LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 28 sep 2010 00:25
Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
meer dan 14 dagen geleden heb ik meerdere producten terug gestuurd naar Wehkamp (binnen 14 dagen na ontvangst) na 14 dagen nog niets gehoord. terwijl dit volgens de regels van Thuiswinkel waarborg binnen 14 dagen na retouren https://www.thuiswinkel.org/consumenten ... terugstuur
Wehkamp geeft aan dat het pakket vermist is, maar dat kan haast niet omdat ik heb het ingeleverd bij het pakketpunt van DHL en van hem heb ik gehoord dat gewoon mee gegaan is.
Wel heb ik een kortingbon van wel 10 euro gekregen, maar dat vindt ik een lachertje. Voor mij is het in elk geval nooit meer Wehkamp meer.
Wehkamp geeft aan dat het pakket vermist is, maar dat kan haast niet omdat ik heb het ingeleverd bij het pakketpunt van DHL en van hem heb ik gehoord dat gewoon mee gegaan is.
Wel heb ik een kortingbon van wel 10 euro gekregen, maar dat vindt ik een lachertje. Voor mij is het in elk geval nooit meer Wehkamp meer.
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Heb je al ingelogd bij DHL om te kijken waar het pakketje is gebleven?
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Het pakket is vermist en toch krijg je een cadeautje nl een kortingsbon van € 10 .
Waarom zou Wehkamp dit dan doen? ? Ik snap dat niet zo goed....raar!
Waarom zou Wehkamp dit dan doen? ? Ik snap dat niet zo goed....raar!
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Goedenavond,
Ik begrijp dat het vervelend is. We hebben op dit moment een achterstand met het verwerken van retouren. Dit kan nu tot 3 weken duren.
We werken er hard aan om de achterstand weg te werken. Ik vraag je nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Ik begrijp dat het vervelend is. We hebben op dit moment een achterstand met het verwerken van retouren. Dit kan nu tot 3 weken duren.
We werken er hard aan om de achterstand weg te werken. Ik vraag je nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Webcarewehkamp.nl schreef:Goedenavond,
Ik begrijp dat het vervelend is. We hebben op dit moment een achterstand met het verwerken van retouren. Dit kan nu tot 3 weken duren.
We werken er hard aan om de achterstand weg te werken. Ik vraag je nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp
Ik zeg: opvallendjorishooimeijer schreef:................Wehkamp geeft aan dat het pakket vermist is...............
Benieuwd of het pakje nog boven water komt.
-
- Berichten: 32332
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Beiden kunnen kloppen. Het kan best dat de dagelijkse binnenkomst aan retouren ergens in een hoek wordt gezet, zonder te administreren. En dat pas een paar dagen, of desnoods een week later, als de eerder binnengekomen retouren bij zijn gewerkt, het spul dat in de hoek staat eens onder de loep wordt genomen.
Dan is het 'vermist' in de zin dat het nog niet geregistreerd is.
Dan is het 'vermist' in de zin dat het nog niet geregistreerd is.
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Wehkamp mag wachten met betaling totdat zij het product hebben teruggekregen of ze een track en trace hebben ontvangen van de verzending. Als hieraan voldaan is dan moeten ze binnen 14 dagen na ontbinding terug betalen. Het terugsturen van een product is onvoldoende om van een ontbinding te kunnen spreken.
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Ik zit nu met hetzelfde probleem met jullie. Dat geeft een zeer onprettig gevoel bij de klant, die er ook van jullie achteraan moet om steeds te gaan kijken op jullie site om te zien of het inmiddels wel verwerkt is. Omgekeerde wereld als het zo duidelijk is dat het probleem bij jullie ligt. Nu zetten jullie je klanten aan het werk om jullie administratie te gaan doen!!!Webcarewehkamp.nl schreef:Goedenavond,
Ik begrijp dat het vervelend is. We hebben op dit moment een achterstand met het verwerken van retouren. Dit kan nu tot 3 weken duren.
We werken er hard aan om de achterstand weg te werken. Ik vraag je nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Waarom worden alle tegelijkertijd retour gestuurde producten niet bij aankomst meteen geregistreerd en wordt dat gescheiden gedaan? Dit geeft veel onrust bij klanten. Online bestellen is toch al lastig. Jullie maken het er niet makkelijker op. Vooral dus niet voor de klant die met de rompslomp wordt opgezadeld!
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Gelukkig voor jou zijn er nog steeds fysieke winkels... Je hóeft niet bij wehkamp te bestellen... Sterker, meestal kun je het beter niet doen.Oblomova schreef:Online bestellen is toch al lastig. Jullie maken het er niet makkelijker op. Vooral dus niet voor de klant die met de rompslomp wordt opgezadeld!
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
@MoneymanMoneyman schreef:Gelukkig voor jou zijn er nog steeds fysieke winkels... Je hóeft niet bij wehkamp te bestellen... Sterker, meestal kun je het beter niet doen.Oblomova schreef:Online bestellen is toch al lastig. Jullie maken het er niet makkelijker op. Vooral dus niet voor de klant die met de rompslomp wordt opgezadeld!
@Oblomova heeft reeds besteld en is ook slachtoffer van deze procedure.
Een advies om in een fysieke winkel te kopen, heeft helaas geen zin meer, dus meer dan een sneertje is het niet. :!
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Uiteraard heb ik dat gelezen. Mijn reactie laat slechts zien dat je de keuze hebt om er al dan niet te bestellen. Als je online bestellen zo'n ramp vindt, doe het dan gewoon niet en ga naar de gewone winkel. Probleem opgelost.lichtstad schreef:@MoneymanMoneyman schreef:Gelukkig voor jou zijn er nog steeds fysieke winkels... Je hóeft niet bij wehkamp te bestellen... Sterker, meestal kun je het beter niet doen.Oblomova schreef:Online bestellen is toch al lastig. Jullie maken het er niet makkelijker op. Vooral dus niet voor de klant die met de rompslomp wordt opgezadeld!
@Oblomova heeft reeds besteld en is ook slachtoffer van deze procedure.
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Moneyman schreef:lichtstad schreef:Uiteraard heb ik dat gelezen. Mijn reactie laat slechts zien dat je de keuze hebt om er al dan niet te bestellen. Als je online bestellen zo'n ramp vindt, doe het dan gewoon niet en ga naar de gewone winkel. Probleem opgelost.Moneyman schreef: @Moneyman
@Oblomova heeft reeds besteld en is ook slachtoffer van deze procedure.
Neen, je hebt het niet goed gelezen.
Dat hij een andere keuze heeft, is in deze situatie niet van toepassing, maar @ Oblomova zit NU met het probleem.
Zijn probleem is dus niet opgelost, zoals hij zelf schrijft.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 09 jun 2016 15:57
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Ik heb dit voor een paar weken terug ook gehad. Ik had 1 ding gehouden en de rest terug gestuurd. Nu was 1 artikel niet verwerkt terwijl ik deze wel terug gestuurd had tegelijk met de rest. Vond het appart maar niet alles wat je terug stuurt wordt tegelijkertijd verwerkt. Ik heb zo'n retourenformulier via hun site ingevuld ook het pakket nr van DHL enzovoort. Uiteindelijk kreeg ik een betalingsherinnering heb 2 keer telefonisch iemand van hun gesproken ze hadden inderdaad een verwerkingsachterstand en de mail kon ik als niet verzonden beschouwen want dat liep even bij elkaar langs. Uiteindelijk is alles goed opgelost want mijn saldo van openstaande facturen staat nu gewoon weer op 0!
Het is wel belangrijk dat je je pakket nr van DHL een poosje bewaard tot je ziet dat je account gegevens goed verwerkt zijn!
Het is wel belangrijk dat je je pakket nr van DHL een poosje bewaard tot je ziet dat je account gegevens goed verwerkt zijn!
Re: Slechte ervaring terugsturen Wehkamp
Zo is dat.lichtstad schreef: @Moneyman
@Oblomova heeft reeds besteld en is ook slachtoffer van deze procedure.
Neen, je hebt het niet goed gelezen.
Dat hij een andere keuze heeft, is in deze situatie niet van toepassing, maar @ Oblomova zit NU met het probleem.
Zijn probleem is dus niet opgelost, zoals hij zelf schrijft.