LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.999shop.nl weigert pakket opnieuw te verzenden!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
paulapot

www.999shop.nl weigert pakket opnieuw te verzenden!!

Ongelezen bericht door paulapot »

2 weken geleden heb ik bij www.999shop.nl een bestelling gedaan. Het heeft heel wat moeite gekost voordat het bedrijf uberhaupt reageerde. Je moet kennelijk eerst dreigen om aangifte te doen.

Volgens hun is 15 juli het pakket verzonden via TNT (gewoon via de brievenbuspost). Helaas is dat niet bij mij aangekomen. 999shop weigert het pakket opnieuw te sturen voordat ik een verklaring van TNT heb dat het zoek is.

Aangezien de sukkels bij 999shop het niet aangetekend, verzekerd of via Track&Trace hebben verzonden, kan je niet bewijzen dat het daadwerkelijk is verzonden en geeft TNT geen verklaring af.

Ik ga dus echt aangifte doen al vrijdag het artikel er niet is of als ik mijn geld niet terug heb. Het gaat om een paar euro, maar ze hebben de verkeerde persoon gepakt om op te lichten.

Waardeloos is dit bedrijf!!

kanovaarder

Re: www.999shop.nl weigert pakket opnieuw te verzenden!!

Ongelezen bericht door kanovaarder »

bewijs van verzending.

Dit bewijs ligt altijd bij de verzender.
Zij zullen moeten aantonen dat u (dmv een handtekening of reçu) het artikel hebt ontvangen.

Inderdaad, stom van de verzender!

U heeft bij niet verzenden in ieder geval recht op teruggave van reeds betaalde euro's.

E-mail/fax hun dit en geef aan dat u verdere stappen zult nemen als u het bestelde niet voor xxxxxx alsnog ontving.
Alle kosten verbonden aan de invordering van het geld dat u tegoed heeft kunt u op die "winkel"verhalen.

Grootvader

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Voor minder dan E10,- dus zal niet iedereen direkt klagen.
Verzenden met verzekering is erg duur voor dit soort dingen, vooral aangetekende is onbetaalbaar, want dan word het al snel E20,-

Dus of ze eerlijk zijn? Ik vind het leuk gevonden, maar meestal is elders voor dezelfde of lagere prijs het ook te koop!

Naast alle genoemde is dus onder Rembours het beste, geen geld of U niet thuis dan gaat het wel retour, als zoek ik dat probleem voor post, en U betaalde dan als U het kreeg, tenzij ze lege dozen versturen!

Bij beschadigde dozen/verpakking kun je weigeren tenzij ze van de regels afwijken en U eerst mag kijken!
Anders gewoon retour, want ik hoef geen kapot produkt, deze Rembours staat er ook bij dus waarom anders gedaan met deze vrij onbekende firma?
Laatst gewijzigd door D1RK op 23 jul 2007 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

paulapot

Ja, ik heb zondag een email gestuurd en via KVK.nl ook naar het vestigings en postbusadres met een deadline er in (a.s. vrijdag).

Daarna gingen ze pas reageren: mailen en er werd zelf daarnet gebeld. Maar, om een lang verhaal kort te maken: ze draaien al je woorden om en uiteindelijk ben ik de oplichter.

Ze kunnen zoveel zeggen en doen deze week, maandag of dinsdag van volgende week ga ik aangifte doen, al is het een klein bedrag, mij gaat het om het principe.

Ik ben zelf altijd erg netjes in verzende via marktplaats enzo en ik verwacht ook nette service te krijgen. Dat iets niet in 1x aankomt, oke, maar stuur het dan opnieuw... ******...

paulapot

Het is een cijferslot en bij de praxis betaal je er al gauw 10 euro voor. Bij hun een stuk minder. Maar ja... Er zijn toch te veel oplichters in deze wereld!

paulapot

Omdat ze daar 14 euro voor rekenen, die Rembours, en het slotje is maar 3 euro zoveel. Echt het gaat nergens om, waar wil ff iedereen laten weten dat je hier dus niet moet bestellen! Had ik meer producten besteld, dan had ik echt wel voor Rembours gekozen!

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik schreef; onder Rembours....
Maar bij het testen zag ik dat dit E14.95 extra kosten, en gewoon maar E2,-
Dus rembours voor een slotje van E3,49 maar wat doe je ermee, een goedkope schroevendraaier er tussen en het is open, of ik luister zo de code af, en kan het slot stelen!
Die onderbroeken hoef ik niet...

Paypal ook iets extra, en ja, dan veroorzaak je problemen...
het slot is ook in een winkel wel duurder, namelijk gezien voor E4,95 dus alleen als je er meerder wilt is dit online goedkoper!

Voor dit soort kleine bedragen kun je ook geen service verwachten!
Ze hebben niet eens geld voor een woordenboek, zie hoe ze Rembours schreven!

paulapot

Dit is geen service, maar een recht.

Ja, het is voor hun nog moeilijk om Rembours te schrijven ook (onderrambuers)... Hahahaha...

Ik kende deze firma helemaal niet, maar voor die paar centen wilde ik het wel proberen... Maar ga dus echt aangifte doen, als ze dit bij alle klanten flikken en iedereen laat het er bij zitten, ja dan ben je zo rijk!

Heb inmiddels een beter en dus ook duurder slot gekocht. Het is maar voor op het kluisje tijdens de fitness... Zit niet veel bijzonders in dat kasje, behalve een lidmaatschappasje en fietssleutel van een gare fiets... Feest...

hhopweg

Ongelezen bericht door hhopweg »

Ik lees hier dat enkele personen met 999shop.nl niet zo'n beste ervaringen hebben.
ben benieuwd hoe het uiteindelijk is afgelopen.
Ik zit al vanaf 2 februari te wachten op een bestelling van euro 28,47.
Heb zeker te veel geduld gehad, ik heb vandaag op internet de spullen opnieuw besteld met de mededeling dat deze al betaald zijn en ik die eindelijk eens wilde ontvangen.
Via de telefoon of e-mail kreeg ik steeds geen antwoord.
door familieomstandigheden heb ik het een poosje laten zitten maar ben nu toch van plan actie te ondernemen als ik geen reactie krijg van hun.

paulapot

Hallo,

Ik heb geen aangifte meer gedaan, ben nog altijd wel pisnijdig. Je krijgt pas reactie als je een aangetekende brief verstuurd met daarin dreigementen (zoals aangifte doen).

Niet lang daarna kreeg ik een paar belachelijke mailtjes op een belachelijke toon. En uiteindelijk een telefoontje waarbij ik werd beschuldigd van fraude.

Bij het nakijken van hun KVK nummer blijken ze nog een bedrijf te hebben en kan je een ander adres achterhalen dan het postbus adres. Misschien zou je daar gewoon eens moeten gaan kijken.

Ik heb alle correspondentie inmiddels weggegooid, omdat ik er elke keer zoooo boos van werd.

Dus helaas: geen goed bericht.

Met vriendelijke groet,
Paula Pot.

Gesloten