ik ben op zoek naar mensen die ook door neckermann teleurgesteld zijn.
er was in november een actie voor 20% korting op speelgoed.ik heb dus de manege van playmobil besteld maar doordat er zoveel besteld werd en neckermann weigert om het na te bestellen zijn veel mensen teleurgesteld.
zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt dan breng radar er van op de hoogte misschien kunnen zei er wat tegen doen.
groetjes andrea en een heel teleurgestelde dochter (die voor kerstmis van opa en oma toch de manege onder de kerstboom krijgt)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postorderbedrijf neckermann
Re: postorderbedrijf neckermann
Wat moeten ze er tegen doen dan?
Ik denk dat je het door hier te posten meer doet dan Radar kan doen. Tezamen met het overwegen van alternatieve webwinkels.
Ik denk dat je het door hier te posten meer doet dan Radar kan doen. Tezamen met het overwegen van alternatieve webwinkels.
-
janne-resa
ze hadden in ieder geval meer moeite kunnen doen om het op te lossen nu hebben ze helemaal niets gedaan om het op te lossen en dat vind ik gewoon stom van ze want mij zijn ze als klant kwijt niet dat hun daar mee zitten maar toch en door zo te doen verlies je misschien meer klanten.ik was gewoon benieuwd of er nog meer mensen teleurgesteld waren
Als in een gewone winkel tijdens een actie periode de artikelen op zijn heb je ook pecht als je net te laat bent. Er word een bepaalde voorraad ingeslagen en op = op meestal. Waarom zou dit anders zijn met een webwinkel?