LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
queenlilacwine
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jan 2010 20:55

Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door queenlilacwine »

Leuk uitziende website, alwaar je mooie merktassen en Uggs kunt bestellen. De prijs aantrekkelijk en bovendien uitverkocht in haar maat, dus ik had in november Uggs besteld voor mijn dochter. Levertijd 14 dagen.

U raadt het al... twee maanden verder... niets. Op herhaaldelijk verzoek om mijn geld terug, uiteindelijk een mail in slecht Nederlands dat ze 'besteld' zijn. Ja, dat wist ik al, door mij, 2 maanden eerder. Mijn geld terug wil ik, maar nee dat was lastig.

Tot op heden niets meer gehoord... wees gewaarschuwd voor deze xxxx!

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door elmo43 »

Er staat nergens een KvKnr vermeld dus dit betekend dat ze niet staan ingeschreven bij de KvK.
Dit is iedere ondernemer via internet of met een winkel of what ever, verplicht per dit jaar ingeschreven te staan bij de KvK.
Zoniet dan krijgt desbetreffende een boete etc, wellicht kun je dit melden bij de KvK.
Misschien dat je dan een succes boekt. :wink:

queenlilacwine
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jan 2010 20:55

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door queenlilacwine »

Zal ik zeker even doen, bedankt voor de suggestie!

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Registrant:
THE017247-NLGDD
xxxx
Nederland

Administrative contact:
KOP005239-NLGDD
xxxx
[email protected]

[Aangepast door moderator (persoonsgegevens)]

chick1986
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2010 11:50

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door chick1986 »

:D
Laatst gewijzigd door chick1986 op 25 jan 2010 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

wiskey
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2010 10:53

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door wiskey »

the bag shop

ben slim en ga meteen aangifte doen!!!alle correspondentie meenemen.
Hij is al bekent bij justitie.politie noord-brabant is al bezig met deze man.
alle gegevens zijn al bekend dus het is een kwestie van tijd voor ze hem pakken.
hoe meer aangiftes hoe beter.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik keek net even op die site:
Webwinkel gesloten
De webwinkel thebagshop is op dit moment gesloten.
Ik zou inderdaad snel aangifte doen - dit is niet echt 'schoon' te noemen.

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

goedemiddag,
als beheerder van de webshop wil ik graag het een en ander toelichten,
ik begrijp dat een hoop mensen boos zijn om dat bestelde producten niet geleverd zijn en er is immers ook nog niet terugbetaald of de communicatie was zo slecht dat wij niets meer lieten horen, u bent echt allemaal niet opgelicht, een oplichter zou immers het geld nemen en verdwijnen naar het buitenland, ik kan u voor 100% garanderen dat wij met uw bestelde geld ook zijn opgelicht door buitenlandse leveranciers en het verlies daarvan is net zo groot als uw boosheid omtrent onze manier van zaken doen, ik zeg u eerlijk ik ben geen oplichter ik heb ook bewezen dat ik wel producten kan leveren en vele weten dit ook inmiddels van de webshop, dat ik u geld nog niet terug betaald hebt heeft alles te maken met mislukte transacties en bijkomende kosten door het bestellen van de producten, ik wil met alle gedupeerde goede afspraken maken en ik denk ook wel dat wij er uitkomen, vind het alleen wel jammer dat mijn persoonlijke gegevens geplaatst zijn in dit forum er is namelijk een wet die dit namelijk verbied dus ik hoop dat diegene die dit gedaan heeft zich daar van bewust is, ik heb dit naar eer en geweten geschreven hopelijk heeft een ieder daar begrip voor ,

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Toxopeus schreef:Registrant:
THE017247-NLGDD
xxxx
Nederland

Administrative contact:
KOP005239-NLGDD
xxxx
[email protected]

[Aangepast door moderator (persoonsgegevens)]
Bedoel je deze openbare domeingegevens?
De gedupeerden hebben hun geld naar jouw rekening overgemaakt, jij zult ze moeten terugbetalen.
Ze hebben niets te maken met jouw leverancier.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

in plaats van gegevens - kan ook dit:

http://sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_d ... 2&zoek.y=9

Derhalve - openbaar opvraagbaar en die 'wet' geld dus niet.

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

ik wil best iedereen tegemoet komen maar vind je het zelf ok om dan maar die gegevens te plaatsen ik zet jouw naam toch ook niet op internet, jij verwacht misschien een medewerking van mijn kant dan mag ik toch zeker wel de voorwaarden bepalen anders wordt het een eenzijdig verhaal, blijkbaar vind niemand mijn verhaal belangrijk jammer, en ik weet ook weel dat je domein gegevens kunt opvragen dat is geen kunst, en denk je nu echt dat iedereen het wil oplossen op een fatsoenlijke manier we leven helaas in een andere tijd toch dus ik wil mijzelf een beetje in bescherming nemen, en mij eigen verhaal klopt naar eer en geweten, nogmaals hoop op een beetje begrip van jullie kant

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Bedrock - natuurlijk is er begrip voor problemen.

Alleen, door gelijk te roepen "dat is tegen de wet" geef je, m.i. een verkeerd signaal af.

Vragen "mag die posting aangepast worden en mijn gegevens verwijderd" had een fraaiere vorm geweest.

Maar goed - de uitdaging is dus: los problemen snel en goed op - en men zal dat rustig ook posten hier. Succes.

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

dus met andere woorden heb jij het geplaatst, en bezorg je mij nog meer problemen, ik weet niet of jij en gezin hebt maar ik wel, ik loop niet voor mijn problemen weg maar zit ook niet te wachten op boze mensen voor mijn deur, dus leg ik bij deze netjes het verzoek neer om het topic enigszins aan te passen ik op mijn beurt zal trachten binnen mijn mogelijkheden om alles op te lossen, hoop op jullie medewerking de mijne zal je zeker krijgen, dank alvast

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door jor »

bedrock02 schreef:dus met andere woorden heb jij het geplaatst, en bezorg je mij nog meer problemen, ik weet niet of jij en gezin hebt maar ik wel
Degene die hun geld kwijt zijn ( dat u ook zegt te zijn opgelicht is niet hun probleem ) hebben ook een gezin en ook nog hun geld weg! Ik zou zeggen los 1 en ander goed op(geld teug) en de stukjes hier verdwijnen daarna vanzelf.U probeert zich nu neer te zetten als gedupeerde/slachtoffer maar zo zit het natuurlijk niet, u kreeg geld en had dus een leveringsplicht die niet is nagekomen!!

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

maar ik mag mijzelf dus niet beschermen, fraai is dat, nee natuurlijk ben ik fout geweest maar vind het wel jammer dat dit dan gelijk heel Nederland moet weten het gaat hier gelukkig voor mij niet om honderden gedupeerde want mijn administratie klopt gelukkig ook nog een beetje, maar goed ik snap het wel jullie hebben er blijkbaar baat bij om mijn gegevens zo openbaar te maken en te laten monitoren dat heel Nederland gewaarschuwd is voor thebagshop, de shop is inmiddels gesloten dat moet een hele geruststelling zijn voor vele dan kan er gelukkig niet nog meer schade ontstaan. ik denk dat het weinig zin heeft om steeds te reageren jullie trekken toch aan het langste eind, bedank zo ver

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

bedrock02 schreef:maar ik mag mijzelf dus niet beschermen, fraai is dat, nee natuurlijk ben ik fout geweest maar vind het wel jammer dat dit dan gelijk heel Nederland moet weten het gaat hier gelukkig voor mij niet om honderden gedupeerde want mijn administratie klopt gelukkig ook nog een beetje, maar goed ik snap het wel jullie hebben er blijkbaar baat bij om mijn gegevens zo openbaar te maken en te laten monitoren dat heel Nederland gewaarschuwd is voor thebagshop, de shop is inmiddels gesloten dat moet een hele geruststelling zijn voor vele dan kan er gelukkig niet nog meer schade ontstaan. ik denk dat het weinig zin heeft om steeds te reageren jullie trekken toch aan het langste eind, bedank zo ver

Heel Nederland gaat wat ver, er hebben nu 353 mensen gekeken.
Nederland is wel klein, maar er wonen echt wel veel meer mensen dan
wat tot nu toe heeft gekeken hoor. :D

otjes
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jan 2010 21:57

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door otjes »

ongeacht wat er precies gebeurd is moet je wel denken er hoeft maar 1 "gek" te zijn die bij hem aan de deur komt en dan kan ik me als vader best voorstellen dat je daar niet gerust op bent.

De informatie is gewoon openbaar dat is zo, maar op zo manier plaatsten word het wel heel makkelijk voor die ene "gek"

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

otjes schreef:ongeacht wat er precies gebeurd is moet je wel denken er hoeft maar 1 "gek" te zijn die bij hem aan de deur komt en dan kan ik me als vader best voorstellen dat je daar niet gerust op bent.

De informatie is gewoon openbaar dat is zo, maar op zo manier plaatsten word het wel heel makkelijk voor die ene "gek"

Daar kan ik het dus ook wel mee eens zijn, maar er zijn nu eenmaal
gedupeerde mensen en die zijn gewoon hun geld kwijt en de zaak
is nu dicht. Helaas dan voor die mensen die hun geld kwijt zijn. :(
Ik kan het echt wel voor een stuk begrijpen hoor.

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

gelukkig zijn er ook nog mensen die het eens zijn met mijn standpunt, schrijf ik gelukkig niet voor niets een reacties hier, dit forum is er toch voor om mensen te waarschuwen ik heb nu het idee dat ik aan de klaagmuur opgehangen wordt of zoiets dat is toch raar of niet soms

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door jor »

In deze tijd heeft nu eenmaal iedereen toegang tot de gegevens van een ander. Toen ik mezelf googelde kreeg ik maar liefst 300+ verwijzingen en daar stonden zaken bij over mijn echte adres enz. Iemand die geld kwijt raakt en daar actie op wil ondernemen heeft echt die paar openbare gegevens op het forum niet nodig om hem te vinden. Nogmaals, Los het netjes op en de zaak is uit de wereld.

Gesloten