LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] special phone shop in leeuwarden

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
thira
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2007 20:48

special phone shop in leeuwarden

Ongelezen bericht door thira »

Koop ik een sci phone in Januari voor 200 euro, begint het al met een levering zonder batterij, die werd na een telefoontje snel nagezonden, toen weer bleek de stekker niet in orde te zijn, gewoon niet in het stopcontact passen, dus ja hoe laad je op ? later weer gebeld omdat de batterij wel erg snel leeg was, binnen 12 uur !! werd gewoon van de lijn gegooid met als excuus dat ze aan het verbouwen waren en dat de oorzaak was de de lijn steeds wegviel, het is ook een bedrijf wat alleen werkt met 06 nummers. En tot mijn verbazing staan die sci-phones nu ook helemaal niet meer te koop op hun website !! ik heb gemaild of ik aub nieuwe goede batterijen kreeg voor mijn sci phone, en na 1 week kreeg ik een mail dat degene die daar over ging mij spoedig zou mailen, weer een week later niets gehoord!! ik weer een mail gestuurd hoelang het nog duurde, en dat is nu al 4 weken geleden !! ZEER SLECHTE SERVICE, je staat met je rug tegen de muur, IK ZOU ZEGGEN KOOP NOOIT IETS BIJ DE SPECIAL PHONE SHOP !!! ga naar een gewone winkel met garantie want je gaat het schip in !!!!

Gesloten