LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niks.....

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
FreakerS

niks.....

Ongelezen bericht door FreakerS »

Morgen naar de rechthulp. Dat lijkt me het beste. Dit heeft geen zin.
Laatst gewijzigd door FreakerS op 28 dec 2006 19:39, 4 keer totaal gewijzigd.

boebele

Re: niks.....

Ongelezen bericht door boebele »

Volgens mij is een mondelinge afspraak wel degelijk bindend. Ik denk dat ook hier geldt dat je binnen 7 werkdagen van de koop mag afzien.

boebele

Ongelezen bericht door boebele »

ik denk dat ze bij rechtshulp hetzelfde zeggen. Als u iets koopt via de telefoon dan heeft u een mondelinge afspraak gemaakt en deze is dus bindend. Helaas pindakaas.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ja, mondelijke overeenkomst is bindend. Echter de tegen partij kan daar alleen rechten aan ontlenen indien deze kan bewijzen dat deze is gedaan.

Echter is er de uitweg van ontbinding binnen zeven werkdagen na ontvangst van het product. De winkel mag daar voor geen boete rekenen, maar over annuleren voor de ontvangst zegt de wet niets explectiet.

jiping

Ongelezen bericht door jiping »

Ja, mondelijke overeenkomst is bindend. Echter de tegen partij kan daar alleen rechten aan ontlenen indien deze kan bewijzen dat deze is gedaan.
Inderdaad, probeer maar eens een kerstdiner af te zeggen... :lol:

Gesloten