29 december 2008 een laptop gekocht bij Wehkamp. Via Selektvracht is hebben ze geprobeerd hem af te leveren op 30 december 2008. Helaas wist is niet dat ze langs zouden komen. Ook hebben ze geen kaartje in de bus gedaan om aan te geven dat ze langs waren geweest.
Een aantal dagen later met Wehkamp contact opgenomen. Daar gaf men aan dat selektvracht op 30 december 2008 aan de deur was geweest (oh ja?). Met het vriendelijke verzoek om selektvracht in Utrecht te bellen (40ct per minuut). Dit gedaan. Na 5 minuten in de wacht kreeg ik een telefoniste aan de telefoon. Heeft een terugbel notitie gemaakt. Helaas ben ik niet teruggebeld. Een dag later weer contact opgenomen met selektvracht Utrecht. Nu kreeg ik wel een medewerker aan telefoon. Deze gaf aan dat mijn pakje eerst ge-retourscanned (?) moest worden. Maar dat ik het beste even met selectvracht Zwolle contact kon opnemen. De medewerker van selectvracht Zwolle gaf (vriendelijk) aan dat het pakje per ongeluk naar het hoofd-depot in Utrecht was gezonden. En dat ik twee dagen later terug moest bellen. Twee dagen later weer naar selectvracht Zwolle gebeld. Pakje bleek zoek te zijn. Van hem advies om maar weer naar Utrecht te bellen. Dit weer gedaan (a 40ct per minuut). Daar kreeg ik van een tefefoniste te horen dat ik teruggebeld zou worden. Ik werd maar niet teruggebeld. Dus aan het einde van de dag een email gezonden met het verzoek contact met mij op te nemen. Nooit meer wat van gehoord. De dag erna begonnen met een klachtenbrief naar Wehkamp te schrijven. Ik daarna toch nog maar weer met selectvracht Utrecht gebeld. De reactie van de telefoniste was: sorry dat we niet hebben teruggebeld, maar het pakje gaat do/vr nacht terug naar Zwolle. Vrijdag ochtend met selektvracht Zwolle gebeld. Helaas het pakje was er niet, in het systeem niet vindbaar. Ook in het depot in Utrecht niet. Aan het einde van de dag kwam een mail van Wehkamp. Ze konden niets voor mij doen. Een vervangende laptop kon niet gezonden worden omdat het model was uitverkocht.
Dus daarom maar weer een mail gezonden naar Wehkamp, met daarin mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en verzocht met mij telefonisch contact op te nemen. Tot nu toe niets van vernomen!
Vandaag nogmaals naar Wehkamp gebeld. Ze hebben mij een formulier "vermissing artikel" gezonden, dat ik per POST naar hen moet terugsturen, voordat zij de bestelling annuleren / afboeken. Dit kan nog twee weken duren! Op mijn vraag of dat niet direct kon. Nee dat kan niet volgens de procedures. Of er een compensatie was voor de belkosten, nee kan niet volgens de procedures. Of ik een chef kon spreken... u raad het al
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
U snapt ik ben boos op Wehkamp ! Ik had verwacht dat ze iets zouden doen, maar in plaats daarvan hebben ze het probleem bij mij neergelegd en mij zeker voor 20 euro laten verbellen met selektvracht!
Ik heb verzocht om met onmiddelijke ingang met klantnummer te wissen.
Helaas, zeer slechte service van Wehkamp !
Update 13-1-09:
Vanochtend werd ik gebeld door een vriendelijke dame van Wehkamp. Laptop wordt als het goed is alsnog geleverd op 14 januari
![Cool 8)](./../images/smilies/icon_cool.gif)
Update 18-1-09
De tweede verzonden laptop 14 januari bij DHL (beter) opgehaald bij het centraal magazijn. Geen problemen dit keer... Keurig geholpen door Wehkamp (uiteindelijk). Alleen het saldo van mijn bestelling is nog steeds voor 2 laptops ipv 1
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)