Beste forumleden,
We snappen dat er soms iets mis kan gaan, waardoor je aankoopervaring niet zo Smoooth verloopt. De berichten in deze feed gaan onder meer over Wish en Klarna, daarom vertellen we je graag wat meer meer over onze samenwerking met Wish en wat je kunt doen als je (een gedeelte van) je bestelling niet hebt ontvangen.
Wish is een platform dat Chinese verkopers de mogelijkheid biedt om hun producten rechtstreeks te kunnen verkopen. Klarna is één van de betaalmethoden die je kunt gebruiken om je bestelling bij Wish te betalen. De webwinkel, in dit geval Wish, is verantwoordelijk voor de kwaliteit en levering van bestelde producten.
Het kan voorkomen dat (een gedeelte van) je Wish bestelling niet ontvangt. Geef dit door aan de webwinkel zodat ze op de hoogte zijn en je verder kunnen hebben. Daarnaast adviseren we je om je Klarna-factuur te pauzeren, zodat je je in tussentijd geen zorgen hoeft te maken over je factuur. Klik op de volgende link voor meer informatie:
https://www.klarna.com/nl/klantenservic ... n-ik-doen/.
Mocht je factuur door Wish zijn aangepast of als we meer informatie voor ons onderzoek nodig hebben, dan sturen we je een e-mail. Als je vragen hebt, dan kun je 24/7 contact met ons opnemen via onze chat. Bel je liever? Dat kan natuurlijk ook; we zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 - 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
Een zonnige dag toegewenst!
Groet, Kayleigh