LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

Met alle respect , @ArneLH Hoe weten wij zeker dat U betrouwbaar bent .
Het is een rare wereld waarin wij leven ??[/quote]


Even Googelen misschien?!
Dat heeft voor mij de doorslag gegeven om mij aan te melden voor de incasso via zijn incassobureau! Als deze persoon niet betrouwbaar is, dan deugt de hele wereld niet (meer).
Laatst gewijzigd door beertje52 op 04 dec 2011 11:55, 2 keer totaal gewijzigd.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

ArneLH schreef:Ik begrijp dat gebruikers van dit forum wantrouwig zijn, ze zijn immers vaak (net) slachtoffer van 'onprettige' praktijken van winkels, webshops etc. geworden. Alle gegevens die op onze website staan zijn ook gewoon zo ingeschreven bij de KvK en ja daar heb je vaak ook niet alles aan (zie epadpoint topic bijv.). Ik zou niet weten wat ik anders kan geven dan mijn woord. Wij zullen alles zo eerlijk mogelijk voor u proberen op te lossen.
No cure no pay. Lijkt me al een eerste punt van wederzijds vertrouwen.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

olaf79 schreef:
ArneLH schreef:Ik begrijp dat gebruikers van dit forum wantrouwig zijn, ze zijn immers vaak (net) slachtoffer van 'onprettige' praktijken van winkels, webshops etc. geworden. Alle gegevens die op onze website staan zijn ook gewoon zo ingeschreven bij de KvK en ja daar heb je vaak ook niet alles aan (zie epadpoint topic bijv.). Ik zou niet weten wat ik anders kan geven dan mijn woord. Wij zullen alles zo eerlijk mogelijk voor u proberen op te lossen.
No cure no pay. Lijkt me al een eerste punt van wederzijds vertrouwen.
Er is dus ook al regelmatig gemeld dat dit mogelijk is en dat dit dossier als zodanig behandeld wordt.
Laatst gewijzigd door ArneLH op 04 dec 2011 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

Wat is het stil de laatste tijd op het forum?!
Zijn er soms al gedupeerden die hun geld terug hebben of hun bestelling hebben ontvangen (meld het dan ook even hier svp)?
Of heeft men zich er al bij neergelegd nooit meer iets te horen of te zien van "mensenzijnbeesten"?
Laatst gewijzigd door beertje52 op 04 dec 2011 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

Inderdaad horen we opmerkelijk weinig van Mensenzijnbeesten. Misschien dat hij eindelijk doorheeft dat zijn smoesjes niet meer geslikt worden.

witje74
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:33

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door witje74 »

ze reageren echt nergens op; ook niet op mail!

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

Dus..... wil je je geld terug is het misschien toch verstandig je ook op te geven voor de "no cure no pay" incassoprocedure van arne!
Want nogmaals: baat het niet dan schaadt het niet en samen staan we sterk(er)!!!
Laatst gewijzigd door beertje52 op 05 dec 2011 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

ik heb me ook aangemeld.
Heb anders weinig vertrouwen in een goede afloop.
Rowenco zelf laat niks horen...

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Ik ook! Ga straks ook nog even melding doen bij mijnpolitie.nl.
We zijn geduldig genoeg geweest dacht ik zo. De site van Rowenco is ook niet meer bijgewerkt sinds 02-12, terwijl er dagelijks uitleveringen zouden zijn?

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

HARDSTIKKE BEDANKT ARNELH DAT JE ONS WILT HELPEN!!!

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

Nog even uit de uitspraak op het geding (in zijn volledigheid hier http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=bu6248 te lezen)

Er was wel meer aan de hand dan de eigenaar van Rowenco hier liet weten:
1.mogelijke inbreuk op de intellectuele eigendomsrechten van Nintendo, en in zending [zending 1] op de intellectuele eigendomsrechten van Apple, Intel en Microsoft. In zending [zending 3] heeft de Douane goederen gevonden die eveneens mogelijk inbreuk maken op het modelrecht van Apple. De Douane heeft de desbetreffende goederen tegengehouden en proces-verbaal van haar bevindingen opgemaakt.
2. schooltassen met een te hoog cadmiumgehalte, het invoeren van deze goederen ingevolge artikel 9.3.3 van de Wet milieubeheer in relatie tot artikel 67 lid 1 van de RAECH-verordening verboden is. Eiser is verzocht om een keuze te maken tussen terugzending van de goederen naar de plek van verzending, verzending van de goederen naar een land buiten de EEG, verwijdering van de cadmiumhoudende delen of vernietiging van de goederen. [eiser] heeft niet op deze brief gereageerd.
3. Geretourneerde zending: Op 27 september 2011 is een vierde zending met door [eiser] bestelde goederen in het DHL sorteercentrum in Amsterdam aangekomen. Deze zending is geregistreerd onder nummer [zending 4]. De zending is op dezelfde datum aan de afzender in Hong Kong geretourneerd.
4. Illegale Windows kopieen, software piraterij dus: Bij brief van 4 oktober 2011 heeft de advocaat van Microsoft aan [eiser] bericht dat zending [zending 1] zeven laptops bevat waarop zonder toestemming van Microsoft kopieën van haar computerprogramma’s zijn geïnstalleerd en dat [eiser] door verhandeling van deze goederen inbreuk maakt op de exclusieve intellectuele eigendomsrechten van Microsoft.

Het patroon is van een importeur (Rowenco heeft een EORI nummer) die het met de regels niet zo nauw neemt. In de medelingen op dit forum leek de Douane beticht te worden van alles. Lees de uitspraak en oordeel zelf.

Voorts werd er gesproken over het feit dat de belissing op deze zaak uitgesteld zou zijn. Niets is minder waar: de eis is afgewezen en Rowenco is veroordeeld tot het vergoeden van proceskosten zowel aan DHL als aan de Staat. Dat is dus uw geld wat hier gewoon weggegooid werd want een kind (en zeker een behoorlijke advocaat) had kunnen weten dat er géén enkele basis voor dit geding was.
Laatst gewijzigd door newmikey op 05 dec 2011 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Nou das lekker......
Maar goed, hieruit is dus op te maken dat ons geld is gebruikt om zijn eigen duistere praktijken recht proberen te trekken. Vandaar geen reactie meer....
Zie het somber in of we ooit ons geld nog terug krijgen...
Rowenco bedankt!! Fijn in deze dure tijden en maand......
Hoop dat u lekker slaapt en ook fijne feestdagen hebt van het geld van andere wl hardwerkende en eerlijke mensen!!!!!!!!!!!!!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Nu weet ik het helemaal zeker: het plakkertje oplichting mag op deze zaak geplakt worden.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

MEM schreef:Nou das lekker......
Maar goed, hieruit is dus op te maken dat ons geld is gebruikt om zijn eigen duistere praktijken recht proberen te trekken. Vandaar geen reactie meer....
Zie het somber in of we ooit ons geld nog terug krijgen...
Rowenco bedankt!! Fijn in deze dure tijden en maand......
Hoop dat u lekker slaapt en ook fijne feestdagen hebt van het geld van andere wl hardwerkende en eerlijke mensen!!!!!!!!!!!!!
Sorry, maar ik hoop dat hij voorlopig niet meer lekker slaapt.

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

*Zucht* :evil: Ik heb geen woorden (meer) voor deze laaielichter!

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

olaf79 schreef:
MEM schreef:Nou das lekker......
Maar goed, hieruit is dus op te maken dat ons geld is gebruikt om zijn eigen duistere praktijken recht proberen te trekken. Vandaar geen reactie meer....
Zie het somber in of we ooit ons geld nog terug krijgen...
Rowenco bedankt!! Fijn in deze dure tijden en maand......
Hoop dat u lekker slaapt en ook fijne feestdagen hebt van het geld van andere wl hardwerkende en eerlijke mensen!!!!!!!!!!!!!
Sorry, maar ik hoop dat hij voorlopig niet meer lekker slaapt.
was cynisch bedoelt..... :mrgreen:

martinawillmann
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011 11:51

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door martinawillmann »

Hallo,
ik heb ondertussen aangifte bij de potitie gedaan en mij ook ingeschreven bij het incassobureau no cure- no pay.
Hopelijk zien wij nog iets terug van ons geld.
Je voelt je zo machteloos. Zielig is het als mensen op deze manier hun geld moeten verdiene. Bah!!
Martina

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

Zou dit bericht http://webwinkelforum.nl//viewtopic.php ... it=tablets op webwinkelforum.nl iets met de zaak Rowenco te maken kunnen hebben of zie ik nu spoken?
groothandel schreef:Hallo,

Ik heb een webwinkel in smartphones, iphone kloons, mini laptops, sciphones etc

Je kan deze overnemen zonder voorraad.

Hij staat nu offline omdat het eigenlijk namaak is wat er verkocht word, maar de inkomsten per maand zijn erg hoog, tot wel 4000 euro per maand.

Je kan gewoon de domein naam laten vervallen, en het layout wat veranderen en de producten zonder logos promoten en je kan meteen aan de slag.

Ik kan u ook bewijzen op mijn rekening afschriften en bij de orders bestellingen dat het dagelijks wel 300 euro aanbestellingen inkomen, u besteld dan bij de leverancier en verstuurd de producten op aan de klant.

De leverancier krijgt u er ook bij ( gegevens etc) waar u de producten kan inkopen.

KOOPJE! alles inbegrepen, en hoog in google !

Reclame via marktplaats, veel reacties, en bezoekers per dag.

U krijgt van mij dan de inlog gegevens en zal mijn gegevens verwijderen , ( rekeningnr etc)

vraagprijs 4000 euro

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Heel eng dit.........

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

newmikey schreef:Zou dit bericht http://webwinkelforum.nl//viewtopic.php ... it=tablets op webwinkelforum.nl iets met de zaak Rowenco te maken kunnen hebben of zie ik nu spoken?
groothandel schreef:Hallo,

Ik heb een webwinkel in smartphones, iphone kloons, mini laptops, sciphones etc

Je kan deze overnemen zonder voorraad.

Hij staat nu offline omdat het eigenlijk namaak is wat er verkocht word, maar de inkomsten per maand zijn erg hoog, tot wel 4000 euro per maand.

Je kan gewoon de domein naam laten vervallen, en het layout wat veranderen en de producten zonder logos promoten en je kan meteen aan de slag.

Ik kan u ook bewijzen op mijn rekening afschriften en bij de orders bestellingen dat het dagelijks wel 300 euro aanbestellingen inkomen, u besteld dan bij de leverancier en verstuurd de producten op aan de klant.

De leverancier krijgt u er ook bij ( gegevens etc) waar u de producten kan inkopen.

KOOPJE! alles inbegrepen, en hoog in google !

Reclame via marktplaats, veel reacties, en bezoekers per dag.

U krijgt van mij dan de inlog gegevens en zal mijn gegevens verwijderen , ( rekeningnr etc)

vraagprijs 4000 euro

Als dit niet genoeg is voor een Item in TrosRadar wat dan nog wel???
Moderator de taak is aan u !!

Gesloten