LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PlatteTV.nl en Sony

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ridouan
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jan 2010 18:30

PlatteTV.nl en Sony

Ongelezen bericht door Ridouan »

Je kunt alleen hopen dat het product dat je van PlatteTV hebt gekocht nooit kapot gaat, want dan pas krijg je te maken met de echte PlatteTV. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam als het geld nog in jouw portemonnee zit, maar zodra je hebt betaald ben je waardeloos voor ze. Dus wat je ook doet koop niet van PlatteTV.
Mijn TV is nu al kapot sinds eind April en nu pas krijg ik een aanbieding van ze. Dat betekent dus 5 maanden wachten, zelf bellen en e-mailen, omdat zij weigeren om de moeite te doen om zelf contact op te nemen met hun klanten, want hun geld hebben ze al. 5 maanden van absoluut geen moeite te doen om te onderzoeken waarom het zolang duurt, want het interesseert ze niet. 5 maanden lang Sony, Technorep en de leverantier de schuld geven,want PlatteTV heeft nergens schuld aan, vergetend dat ik als klant niets te maken heb met die bedrijven, en dat ik niet degene moet zijn die contact met ze opneemt.
En nu eindelijk na 5 maanden bellen en e-mailen bellen ze mij op met het fantastische voorstel dat ik een tv krijg van maar liefst 1500 euro, wat lief, evenveel als mijn tv. Natuurlijk wil ik weer zaken doen met een bedrijf dat mij 5 maanden laat wachten als een idioot, en dat constant liegt en hen verantwoordelijk afschuift op anderen.
De tv die mij is aangeboden is de Sony KDL-40HX750 die zij verkopen voor 727 euro, zoals ik al eerder heb gezegd, liegen en bedriegen is een tweede natuur voor de medewerkers van PlatteTV, een tv van 1500 euro vervangen voor 1 van 727.
Daarbij ook nog mijn rechten ontkennen, dat ik recht heb op reparatie of vervanging met hetzelfde toestel, wat niet kan, omdat de tv niet meer te repareren is en het model niet meer word gemaakt. Dus het enige wat overblijft is de koop te ontbinden en mijn geld terug te geven, maar dat word nog steeds geweigerd.
Dus je krijgt te maken met bedrijven als PlatteTV en Sony die van niets weten, blijkbaar ook niet met elkaar kunnen communiceren, en zelfs niet met verschillende afdelingen binnen de bedrijven zelf, en ook niets weten van communicatie met klanten.

Dus heel erg bedankt PlatteTV en Sony, voor jullie waardeloze service en zakelijke praktijken, de plaatselijke marktkoopmannen doen het nog beter dan jullie.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: PlatteTV.nl en Sony

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je kunt alleen hopen dat het product dat je van PlatteTV hebt gekocht nooit kapot gaat, want dan pas krijg je te maken met de echte PlatteTV. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam als het geld nog in jouw portemonnee zit, maar zodra je hebt betaald ben je waardeloos voor ze. Dus wat je ook doet koop niet van PlatteTV.
Mijn TV is nu al kapot sinds eind April en nu pas krijg ik een aanbieding van ze. Dat betekent dus 5 maanden wachten, zelf bellen en e-mailen, omdat zij weigeren om de moeite te doen om zelf contact op te nemen met hun klanten, want hun geld hebben ze al. 5 maanden van absoluut geen moeite te doen om te onderzoeken waarom het zolang duurt, want het interesseert ze niet. 5 maanden lang Sony, Technorep en de leverantier de schuld geven,want PlatteTV heeft nergens schuld aan, vergetend dat ik als klant niets te maken heb met die bedrijven, en dat ik niet degene moet zijn die contact met ze opneemt.
En nu eindelijk na 5 maanden bellen en e-mailen bellen ze mij op met het fantastische voorstel dat ik een tv krijg van maar liefst 1500 euro, wat lief, evenveel als mijn tv. Natuurlijk wil ik weer zaken doen met een bedrijf dat mij 5 maanden laat wachten als een idioot, en dat constant liegt en hen verantwoordelijk afschuift op anderen.
De tv die mij is aangeboden is de Sony KDL-40HX750 die zij verkopen voor 727 euro, zoals ik al eerder heb gezegd, liegen en bedriegen is een tweede natuur voor de medewerkers van PlatteTV, een tv van 1500 euro vervangen voor 1 van 727.
Daarbij ook nog mijn rechten ontkennen, dat ik recht heb op reparatie of vervanging met hetzelfde toestel, wat niet kan, omdat de tv niet meer te repareren is en het model niet meer word gemaakt. Dus het enige wat overblijft is de koop te ontbinden en mijn geld terug te geven, maar dat word nog steeds geweigerd.
Dus je krijgt te maken met bedrijven als PlatteTV en Sony die van niets weten, blijkbaar ook niet met elkaar kunnen communiceren, en zelfs niet met verschillende afdelingen binnen de bedrijven zelf, en ook niets weten van communicatie met klanten.

Dus heel erg bedankt PlatteTV en Sony, voor jullie waardeloze service en zakelijke praktijken, de plaatselijke marktkoopmannen doen het nog beter dan jullie.
Dat is niet zo mooi van platte TV. Maar wat ik mij afvraag waarom koop je zoiets duurs bij een voor mij totaal onbekende zaak ? Niet dat ik er verstand van heb maar ik kocht de mijne bij een plaatselijke tvboer omdat ik wist dat als er iets kapot gaat hij hem op komt halen en maakt. Hij, die tv boer, heeft hier een naam hoog te houden en ik ken hier heel, heel veel mensen, dus ik weet dat hij mij netjes behandeld.
zo werkt het volgens mij.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: PlatteTV.nl en Sony

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Online shoppen is weten dat je niet de service en garantie krijgt die een hardwerkende winkelier wel kan bieden of daar zijn best voor zal doen!!

Ridouan
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jan 2010 18:30

Re: PlatteTV.nl en Sony

Ongelezen bericht door Ridouan »

De reden waarom ik deze tv online heb gekocht is omdat de plaatselijke tv boeren deze niet in het assortiment meer hadden, en ik dit model heel graag wilde. En bij PlatteTV kwam ik uit omdat het hele goede reviews had van veel klanten, dus leek het mij heel betrouwbaar.

En nog bedankt voor het lezen van mijn rant, het heeft heel erg opgelucht. En ik heb ook een update voor jullie, inmiddels heeft de klachtenservice contact opgenomen met mij, en zij gaat nu kijken wat voor aanbieding zij mij kan doen om de koop te ontbinden. Dus hopelijk is een goede oplossing nabij.
Er is mij al een aanbieding gedaan van een tv van rond de 1200 euro vanwege de lange duur, een aanbieding die ik een maand of anderhalf geleden zou hebben geaccepteerd, maar na al die frustraties en een gebrek aan vertrouwen naar PlatteTV toe, ben ik daar niet zo happig meer aan.

Gesloten