op gang lijkt te komen laten wij dat weten via onze andere oproepen en dit bericht.
Het gaat hier niet om onwil maar om pure overmacht. We hopen nu eindelijk een financiele / juridisch correcte afwikkeling in het vooruitzicht te kunnen gaan stellen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en meld Uw order nr dus even.

Anitavanderzalm

Ik heb nog 200 euro van jullie tegoed. Gegevens ben je niet kwijt.. kijk je smsjes maar na.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Dus mevrouw de eigenaar heeft een heel lang bericht getypt met feitelijk de volgende moraal:

- ze hebben er een groot potje van gemaakt
- vinden dat dit niet hun eigen schuld is
- zijn veel te lang doorgegaan terwijl het helemaal niets was
- nu is er schuldhulpverlening die zal kijken of mensen hun geld terug kunnen krijgen

Leuk verhaal. :roll:

Gesloten