Zaterdag 11 september maak ik een bestelling bij Vodafone. Een blackberry Curve 8520.. Nou hup toevoegen aan winkelwagen. Ideal. Wel een mailtje laten sturen van gegevens.
Nou, ik kreeg de mail van ideal binnen en men geld was reeds eraf getrokken.
Maar nog niks gehoord van Vodafone. Naja misschien is het wel handmatig he. Maandag ochtend liet ik mijn moeder bellen na vodafone. Wat een klantenservice.. Van half 10 tot 10 voor 5 savonds bellen. En om 10 voor 5 zat je in de wachtrij.
Nou.. Het geld zal vrijdag naar Adyen BV gaan, dit zou ze doorgegeven hebben aan de amdministratie( het bedrijf voor betalingen)..Want de betaling was wel binnen maar de bestelling was mislukt. Nou de maandag erop geen geld gezien. Nou is even bellen naar Adyen bv. Nee de betaling is nog gewoon succesvol Vodaafone heeft nog niet aangegeven om het terugtestorten..
Verdorie, dacht ik. Nou gelijk weer aan de telefoon.
Ja nee deze week hoor meneer zeker weten. Zowiezo binnen 15 dagen na uw bestelling want aan uw bestelling hangt een wit formulier en het systeem geeft het gelijk terug. Nou het is nu zondag.. Morgen is laatste kans voor Vodafone..
Nou vandaag weer gekeken... Nee hoor nog steeds geen 199,99 terug.
Ik heb nog wel gewoon alle gegevens van de betaling
Mensen wat moet ik doen, ik wild it geld gewoon terugzien.
Hartelijk bedankt,
Bas
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte ervaringen www.vodafone.nl
-
suddenbunny
Re: slechte ervaringen www.vodafone.nl
Helaas kan ik je niet zeggen hoe je je geld terug kan krijgen.
Ik kan je echter wel vertellen dat ik precies dezelfde ervaring heb.
Na het bestellen van een prepaid telefoon en een succesvolle betaling via iDeal, kreeg ik van VODAFONE een e-mail, dat de bestelling niet goed was aangekomen en dat mijn geld zo snel mogelijk zou worden terug gestort.
De bestelling vond plaats op 09 september en tot vandaag wacht ik, na herhaaldelijk contact, nog steeds op mijn geld.
IK vind dit persoonlijk een sERVICE van Vodafone met een hele kleine s.
Ik kan je echter wel vertellen dat ik precies dezelfde ervaring heb.
Na het bestellen van een prepaid telefoon en een succesvolle betaling via iDeal, kreeg ik van VODAFONE een e-mail, dat de bestelling niet goed was aangekomen en dat mijn geld zo snel mogelijk zou worden terug gestort.
De bestelling vond plaats op 09 september en tot vandaag wacht ik, na herhaaldelijk contact, nog steeds op mijn geld.
IK vind dit persoonlijk een sERVICE van Vodafone met een hele kleine s.
Re: slechte ervaringen www.vodafone.nl
Hiermee is de zaak voor mij afgehandeld.