Wij hebben via de webwinkel shoptilldrop.nl een nds lite gekocht.
Na 6 maanden blijkt hij het niet meer te doen dus garantie.
We hebben toen geprobeerd om in contact te komen met shoptilldrop blijkt deze niet meer te bestaan.
Contact gezocht met nintendo benelux en die zeiden dat we hem maar op moeten sturen.
We hebben hem nu terug met een brief dat het een imitatie nds is en hij niet gerepareerd kan worden.
Kan iemand mij zeggen wat ik hier nog aan kan doen.
B.V.D
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nintendo nds
Re: nintendo nds
Even googelen, dan vind je dit bij Opgelichtinternet:henhan schreef:Wij hebben via de webwinkel shoptilldrop.nl een nds lite gekocht.
Na 6 maanden blijkt hij het niet meer te doen dus garantie.
We hebben toen geprobeerd om in contact te komen met shoptilldrop blijkt deze niet meer te bestaan.
Contact gezocht met nintendo benelux en die zeiden dat we hem maar op moeten sturen.
We hebben hem nu terug met een brief dat het een imitatie nds is en hij niet gerepareerd kan worden.
Kan iemand mij zeggen wat ik hier nog aan kan doen.
B.V.D
ShopTillDrop.nl is gestopt wegens financiële problemen volgens hun eigen site:
Citaat:
Geachte Bezoeker,
Het team van ShopTillDrop.NL hebben besloten om niet meer verder te werken aan dit project.
Dit komt door de financiele problemen van dit project.
Alle bestellingen die successvol geplaats zijn is verwerkt en geleverd. Klanten die producten niet hebben ontvangen, hebben
we telefonisch contact opgenomen en de betaling terug betaald.
Alle gegevens van onze klanten worden vernietigd en zal niet aan derden ter beschikking gesteld worden.
Voor mensen die geïntereseerd zijn in dit domein, neem contact op met de admin. [email protected] (Vragen, klachten, opmerkingen ect. zullen niet beantwoord worden!)
We hopen dat u ons keuze respecteren.
Met Vriendelijke Groet,
Team ShopTillDrop.NL
Betrouwbaar?
Geen KvK gegevens op de site, geen contactgegevens, doorstart van een andere shop? Alleen een 06 nummer op ILocal? Kopers van de vorige site kunnen al fluiten naar hun garantie? (zoals ze zelf schrijven)
Bron: opgelichtinternet.nl
-
Re: nintendo nds
Ook ik heb een nep nintendo in handen en ben daarachter gekomen door deze ter reparatie aan te bieden bij Nintendo.
Even gecheckt of het niet wellicht dezelfde oplichter is. Zie dat zo snel niet, vind wel een verwijzing naar 'Shoptilldrop' in Wassenaar, via iLocal. Weet natuurlijk niet of dit hetzelfde is, maar check hun nieuwe site eens: all4consoles.nl. Wellicht vind je aanknopingspunten.
Even gecheckt of het niet wellicht dezelfde oplichter is. Zie dat zo snel niet, vind wel een verwijzing naar 'Shoptilldrop' in Wassenaar, via iLocal. Weet natuurlijk niet of dit hetzelfde is, maar check hun nieuwe site eens: all4consoles.nl. Wellicht vind je aanknopingspunten.