Siemens GS33NAW30 besteld op 24/6/2014 met 24h levering is nog altijd niet ontvangen.
26/6 (na ruim 48uur)heb ik gebeld en zeiden ze mij dat "siemens niet levert" en mij beloofd terug te bellen, dit is niet gedaan.
30/6 (na 6 dagen) per email een klacht ingediend, dit werd eerder geadviseerd door helpdesk echter later werd ontkend dat deze is ontvangen, bij een volgend telefonisch contact.
03/7 (na ruim een week)heb ik wederom zelf moeten bellen om opheldering te vragen, is mij verteld dat "net mijn vrieskast is zoekgeraakt tussen verzenden vanuit redcoon naar vervoerder, maar daar niet is aangekomen" wederom wordt mij belooft terug gebeld te worden met oplossingen, wat niet is gebeurd.
05/7 hadden wij een groot familiefeest waarvoor wij de vrieskast besteld hadden! helaas niet geleverd!
08/7 heb ik wederom gebeld en u/uw collega vertelde mij dat er onderzoek gedaan wordt in het magazijn en dat u mij belt als u iets weet, nog altijd niets nu al weer een week later.
het is nu 15/7 (3weken later) en dit exacte product bieden ze nog steeds aan onder 24uurs levering op hun website!
als siemens niet levert hadden ze mij geld toch allang moeten terug storten? ik ben veel té geduldig geweest.
Als mijn product is zoekgeraakt zou een betrouwbare winkel direct een nieuwe kunnen sturen omdat ik als klant geen last zou mogen hebben van hun miscommunicatie met vervoerders. (Wij hebben zelf een webwinkel en sturen als vervoerder fout maakt ook direct nieuw vergelijkbaar of beter product toe).
Mijn geduld is op, ik wil mijn geld terug zodat ik een andere kan bestellen/kopen bij een andere winkel!!
Iemand tips voor een webshop die wel vrieskasten levert?
en/of dezelfde ervaringen heeft met redcoon?
en/of tips hoe om te gaan met het niet reageren/ niet nakomen van beloftes ?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Redcoon 24uurs levering na 3 weken nog niets ontvangen
Re: Redcoon 24uurs levering na 3 weken nog niets ontvangen
Geld terug storten en dus uw order annuleren zullen ze niet uit zichzelf doen, hiervoor zult u toch echt zelf actie moeten ondernemenZuzzle schreef: als siemens niet levert hadden ze mij geld toch allang moeten terug storten? ik ben veel té geduldig geweest.
Hoewel de verdere communicatie bij hen inderdaad behoorlijk te wensen over laat.
Dat is inderdaad goede service, ga er maar van uit dat uw webshop niet hier op dit forum terecht zal komen.Zuzzle schreef: Als mijn product is zoekgeraakt zou een betrouwbare winkel direct een nieuwe kunnen sturen omdat ik als klant geen last zou mogen hebben van hun miscommunicatie met vervoerders. (Wij hebben zelf een webwinkel en sturen als vervoerder fout maakt ook direct nieuw vergelijkbaar of beter product toe).
Webshop die wel levert? Wehkamp, bol.com, mediamarkt, of gebruik uw eigen Google. Bij iedere webshop gaat wel eens iets mis.Zuzzle schreef: Iemand tips voor een webshop die wel vrieskasten levert?
en/of dezelfde ervaringen heeft met redcoon?
en/of tips hoe om te gaan met het niet reageren/ niet nakomen van beloftes ?
Heb ooit 1x iets besteld bij redcoon(tv receiver) geen slechte ervaring op zich gelukkig.
Omgaan met niet reageren? Hier melden op dit forum verder is er vervelend genoeg weinig aan te doen. Het niet nakomen van beloftes? Aanvechten. Verder kunt u het geheel melden op klacht.nl, daarnaast zie ik dat redcoon 2 keurmerken heeft, thuiswinkel waarborg en qshops, hier ook hier kunt u deze klacht neerleggen, bedrijven zijn nogal zuinig op hun keurmerken vooral het aanbieden met 24 uurs levering en na 3 weken nog niet hebben geleverd telt zwaar
Re: Redcoon 24uurs levering na 3 weken nog niets ontvangen
@zuzzle, vraag eens raad hier. http://www.rechtswinkel.nl/
Wellicht kunnen ze een directe weg wijzen hoe te handelen. Succes.
Wellicht kunnen ze een directe weg wijzen hoe te handelen. Succes.
Re: Redcoon 24uurs levering na 3 weken nog niets ontvangen
Beste Zuzzle,
Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
De levertijd die je noemt is inderdaad veel langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team
Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
De levertijd die je noemt is inderdaad veel langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team
Re: Redcoon 24uurs levering na 3 weken nog niets ontvangen
Volgens mij is er een bovenliggende leveringstermijn van 30 dagen voor online gekochte producten, als door overmacht een product niet geleverd kan worden zoals geadverteerd. Maar op consuwijzer kan je alles helder vinden, inclusief voorbeeldbrieven.