LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ShopADSL = Doorgestoken kaart!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kjhammer

ShopADSL = Doorgestoken kaart!!

Ongelezen bericht door kjhammer »

Jongstleden heb ik de volgende aanbieding bij ShopADSL besteld: UPC internet 25 MB + Bellen onbeperkt + Gratis draadloos modem + Gratis Sauna arrangement (van ShopADSL).
Na alles netjes en correct te hebben ingevuld op de site, zou je denken dat dit toch goed zou moeten gaan. Helaas mijn bestelling wordt echter aan UPC doorgegeven als UPC internet 25 MB + Bellen Standaard (Niet Onbeperkt) + GEEN Gratis draadloos modem.

In de bevestigingsmail van ShopADSL wordt gelukkig aangegeven om bij een foutieve bevestiging van de provider, contact op te nemen met de Provider UPC. Helaas na telefonisch contact met UPC wordt ik echter terugverwezen naar ShopADSL: UPC kent bovengenoemde aanbieding niet en de gratis draadloos modem zou door ShopADSL moeten worden terugbetaald aan mij; het goede advies van UPC is om het TNT pakketje met de modem aan de deur niet te accepteren zolang de bestelling niet correct is doorgegeven aan UPC (pluim voor UPC!).
Dus weer terug naar ShopADSL voor de contactmogelijkheden: 1. Antwoorden op veel gestelde (maar niet mijn) vragen; 2. Telefonisch contact voor jawel maar liefst 80 cent per minuut; 3. Schriftelijk; 4. Contact formulier op de site; 5. In de bevestigings mail stond ook nog: [email protected]

Uit kosten/snelheids oogpunt kies ik voor zowel 4 als 5. Echter tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen van ShopADSL. Ondertussen heb ik echter via de post bevestiging van UPC gekregen van mijn foutieve bestelling en is TNT post al een keer aan deur geweest om het pakketje aan te leveren (we waren niet thuis).
Ik denk dat ShopADSL hoopt dat ik onder de tijdsdruk alsnog het met goud omrande telefoonnummer ga bellen of per ongeluk het TNT pakketje aan de deur accepteer en niet binnen 7 dagen retourneer. Gelukkig heeft UPC aangegeven dat ik dat beter niet kan doen (pluim). Tevens heb ik even zitten googlen op klachten van ShopADSL en kom meerdere zelfde gevallen van foutieve bestellingen tegen en ook dat je het kado (in mijn geval het gratis sauna arrangement) ook niet krijgt.

Kortom: Wees gewaarschuwd trap niet in de mooie aanbiedingen op ShopADSL!
Laatst gewijzigd door kjhammer op 16 nov 2009 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

kjhammer

Re: ShopADSL = Doorgestoken kaart!!

Ongelezen bericht door kjhammer »

Inmiddels reactie van ShopADSL. Ze kunnen de aanbieding die op de site stond (zie bijgevoegde screenprint) niet leveren. Inmiddels hebben ze de aanbieding op de site aangepast.

Na wat rond googlen lees ik vergelijkbare ervaringen. Je wordt gelokt met een leuke aanbieding met gratis kado('s), maar in werkelijkheid kan dit helemaal niet worden geleverd en krijg je een duurder product geleverd aan de deur. Dit in de hoop dat je dit product per ongeluk accepteert; niet binnen 7 dagen retourneerd omdat je geen contact krijgt via e-mail; en/of vervolgens noodgedwongen gaat bellen met het dure nummer van de klantenservice. Ook zijn er ervaringen te lezen waarbij het beloofde kado niet wordt geleverd, en geen reactie wordt gegeven op e-mails.

ShopADSL is een goede kandidaat voor de "Koude Douche"
Bestelling shopADSL compact.jpg
Bestelling shopADSL compact.jpg (171.93 KiB) 697 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Sandra1980

Re: ShopADSL = Doorgestoken kaart!!

Ongelezen bericht door Sandra1980 »

Ik wil even reageren op het krijgen van een cadeau als je via shopadsl.nl een internetabonnement besteld.
Ik bestelde een abonnement bij Telfort met als cadeaus een zonnebril met mp3- speler en 25,- cashback.
Ik volgde de procedure (opsturen factuur nieuwe internetprovider) en ontving de zonnebril.
Voor het ontvangen van de 25,- waren 3 emails en 2 weken tijd nodig. Omdat ik het zat was, dreigde ik in de laatste mail een brief te sturen naar Telfort om Telfort te laten weten hoe er met hun klanten door shopadsl.nl wordt omgegaan. Binnen 2 dagen na het sturen van die mail stond het geld op de rekening.
Ik wil maar zeggen, veel mensen denken er niet meer aan dat ze nog een cadeautje tegoed hebben. Je moet er zelf achteraan gaan, want anders zitten zij deze zomer van dat geld op een terrasje in het zonnetje en laat me dat nu net zelf willen doen.

Gesloten