Vannochtend probeerde ik te bestellen via Health Style een Herbalife distributeur.
Ze geven aan op rekening te verzenden en een en ander leidde tot de onderstaande discussie.
Nou had deze mevrouw ook normaal kunnen vragen wanneer mijn telefoon het weer wel deed en of ik haar dan had willen bellen (of zij mij) maar nee.. de reden dat ik het online wilde bestellen was omdat ik de spullen wel goed vind maar verder geen gezeur wil over distributeur worden e.d. Gewoon bestellen zoals bij Neckerman of Wehkamp en netjes je bestelling thuisbezorgt krijgen helaas.. het was niet zo!
Beste mevrouw,
Ik denk dat u nu de feiten verdraaid en ik u terdege goed hebt begrepen.
U stuurt mij een mailtje met de opmerking dat mijn telefoon het niet doet en daar geef ik u een uitleg over.
Maar het maakt verder niet uit, ik heb mijn klacht al doorgefaxt naar Venray.
Met vriendelijke groet,
Natasja.
Health Style <[email protected]> wrote:
Hallo N. van Immerseel,
Wij zullen deze bestelling zeer zeker niet verzenden naar u. En u beweerd daar tekst en uitleg te geven daarover, maar ik ken uw huidige thuissituatie niet en dat hoeft ook niet denk ik. Ik vindt dat u hier vreemd op reageert. Als u eerlijk behandeld wilt worden begrijp ik dat natuurlijk maar dat willen wij ook. U kunt niet verwachten van ons als gegevens niet van klanten kloppen dat wij dit zomaar opsturen. Ik heb u alleen gevraag om een juist telefoonnummer.
Sorry dat u het verkeerd begrepen hebt.
Met vriendelijke groeten,
Sonja van Binsbergen
----- Original Message -----
From: n van immerseel
To: Health Style
Sent: Tuesday, July 19, 2005 3:29 PM
Subject: Re: Fw: HerbaShop online bestelling
Geachte heer,
Sorry hoor maar u stuurt mij een mailtje dat mijn telefoon het niet doet en ik geef u daar tekst en uitleg over waarom hij het niet doet.
Het lijkt mij dat u beter eerlijk kan zijn en zeggen dat u niet wil verzenden.
Ik heb vaker producten van Herbalife gekocht en gebruikt en ik bestel via internet wanneer het mij zo uitkomt.
Ik ga deze mailtjes doorsturen naar Herbalife omdat ik dit niet de eerlijke manier van zakendoen vind waar Herbalife zo trots op is.
Met vriendelijke groet,
Natasja
Health Style <[email protected]> wrote:
Hallo Mevr. van Immerseel,
Bedankt voor uw e-mail, alleen begrijpen wij niet goed wat u bedoeld want u bent namelijk nog geen klant van ons. Bij deze wordt de bestelling geannuleerd en zullen wij niet overgaan tot verzending.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Gerard Beniers
----- Original Message -----
From: n van immerseel
To: A.P. van Binsbergen
Sent: Tuesday, July 19, 2005 2:45 PM
Subject: Re: Fw: HerbaShop online bestelling
Beste Sonja,
Dat klopt ik had verwacht dat hij het al weer zou doen. Door de vakantie is de rekening blijven liggen.
met vriendelijke groet,
Natasja van Immerzeel
"A.P. van Binsbergen" <[email protected]> wrote:
Sent: Tuesday, July 19, 2005 1:56 PM
Subject: Fw: HerbaShop online bestelling
> Beste heer N. van Immerseel,
>
> Wij kunnen u niet telefonisch bereiken. En omdat u nieuw bij ons als klant
> binnen komt willen wij een telefonisch bevestiging, zodat wij u kunnen
> bereiken. Dit telefoonnummer is buiten gebruik.
>
> In afwachting van uw reactie,
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Health Style
> Sonja van Binsbergen
> ----- Original Message -----
> From:
> To:
> Sent: Tuesday, July 19, 2005 8:10 AM
> Subject: HerbaShop online bestelling
>
>
> > De volgende bestelling is via de online HerbaShop ontvangen:
> >
> > Ordernummer: 20052525
> > Datum/Tijd: 19-07-2005 om 08:10
> >
> > Klantgegevens:
> >
> >
> >
> > Bestelde producten:
> >
> > 1 x NouriFusion Multivitamin Moisturiser SPF 15 - voor normale tot droge
> > huid
> > Prijs per stuk: EUR 24.40
> > Totaal: EUR 24.40
> >
> > 1 x NouriFusion Multivitamin NightCream
> > Prijs per stuk: EUR 46.35
> > Totaal: EUR 46.35
> >
> > 1 x NouriFusion Multivitamin Eye Gel
> > Prijs per stuk: EUR 29.80
> > Totaal: EUR 29.80
> >
> > 1 x Radiant C Daily Skin Booster
> > Prijs per stuk: EUR 35.65
> > Totaal: EUR 35.65
> >
> > 1 x Radiant C Daily Facial Scrub Cleanser
> > Prijs per stuk: EUR 25.55
> > Totaal: EUR 25.55
> >
> > Het totaalbedrag van de bestelling is EUR 161.75
> >
> >
> >
> > De klant stelt geen prijs op begeleiding.
> >
> > De klant heeft Longdrinkglas als gratis geschenk gekozen.
> >
> >
> >
>
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over Health Style herbalife distributeur
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 jul 2005 15:58
Re: Klacht over Health Style herbalife distributeur
Waarom wilt u uberhaubt iets bij Herbalife bestellen? Wees blij dat men u niet wil leveren, scheelt u een hoop geld voor dure potjes met middelmatige zooi.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 jul 2005 15:58
Re: Klacht over Health Style herbalife distributeur
Sorry maar bij mij helpt het wel maar de discussie gaat over de manier waarop dit bedrijf hun potentiële klanten benaderd
Re: Klacht over Health Style herbalife distributeur
En hoe heeft Herbalife gereageerd?
Re: Klacht over Health Style herbalife distributeur
In welke volgorde moet ik de mailwisseling lezen? Eerst de onderste?
Re: Klacht over Health Style herbalife distributeur
herbalife is per definitie rotzooi en bedrog. Helaas zijn er nog altijd mensen die hier in trappen en daardoor blijft deze ongein bestaan. Maar goed, laat je rustig neppen als je wilt, mijn geld is het niet.
-
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06
Re: Klacht over Health Style herbalife distributeur
Ter info:
Herbalife is aangesloten bij de vereniging Directe verkoop!!
Heb je een geschil met Herbalife of 1 van zijn distributeurs kun je daar terecht. Zij gaan heel serieus om met deklacht die je hebt als consument.
Website: www.direkteverkoop.nl
Herbalife is aangesloten bij de vereniging Directe verkoop!!
Heb je een geschil met Herbalife of 1 van zijn distributeurs kun je daar terecht. Zij gaan heel serieus om met deklacht die je hebt als consument.
Website: www.direkteverkoop.nl