LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.gsm.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lingb019

www.gsm.nl

Ongelezen bericht door lingb019 »

Vorig jaar mei ben ik ingegaan op een aanbieding van www.gsm.nl een televisie met een telefoon. Ik had een contract thuis gekregen en heb die voorzien van een handtekening. Omdat ik toen nog 4 maanden bij mijn huidige provider moest kon ik deze aanbieding niet krijgen. Dit contract was geannuleerd, maar niet vernietigd. Vervolgens hebben ze het contract in augustus vorig jaar toch stilzijgend doorgestuurd zonder daar iets over te vertellen. Ik heb geen aanbieding gekregen en alles begon stilzwijgend te lopen. Elke maand netjes betalen aan vodafone.

Heb veel gebeld met gsm.nl, die zeggen dat vodafone hiervoor verantwoordelijk is en vodafone zegt dat gsm.nl hier verantwoordelijk voor is. Inmiddels al veel toezeggingen gekregen van www.gsm.nl dat het allemaal is opgelost en dat zij overgaan tot creditering. Helaas valse beloftes van de mannen. Vodafone wil hierin ook niet bemiddelen en denkt jij betaald netjes je rekeningen waarom zal ik dit oplossen.

inmiddels het geschil bij de geschillencommissie neergelegd en probeer nu mijn geld inclusief de geleden telefoonkosten 0.30 cent per minuut terug te halen.

Heb verder gezocht op deze site en er blijken meer mensen dezelfde problemen te hebben dat geannulleerde contracten toch doorgestuurd worden. Het bedrijf zit in Alkmaar maar begin toch echt te denken dat Dirk Scheringa hier achter zit.

Dit gebeurd niet meer per ongeluk!

Guardian72
Contacteer:

Re: www.gsm.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

lingb019 schreef:Het bedrijf zit in Alkmaar maar begin toch echt te denken dat Dirk Scheringa hier achter zit.

Dit gebeurd niet meer per ongeluk!
Uhm.. waar baseer je dit op?
Niet alle bedrijven in Noord Holland / Noord Kennemerland zijn van Scheringa - ook al zou hij dat wel willen.

lingb019

dat was een beetje synisch bedoeld.

lingb019

Na eindelijk veel telefoontjes gepleegd te hebben blijkt er schort in de zaak te zitten. Heb inmiddels de automatische afschrijving stopgezet en betaal geen rekeningen meer. Zal wel aanmaningen krijgen en in de loop van de tijd een dagvaarding maar er zal geen rechter in Nederland zijn die zegt dat ik ongelijk heb.

Heb gsm.nl gevraagd of ze mij mijn contract ter inzage wel geven, maar helaas nul op het rekest en zij kunnen die niet vinden. Volgens mij is er pas sprake van een contract als er twee partijen afspraken met elkaar zijn aangegaan. Dus snap niet waarom ik moet betalen.

Vandaag eindelijk een mail gekregen waarin wordt gezegd. Dat zij de geleverde producten als nog willen leveren. Hun verteld dat er geen contract is aangezien zij die destijds geannuleerd hebben.
Later op de dag nog een mail gekregen en de man vertelde mij dat ik inmiddels berucht ben daar. Er zaten in totaal 3 mensen op de case en hij bevestigde dat er veel mis was met het contract.

Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. De aanhouder wint.

Gesloten