Voor onze 2e hands Wii zochten wij een 2e controller. Via Marktplaats kwamen wij terecht bij uzoektwijvinden.nl. Een goed uitziende website, met game onderdelen voor een vriendelijk prijsje. We hebben 16 nov. jl een controller besteld voor €27,50. Na 2 weken was de bestelling nog niet binnen en hebben we een nette mail gestuurd met de vraag waar de bestelling bleef. Er was wat vertraging bij de leverancier, maar de spullen zouden nu niet lang meer op zich laten wachten... Eind december weer gemaild, iet wat geirriteerd deze keer. Hierop kregen we het (automatische) bericht dat het bedrijf last had van bedreigingen en dat er bovendien was ingebroken. Een groot gedeelte van de vooraad was weg. Maar alle spullen zouden alsnog geleverd worden...
Dit geloof je toch niet! Natuurlijk is er nog niks geleverd en dat gaat denk ik ook niet bebeuren. Ik krijg inmiddels ook "dreigings-neigingen" De enige manier om contact te leggen is via een after-sales-emailadres, en dan krijg je steeds dezelfde automatische antwoord. Wie herkend dit, en wat kan je doen ???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "UZOEKTWIJVINDEN.nl" >>> wie heeft hier ervaringen mee?
Re: "UZOEKTWIJVINDEN.nl" >>> wie heeft hier ervaringen mee?
Zijn ze wel online?
Nu dus niet meer. Ze zijn gestopt. Vanwege die "inbraak en bedreigingen" dus.
-
Zijn het dus een stelletje oplichters? Ik zie ook geen keurmerk op de website van ze
Heb je al gemaild naar [email protected] . Daar heb je meer kans op reactie. succes
Ik neem aan dat je de andere conversatie ook hebt doorgenomen en weet dat er meer mensen met problemen zijn
Ik neem aan dat je de andere conversatie ook hebt doorgenomen en weet dat er meer mensen met problemen zijn
Wie of wat is pimmm3 ?