LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijntjez

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Nikki

mijntjez

Ongelezen bericht door Nikki »

Ook ik heb een bestelling gedaan,op 18 Juni betaald en tot op heden niets vernomen.Ben net terug v vakantie en dacht ga maar eens op onderzoek uit.Maar wat ik hier zie bevalt me helemaal niet.Mijn dochter is deze week jarig en dit cadeau krijgt ze dus niet(op tijd??)Ben niet zo ervaren op internet heb wel eens bestellingen gedaan maar nog nooit fout gegaan.Hier schrik ik wel van.
Kan ze trouwens niet eens bereiken?!?Weet iemand waar ik mijn mail heen kan sturen??Ik denk i vervolg wel 10 keer na voor ik zo weer ergens een bestelling doe!!!

Guardian72
Contacteer:

Re: mijntjez

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nikki

Onervaren!?!?Dus vandaar misschien niet helemaal goed geplaatst.SORRY!
Heb vandaag trouwens bericht gehad dat mijn bestelling is verzonden!Zou het dan toch nog goed aflopen???Word vervolgd!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nikki schreef:Onervaren!?!?Dus vandaar misschien niet helemaal goed geplaatst.SORRY!
Heb vandaag trouwens bericht gehad dat mijn bestelling is verzonden!Zou het dan toch nog goed aflopen???Word vervolgd!
Onervaren kan :)
Voor het overzicht zou het makkelijker zijn.

Lees toch even ook dat andere topic door..
En, laat ons hier even weten of je je spullen krijgt, en zo ja, of alles in orde is.

Nikki

Vandaag de Letters toch in de bus gehad!Ziet er allemaal top uit! :D :D Bij mij is het dus toch een happy end al heb ik er wel van geleerd!

Gesloten