LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met GSM.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Meejdie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2009 10:39

Problemen met GSM.nl

Ongelezen bericht door Meejdie »

Beste mensen,

Begin november heb ik een abonnement icm een iPhone besteld op GSM.nl. Na een paar maanden was ie stuk en heb ik hem moeten versturen voor reparatie. Na veel gebeld te hebben (belachelijke 30 cent p/m) is mij verteld dat ik 2 á 3 weken moet wachten totdat mijn telefoon gemaakt is. Na 3 weken heb ik mijn toestel nog niet ontvangen en bel ik ze weer op. Nu blijkt het opeens 4 tot 6 weken te duren. Heb ze geprobeerd te bellen om uiteindelijk een manager te spreken maar geen een van de managers is ooit aanwezig of heeft de ballen om aan de lijn met mij te zitten. Na meerdere klachtbrieven te hebben verstuurd blijkt er daar ook geen reactie op te komen. Vandaag 6 weken later heb ik nog steeds niets ontvangen.

Andere mensen ook problemen met GSM.nl?

Anita2009
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mar 2009 14:06

Re: Problemen met GSM.nl

Ongelezen bericht door Anita2009 »

Meejdie,
Het is uiteraard heel vervelend dat je lang moet wachten op een toestel wat ter reparatie is opgestuurd. Zou je je gegevens willen mailen naar [email protected]. Ik zou dan een en ander even kunnen uitzoeken.

Gesloten