LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service Neckermann

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
FK te A

Service Neckermann

Ongelezen bericht door FK te A »

Hoezo service

Service.....wat betekent service ???. Eenieder heeft daar uiterraad een beeld bij, ik ook tot vandaag!!!

Op 23-01-2012 bestel ik via de site deze wasmachine, Ik doe een i-deal betalling en de koop is rond.prettig, want een mens kan niet zonder wasmachine. Eind goed,al goed zou u denken...nee hoor,niets is minder waar.
25-01-12 zal het transportbedrijf de wasmachine afleveren tussen 1730-2100 uur, inderdaad 1730 uur de machine wordt geleverd, hij wordt op zijn plek gezet en klaar....op mijn vraag of de oude machine wordt meegenomen omdat ik er anders mee in de maag zit krijg ik het antwoord''dat is k*t voor u'', ik vertel hun over de verwijderingsbijdrage etc,etc en dat zij de verplichting hebben de oude machine mee te nemen.
''Ik roep mij collega even, en wij nemen de machine mee'' op dat moment zet ik de oude machine nog even recht,zodat zij geen problemen hebben met het vervoer naar hun vrachtwagen. wat er dan gebeurt, een hoop lawaai buiten voor de deur. Ik ga kijken wat er aan de hand is en zie nog net de achterlichten van de vrachtwagen, zij zijn verdwenen.......huh?....!
Per direct heb ik de servicelijn gebeld van Neckermann, om mij ongenoegen te uiten.
De servicemedewerker heb ik bovenstaand verhaal uitgelegd, en als antwoord kreek ik "ik noteer de klacht'' en wij zullen het afhandelen met het transportbedrijf. Mijn antwoord was dat ik graag zag dat de oude wasmachine per direct alsnog werd opgehaald, hierop kreeg ik een negatief antwoord, en werd de telefoon erop gegooit, zij wenste mij nog een prettige avond voordat de hoorn erop ging.
De vrachtbrief erbij gepakt, en het nummer van de transporteur gebeld, daar werd ik vriendelijk ter woord gestaan door een dame die direct contact opnam met de chauffeurs.
De chauffeurs komen terug om 1845 uur om de oude machine op te halen.
Mijn vrouw deed open, en toen begon het asociale gedrag met een hoop verwijten richting mijn vrouw, daarop heb ik ingegrepen.
De wasmachine is opgehaald met een hoop beledigingen richting mijn vrouw en mij. Daarop heb ik nogmaals het transportbedrijf gebeld om een officieele klacht in te dienen.

Ga niet in zee met neckermann, de service is erg slecht en niet bevordelijk voor nieuwe(bestaande) klanten, dit is mijn mening.

Het kan toch niet zo zijn dat de klant er zelf achter aan moet gaan om de oude machine te laten ophalen.

De wasmachine draait inmiddels op volle toeren, maar met een vies gevoel.

Neckerman bedankt.

Guardian72
Contacteer:

Re: Service Neckermann

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Maar, welk transportbedrijf was dit?

Neckermann moet geen zaken meer doen met hen!

johan66

Ongelezen bericht door johan66 »

Als het op service aankomt zijn Neckermann en andere internetwinkels slecht in hun doen.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Jeetje wat een verhaal zeg.
Guardian72 schreef:Neckermann moet geen zaken meer doen met hen!
Helemaal mee eens.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Toen ik laatst naar een nieuw machine aan het speuren was, heb ik ontdekt dat je bij veel websites zelf moet aangeven of ze de oude machine mee moeten nemen.

Weet niet of dat bij Neckermann ook zo is, maar zo ja, heb je het duidelijk aangegeven?

lozevisser

Ongelezen bericht door lozevisser »

Dat moet je inderdaad aangeven bij je bestelling en dan nemen ze het gewoon mee, niet alleen witgoed maar naar ik uit ervaring weet zelfs matrassen en een hoekbank.
Als je het niet van te voren aangeeft houdt de vervoerder er bij de indeling en planning van de vrachtwagen ook geen rekening mee en dan is het vaak beladings en planning technisch onmogelijk.
De reactie van de chauffeur is misschien wat bot geweest maar die wil ook graag op een normale tijd thuis achter een warme hap zitten dus heel begrijpelijk.
Het lijkt mij hoogst waatschijnlijk dat TS het dus niet bij de bestelling heeft aangegeven en nu pissig is dat de chauffeur niet voor die miskleun wil opdraaien.
En nee , ik werk niet bij Neckermann, ja ik zit wel in de planning en transport.

FK te A

Het klopt dat je dat bij de bestelling moet aangeven, dit is ook gebeurt en staat ook in de opdracht.

Het feit waar ik mee zit is dat de chauffeurs de ambassadeurs zijn van het bedrijf waar men voor werkt. Het is het enige ''persoonlijke'' contact wat men heeft.

Zij zijn op dat moment voor de klant ''Neckermann''
En zei moeten dan naar mijn mening dit dan ook uitdragen.
We hebben nog steeds te maken met een serviceverlening, en dat staat of valt met de indruk van de mensen die voor/in dienst zijn van Neckermann.

Dat de chauffeur op tijd wil zijn voor zijn avondeten kan ik inkomen, als hij in eerste instantie de wasmachine gelijk had meegenomen was dit ook het geval geweest. Het hoort nou eenmaal bij het vak.

Webcare neckermann
Contacteer:

Ongelezen bericht door Webcare neckermann »

Beste FK te A,

Je hebt een klacht geplaatst op dit forum.
Uiteraard helpen we je graag. We kunnen echter aan de hand van je gegevens op deze site geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om via onderstaande link contact met ons op te nemen?

http://www.necknet.nl/service/reactie/4f3d0e22

We vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

neckermann.com

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

neck-service schreef:Beste FK te A,

Je hebt een klacht geplaatst op dit forum.
Uiteraard helpen we je graag.
Wat gaan jullie dan doen? De oude wasmachine terugbrengen en hem dan wel netjes verwijderen?

Het is leuk dat bedrijven tegenwoordig dit soort medewerkers hebben die het internet af speuren om imagoschade te beperken, maar als je die aandacht eens aan je klantenservice besteedde dan zou dat niet nodig zijn.

FK te A

Helemaal mee eens !!!, Ik heb al drie keer een mail naar de klantenservice verstuurd vanaf dag 1, totaal geen reactie.
Ook had ik een review geschreven op de site van Neckermann, tot nu toe staat deze er ook nog steeds niet,hoezo censuur?!
Dus inderdaad bij de wortel aanpakken (lees klantenservice) hoef je daarna geen rommel op te ruimen.
We wachten af.

p.s. De wasmachine is perfect, en draait op volle toeren :D

Gesloten