LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wel betaald, maar geen tuinbord gezien

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Judith26

wel betaald, maar geen tuinbord gezien

Ongelezen bericht door Judith26 »

Ik heb een slechte ervaring met vistaprint. Ik stuur ze zo vaak een mailtje maar krijg alleen automatische meildingen terug. Bellen kan je ze niet, want ze hebben geen telefoonnummer. Dat is wel lekker makkelijk voor ze.

Ik heb vorig jaar juni een tuinbord besteld en betaald, maar zij zeggen dat ik het nooit betaald heb en ik krijg het dus niet. Ook als ik een word-bestandje toevoeg met het bewijs dat ik betaald heb krijg ik nog geen echte reactie terug. Ik vind dit heel slecht voor dit bedrijf en zal er ook nooit meer wat bestellen en ik zou het ook anderen niet aanraden om te doen.

Ik hoop dat meerdere mensen mijn klacht herkennen en er ook eens vanaf willen.
En misschien kan ik er op een andere manier nog achter komen hoe ik ze kan bereiken. Weten jullie het?

Groeten,
Judith

Miss Tascha
Contacteer:

Re: wel betaald, maar geen tuinbord gezien

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Probeer het eens telefonisch.

Waarschijnlijk krijg je wel een engelstalig sprekende persoon aan de telefoon

VistaPrint>> Contact Informatie. Contact VistaPrint. Telefoon: Bel ons voor een onmiddellijke en vriendelijke hulp bij: 1-800-961-2075.

Guardian72
Contacteer:

Re: wel betaald, maar geen tuinbord gezien

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Miss Tascha schreef:Probeer het eens telefonisch.

Waarschijnlijk krijg je wel een engelstalig sprekende persoon aan de telefoon

VistaPrint>> Contact Informatie. Contact VistaPrint. Telefoon: Bel ons voor een onmiddellijke en vriendelijke hulp bij: 1-800-961-2075.
Dat is in de VS - dus engels zal wel zeker zijn.

wel effe 00 ervoor - internationale toegangscode.

Gesloten