Ik heb 4 November 2016 zware voetbalsokken besteld op de bestelpaal in de winkel. De aanbieding in de winkel was 3 halen 2 betalen en de sokken kosten 7.99 per stuk. In de winkel keurig alles geregeld,bestelling zou binnen 1 week binnen zijn.
Op 15 November heb ik gebeld (meerdere pogingen voordat er werd opgenomen) waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg te horen dat ze een nieuwe computersysteem hadden en dat mijn bestelling was blijven hangen, maar dat deze zo spoedig mogelijk verstuurd zou worden. Op 18 november kreeg ik een mail dat de sokken niet meer op voorraad waren en dat mijn order geannuleerd werd. Ik heb op 18 november meteen een mail terug gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ging en dat ik verwachte dat ze de sokken gewoon zouden leveren omdat ze gewoon op voorraad waren waren (screenshot meegestuurd als bewijs).
Tot op heden niets meer gehoord van Aktiesport. Bellen heeft geen zin want ze nemen gewoon niet op en ook e-mails worden niet beantwoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aktiesport
Re: Aktiesport
Als ze niet meer op voorraad zijn, dan zijn ze niet meer op voorraad. Dat risico loop je nu eenmaal.
Als ik online shop en ik stop vanalles in mijn virtuele mandje, dan kan het best dat in de tussentijd (tussen het bestellen en het afrekenen) ook een bepaald artikel ineens is uitverkocht. Jammer, maar helaas.
Als ik online shop en ik stop vanalles in mijn virtuele mandje, dan kan het best dat in de tussentijd (tussen het bestellen en het afrekenen) ook een bepaald artikel ineens is uitverkocht. Jammer, maar helaas.
Re: Aktiesport
Fijn dat je de archieven even hebt afgestoft.