NestorA schreef:Dit alles had je ook niet kunnnen verzinnen toen je eind mei bestelde.
Wordt het niet tijd voor Roboduster, the movie?
Met als ondertitel:
It sucks and it wets the floor and if it's done, it recharges (hopefully)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
NestorA schreef:Dit alles had je ook niet kunnnen verzinnen toen je eind mei bestelde.
Wordt het niet tijd voor Roboduster, the movie?
Uitgaan van het negatieve kan alleen maar voldoening opleveren (bij kopen via internet dan).NestorA schreef: Of vinden jullie mij te wantrouwig?
Indien ik reactie krijg en deze is geschikt voor plaatsing, zal ik deze uiteraard hier plaatsen.Geachte dames en heren van het Kromhout Trading BV-team,
Onderstaand bericht gaf mij begin vorige week het vertrouwen dat ik vorige week de robot zou ontvangen. Helaas heb ik geen robot ontvangen en is de laatste, inmiddels verdwenen, communicatie op de website dat de robots eind vorige week in Nederland zijn geland en daar bij de douane stonden.
Mijn goede wil en vertrouwen heeft inmiddels een deuk opgelopen en ik hoop dan ook dat ik deze week mijn langverwachte robo-duster in ontvangst mag nemen. Zo niet, dan ben ik genoodzaakt om aan te sluiten bij de vermoedelijk vele afzeggingen.
Concreet, komt de robo duster deze week? Ik heb mij tot heden aan alle afspraken gehouden mbt betaling en zelfs op het trosradar forum een poging gedaan om de moed erin te houden (ik ben "whizzi" daar, mocht dat nog niet duidelijk zijn). Ik wil (eigenlijk eis ik dat) dat ik als consument deze week in ieder geval een herstel van vertrouwen krijg in de vorm van een robo-duster, ontvangstcode of communicatie over een exacte leverdatum. In ieder geval openheid van zaken.
De website http://www.robo-duster.com levert mij geen informatie meer en zoals u in het mailarchief kunt kijken, ben ik alle tijd welwillend en meewerkend geweest, graag zie ik deze positieve benadering nu ook terug.
In de CC zal ik GroupOn ook meenemen, gezien men hier ook een partij in is. Ik wil dus nog geen geld terug, maar wel een bestelde robot stofzuiger.
Hopende op een goede afloop verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
-- hier staat mijn echte naam dus --
On 07/30/2011 12:38 PM, [email protected] wrote:
> Beste *knip*
>
> U krijgt uw robo-duster in de komende week geleverd.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Kromhout Trading
>
Het is nu week 32. Is er vrijdag nog steeds helemaal niets (en iets kan bij wijze van spreken ook een verzendcode zijn voor één gelukkige koper of een terugstorting op een willekeurige plaats in Nederland van de verzendkosten) dan is het wat mij betreft klaar (in een dubbele betekenis: duidelijk en afgelopen). Volgens mij is er dan wel ergens een vliegtuig genomen maar helaas niet met een lading Robodusters...nononsensewim schreef:iemand sowieso iets van Groupon gehoord?
ik dacht eerst tot vrijdag te geven, maar zonder een woord van wie dan ook, geef ik het misschien nog 24 uur.