Bestelling geplaatst en direct betaald. Bestelling nooit ontvangen. Geen fatsoenlijke response. Geen correcte klantenservice. Geen geld terug voor iets wat ik nooit ontvangen heb. Schandelijk !!
Graag wil ik iedereen waarschuwen om niet in zee te gaan met de C&A online Shop. Ik heb op 01 oktober een bestelling bij C&A Online Shop geplaatst en direct betaald. Op 02 oktober krijg ik van C&A Online een mail dat mijn bestelling verstuurd is naar de vervoerder met traceercode. In dit geval via Kiala. Ik had aangegeven dat ik het pakket via een Kiala afhaalpunt in mijn woonplaats wilde ontvangen. Op 03 okt kijk ik op de Kiala Website en zie dat het pakket bij Kiala is aangekomen en dat het getransporteerd wordt naar mijn aangegeven Kiala afhaalpunt. Op 5 okt staat er bij Kiala dat het pakket naar een ander Kiala afhaalpunt in mijn woonplaats getransporteerd word. Waarom dit is gebeurd, staat er niet bij. Op 7 okt staat er bij Kiala dat het pakket nog altijd onderweg is. Als ik nu vandaag kijk op 22 okt staat dit er nog altijd. Ik heb ook bij Kiala nagevraagd, maar die weten zelf niet wat er met het pakket is, of waar het gebleven is. Deze verwijzen mij weer terug naar C&A Online Shop. Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en aan het lijntje gehouden door beide organisaties!!!
Bij de C&A Online shop staat dat als je na 7 dagen geen bericht krijgt van je pakket, dit direct moet doorgeven aan hen. Heb ik gedaan via een mail want via het 0900 nummer zijn ze niet bereikbaar. Krijg je een bandje te horen wat het allemaal kost en daarna wordt de verbinding verbroken. Dat kan je diverse malen herhalen maar het is mij niet gelukt om telefonisch contact te krijgen met C&A Online Shop. Erg slechte service dus al. Na het versturen van de mail kreeg ik na 2 dagen eindelijk antwoord dat ze een postonderzoek hadden opgestart en dat ik geduld moest opbrengen. We waren nu al 9 dagen verder na de verzending van mijn bestelling. Het was een bestelling die ik dringend nodig had ivm een feest. Na die 9 dagen was het te laat en wilde ik het pakket eigenlijk niet meer hebben.
Wederom op 10 okt een mail gestuurd dat ik niet wilde wachten op het postonderzoek, maar dat ik mijn geld wilde terug hebben zodat ik ergens anders iets kon kopen. Daar werd wederom niet op gereageerd en nadat ik weer 3 dagen later een mail stuurde met het verzoek om info kreeg ik een mail dat het pakket op 02 okt verstuurd was naar de vervoerder Kiala en dat ik daar maar moest navragen.
Ik heb toen nogmaals een mail gestuurd en gedreigd met geschillencommissie en rechtsbijstandverzekering en daarna kreeg ik op 16 okt het formulier voor de voorlopige teruggaaf betaling. Dat heb ik meteen ingevuld en opgestuurd op 16 okt. Maar je kan het bijna raden, tot op heden niets meer gehoord of vernomen van C&A Online Shop. En mijn geld is na 21 dagen nog altijd niet terug gestort.
Dus op deze manier doet C&A Online Shop aan klantenservice. Dus helemaal niets. Het zijn onprofessionele mensen die hun beloftes niet waar maken en de mensen die netjes betaald hebben en hun bestelling niet geleverd krijgen gewoon laten stikken. Nu moet ik achter mijn geld aan gaan voor een bestelling die ik nooit geleverd heb gekregen.
Ik wil iedereen dus waarschuwen voor de schandelijke praktijken van deze webshop. Bezint voordat je begint om iets te kopen bij C&A Online Shop. Wees gewaarschuwd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] C&A Online Shop - Waardeloze klantenservice
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03 jun 2013 23:22
Re: C&A Online Shop - Waardeloze klantenservice
en je weet dat ze er 30 dagen over mogen doen om je geld terug te storten? Maandje geduld hebben dus, daarna mag je pas boos worden.
Re: C&A Online Shop - Waardeloze klantenservice
Dat heb ik meteen ingevuld en opgestuurd op 16 okt. Maar je kan het bijna raden, tot op heden niets meer gehoord of vernomen van C&A Online Shop. En mijn geld is na 21 dagen nog altijd niet terug gestort.
Het is nu de 22e, dat zijn 6 dagen.
Je hebt wel op 1 oktober besteld, maar dit
daarna kreeg ik op 16 okt het formulier voor de voorlopige teruggaaf betaling
is de 16e ingevuld en opgestuurd.
Verder ben ik wel met je eens, dat de webshop adequater mag reageren, het 0900 nummer moet werken.
Het is nu de 22e, dat zijn 6 dagen.
Je hebt wel op 1 oktober besteld, maar dit
daarna kreeg ik op 16 okt het formulier voor de voorlopige teruggaaf betaling
is de 16e ingevuld en opgestuurd.
Verder ben ik wel met je eens, dat de webshop adequater mag reageren, het 0900 nummer moet werken.
Re: C&A Online Shop - Waardeloze klantenservice
heb ook 2 bestellingen geplaatst, niet ontvangen maar wel vooruit moeten betalen.
Heb zeker al 4x gebeld, zou n mail ontvangen waar t pakje zou zijn enz. nooit deze mail ontvangen.
Zeker 3 mails gestuurd, hierop geen enkele reactie, en dat terwijl je binnen 2 dagen n reactie zou moeten krijgen.
Bestel nooit iets bij C&A want je moet kijken hoe je je geld terug krijgt, de pakjes zijn betaald maar nooit geleverd!
Heb zeker al 4x gebeld, zou n mail ontvangen waar t pakje zou zijn enz. nooit deze mail ontvangen.
Zeker 3 mails gestuurd, hierop geen enkele reactie, en dat terwijl je binnen 2 dagen n reactie zou moeten krijgen.
Bestel nooit iets bij C&A want je moet kijken hoe je je geld terug krijgt, de pakjes zijn betaald maar nooit geleverd!
Re: C&A Online Shop - Waardeloze klantenservice
Hoi KeyzerSoza,Jolijn,Gerdie17,
Stuur je gegevens van jezelf en bestelling naar [email protected] krijgt zeker een reactie terug van Paulien of Fleur.
Dit heeft zeker gedeeltelijk voor mij geholpen.
Bestelling gedaan 4 oktober,een maand later nog steeds niks binnen ondertussen slecht behandeld door de klantenservice.
Op een gegeven moment mijn klacht gedaan op de site C&A Facebook en werd toen wel geholpen door een webteam van C&A ,heb mijn geld teruggekregen na 2 weken gedreigd dat ik het programma Radar zal inschakelen. Kreeg mijn geld toen binnen 2 dagen.
Nu heeft Paulien kunnen regelen dat mijn bestelling toch geleverd kan worden via een filiaal ipv online.
( hopelijk deze week een tel.van de filiaal.
Maar dit was de eerste en laatste keer dat ik via C&A online bestel!!!!!
Heel veel klachten van C&A lees maar op Facebook C&A!!!!!
Stuur je gegevens van jezelf en bestelling naar [email protected] krijgt zeker een reactie terug van Paulien of Fleur.
Dit heeft zeker gedeeltelijk voor mij geholpen.
Bestelling gedaan 4 oktober,een maand later nog steeds niks binnen ondertussen slecht behandeld door de klantenservice.
Op een gegeven moment mijn klacht gedaan op de site C&A Facebook en werd toen wel geholpen door een webteam van C&A ,heb mijn geld teruggekregen na 2 weken gedreigd dat ik het programma Radar zal inschakelen. Kreeg mijn geld toen binnen 2 dagen.
Nu heeft Paulien kunnen regelen dat mijn bestelling toch geleverd kan worden via een filiaal ipv online.
( hopelijk deze week een tel.van de filiaal.
Maar dit was de eerste en laatste keer dat ik via C&A online bestel!!!!!
Heel veel klachten van C&A lees maar op Facebook C&A!!!!!
Re: C&A Online Shop - Waardeloze klantenservice
Ik heb dezelfde negatieve ervaring met C&A online. Bestelling geplaatst en met IDEAL betaald. Geen ontvangstbevestiging gekregen maar geld was wel afgeboekt. Contact gezocht met C&A online die me afscheepten met de mededeling dat het pakje inmiddels op mijn huisadres was afgeleverd. Was niet waar en kon ook helemaal niet: als afleveradres had ik een vestiging van C&A ingevuld bij de bestelling.
Als ik op het rekeningnummer google waar het geld naar toe is geboekt kom ik opvallend veel sites tegen over oplichting via internet. Oppassen met C&A online is mijn advies!
Als ik op het rekeningnummer google waar het geld naar toe is geboekt kom ik opvallend veel sites tegen over oplichting via internet. Oppassen met C&A online is mijn advies!
Re: C&A Online Shop - Waardeloze klantenservice
Ik heb vorig jaar in oktober denk ik, ook een bestelling gedaan. Een 4 tal hemden voor m'n man.
Dezelfde als de vorige hemden, en dat zijn er al veel.
Nu leg ik deze hemden in de kast en na een tijdje doet hij een van de hemde aan en dat is te klein. Ik dacht , hoe kan dat nu.
Ik kijk ze na en nu zie ik dat er twee hemden dezelfde maat hebben, maar onder de armen ineens een heel stuk versmallen.
Ja, alle etiketten zijn er natuurlijk af en heb de bon niet meer. Ik mail naar C&A en leg m'n probleem uit.
Moet m'n GSM nr door geven en het tijdstip dat ik bereikbaar ben.
Nu zouden ze me verschillende keren gebeld hebben, maar ik heb die telefoons nooit gehad, je ziet dat dus wel he, gemiste oproepen.
Tot verleden week, ik krijg telefoon van C&A. Ik leg haar het nog eens uit en de dame aan de lijn zei, je moet voor zoiets bellen.
1 * ik wil dat op mail als bewijs.
2 * ze vroegen zelf m'n nr door te mailen.
De dame zei , dat dat nu al lang geleden was, ik zei haar, ik heb m'n nr doorgegeven met het tijdstip dat ik bereikbaar ben.
Zei ze doodleuk, wij kunnen de klanten niet bellen op de moment dat ze dat zelf willen, ja hallo, waarom vragen ze dan om het tijdstip van bereikbaarheid door te geven?
Resultaat, ik zit hier met twee hemden die ik niet meer kan/mag retour sturen.
Ik was altijd tevreden C&A, en ook de online shop. Maar op deze moment helemaal niet meer.
Dezelfde als de vorige hemden, en dat zijn er al veel.
Nu leg ik deze hemden in de kast en na een tijdje doet hij een van de hemde aan en dat is te klein. Ik dacht , hoe kan dat nu.
Ik kijk ze na en nu zie ik dat er twee hemden dezelfde maat hebben, maar onder de armen ineens een heel stuk versmallen.
Ja, alle etiketten zijn er natuurlijk af en heb de bon niet meer. Ik mail naar C&A en leg m'n probleem uit.
Moet m'n GSM nr door geven en het tijdstip dat ik bereikbaar ben.
Nu zouden ze me verschillende keren gebeld hebben, maar ik heb die telefoons nooit gehad, je ziet dat dus wel he, gemiste oproepen.
Tot verleden week, ik krijg telefoon van C&A. Ik leg haar het nog eens uit en de dame aan de lijn zei, je moet voor zoiets bellen.
1 * ik wil dat op mail als bewijs.
2 * ze vroegen zelf m'n nr door te mailen.
De dame zei , dat dat nu al lang geleden was, ik zei haar, ik heb m'n nr doorgegeven met het tijdstip dat ik bereikbaar ben.
Zei ze doodleuk, wij kunnen de klanten niet bellen op de moment dat ze dat zelf willen, ja hallo, waarom vragen ze dan om het tijdstip van bereikbaarheid door te geven?
Resultaat, ik zit hier met twee hemden die ik niet meer kan/mag retour sturen.
Ik was altijd tevreden C&A, en ook de online shop. Maar op deze moment helemaal niet meer.