Wel het verzoek om er niet allemaal nu als een gek gelijk heen te surfen!
![Exclamation :!:](./../images/smilies/icon_exclaim.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Morgen dus??
25-07-2011
Beste Klanten,
Komende zaterdag gaan de nog te leveren robo-dusters op het vliegtuig. Dat wil zeggen dat ze dus in de volgende week aan u geleverd gaan worden. Doordat de fabriek leveringsproblemen had, zou het dus nog lang gaan duren voor we de robo-dusters hier zouden hebben. Daarom laten wij ze invliegen, zodat u uw bestelling in de loop van volgende week thuis heeft.
Uiteraard krijgt u van de transporteur een mail met track & trace wanneer uw robo-duster geleverd gaat worden.
Wij hopen op uw begrip en bedanken u voor het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet,
Kromhout Trading Ltd.
Geduld wordt beloond? Laten we het hopen.Beste XXXX,
U krijgt uw robo-duster in de komende week geleverd.
Met vriendelijke groet,
Kromhout Trading
Neen, ik heb nog niks vernomen via de E-mail. Alleen van Groupon heb ik reactie gehad dat deze volgende week zou worden verstuurd wat op zich tegenspreekt met de verhalen van hier (en op de robo-duster website) dat het deze week verstuurd zou worden.HenkvanPutten schreef:Uit je wijze van vragen 'proef' ik, tussen de regels door, dat jij nog niets hebt vernomen, zit ik er ver naast?
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat Kromhout Trading iets heeft geleerd over communiceren en dat het dus wel goed komt daar in, maar inmiddels halverwege de week en nog geen nieuws, behalve via deze site... mwa.. ik weet het niet..Lastig dit. Eigenlijk geloof ik intussen wel dat het goed komt. En het zou haast verdacht zijn als nu opeens de aangekondigde tijd wel was gehaald.