LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Vistaprint ?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Spy21

Opgelicht door Vistaprint ?

Ongelezen bericht door Spy21 »

Even wat visietekaartjes bestellen dacht ik. Op de site van vistaprint zag ik een leuke aanbieding, allen verzendkosten betalen voor 250 premiuim visitekaartjes.. Besteld .
Na mijn bestelling kwam ik in een nieuwe scherm terecht met
nieuwe aanbiedingen, ook met visietekaartjes, er stond BESTEL SNEL.
Dus ik even klikken en de Bestelling was meteen geplaats tot mijn verbazing !!
Nu had ik ipv 250 500 visietekaartjes ! Maar ik kwam ook duurder uit.
Ervaringen met webwinkels heb ik meer dan zat. Even naar de klantenservice mailen, en direct mijn tweede bestelling laten Annuleren dacht ik.
Nee dat kon niet, het was volledig geautomatiseerd. Maar goed, dat is begrijpelijk, maar een bestelling plaatsen zonder vooraf een waarschuwing IS GEWOON OPLICHTERIJ ! Dit kan gewoon niet.

Reactie van VISTA:
Geachte XXXXX,

Bedankt voor uw mail aan VistaPrint, de beste prijs-kwaliteit oplossing voor al uw drukwerk.

Wij hebben uw vraag betreffende uw teveel gedane bestellingen ontvangen en voorzien u graag van de volgende informatie.

Omdat uw bestellingen, zolang er geen betaling bij ons binnen is, intern bij ons in de wacht staan kunnen wij administratief geen veranderingen aanbrengen. Zo ook voor het annuleren/wijzigen van uw bestelling. Ons volledig geautomatiseerde systeem laat dit niet toe.

Zodra de betalingen bij VistaPrint binnen zijn kunnen wij veranderingen waaronder annuleringen toepassen.

In uw geval kunt u de betaalherinneringen als niet verzonden beschouwen. Na enige herinneringen zullen deze achterwege blijven. Helaas kunnen wij die herinneringen niet vermijden. Sorry voor dit ongemak.

Dus ik dacht dat het allemaal geregeld zou worden, maar had immers al betaald, ik heb dus weer gemaild. Geen reactie van Vista?
Ze laten niks meer van zich horen. De bestelling met 500 kaartjes heb ik binnen en heb wel meer betaald !

Vind dat zulke aanbieders via Internet zeker hard aangepakt moeten worden. Jammer... Nooit meer...

iemand anders ervaringen?

anoniem2009

Re: Opgelicht door Vistaprint ?

Ongelezen bericht door anoniem2009 »

Die aanbieding heb ik ook altijd. Dat heb je als je met automatische incasso betaalt.
Soms is het handig maar ik druk er nooit op :P

Maar die mail die u kreeg..
Dat is PRECIES dezelfde mail die IK ook kreeg!!

Gesloten