In december heb ik via internet tickets besteld voor mijzelf, mijn vrouw en onze twee kleinkinderen voor de show van Disney on Ice in de Brabanthallen. Ik heb destijds op internet via Google gezocht naar Disney on ice en vervolgens kaartjes besteld. Achteraf blijkt dat we in het besteltraject zijn doorgelinkt naar de site van Buckaroo B.V.. Vervolgens hebben we per kaartje € 59,- betaald en verder nog
€ 9,- reserveringskosten. Bij de betaling via ideal staat ook de naam Buckaroo vermeld. Gisteravond was de voorstelling: het was prachtig en de kleintjes hebben genoten maar tijdens de voorstelling hoorde ik mijn achterbuurvrouw praten over kaartjes van € 30,- terwijl wij dus € 59,- hadden betaald. Vanochtend kwam ik erachter dat we opgelicht zijn. Ik heb gebeld met de Nationale Theaterkassa en die bevestigde dat de kaartjes voor volwassenen eerste rang € 30,50 en voor kinderen € 26,- kosten. Een tip: zorg dat je altijd naar de officiële site van de betreffende show gaat en kijk wie de officiële ticketverkoper is in Nederland. Wij zijn zelf altijd heel voorzichtig met dit soort zaken maar je ziet wel dat je dan ook de dupe kunt worden van oplichters.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht via internet bij aankoop tickets Disney on ice
Re: opgelicht via internet bij aankoop tickets Disney on ice
Tros Radar, wees vara/kassa voor en nodig Buckaroo direct uit in de studio en geef ze eens flink op hun donder waarom ze niet waarschuwen voor dit soort zaken !
Antoinette kan dat toch zeker veel beter !
Ontopic: TS heeft gelijk met de conclusie en waarschuwing.
Antoinette kan dat toch zeker veel beter !
Ontopic: TS heeft gelijk met de conclusie en waarschuwing.