LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] girodmedical webwinkel voor verpleegkundige materialen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
reality1975

girodmedical webwinkel voor verpleegkundige materialen

Ongelezen bericht door reality1975 »

Hallo, ik heb 17 oktober jongstleden een bestelling geplaatst bij girodmedical een webwinkel voor verpleegkundige materialen. Ziet er allemaal mooi uit.
Nu beloofden ze dat de bestelling binnen 17 dagen geleverd zouden worden.
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. (24dagen)
Ik heb geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met een 020-nummer, maar krijg tot 2x toe een krakerig muziekje omdat het zo druk zou zijn.
Ook heb ik 2 emails gestuurd zonder daar tot nog toe een antwoord op te hebben gehad.
Nu wil ik de bestelling annuleren,maar zie daartoe geen mogelijkheid via de site.
Ik wil andere mogelijke kopers laten weten dat dit geen goede webwinkel is naar aanleiding van mijn ervaring.
Ik heb maar 1 persoon gevonden tot nog toe met dezelfde ervaring, zijn er nog mensen met deze ervaring?
m.v.g. Monique

Guardian72
Contacteer:

Re: girodmedical webwinkel voor verpleegkundige materialen

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Je kan dit beter hier: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=104878 plaatsen dan een nieuw topic te beginnen.

Door zaken bij elkaar te plaatsen word het overzichtelijker.

Door meerdere identieke topics te plaatsen raken mensen (dus ook medegedupeerden) de weg een beetje kwijt.

reality1975

Ongelezen bericht door reality1975 »

sorry, wist eerst niet dat er al een topic over deze webwinkel was geplaatst.
Hoe verwijder ik dit topic dan?
m.v.g. Monique

sdevries

Ongelezen bericht door sdevries »

Ik heb ook slechte ervaringen. De bestelling is 25-11-2011 gedaan en nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ingesprektoon) en op mails reageren ze niet. Ik heb Paypal gevraagd het betaalde bedrag terug te boeken. Hopelijk lukt dat.
Volgens mij zijn het fraudeurs! :evil:

Gesloten