LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door dhc »

nedrm schreef:Aangezien mijn werkgever hier niet reageert.
zal ik dat maar even doen.

wij hebben de afgelopen 2weken een magazijn verhuizing gehad waardoor er orders zijn blijven liggen.
wij zijn nu met man en macht bezig om al deze orders zo snel mogelijk te versturen.
Lariekoek, een fatsoenlijke toko zet dat op de site!
Standaard smoesje van notoire oplichters.

nedrm
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2010 06:32

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door nedrm »

om even op bovenstaande te reageren.
wij bestaan uit 2magazijns
1hoofdmagazijn wijchen waar ook kantoor is gevestigd.
het 2de magazijn bevond zich tot 2weken terug in beuningen.
echter hebben wij deze locatie moeten verlaten en zijn wij verhuist naar venray.

Leike
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:30

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Leike »

Ook ik heb op 1 juni j.l. een fiets besteld en betaald ! bij Fietsdealz. Kreeg gelijk de bevestiging van betaling en de melding dat er een link zou worden opgestuurd naar mijn e-mailadres als de fiets verstuurd zou worden. Heb tot heden niets meer vernomen. Heb een mailtje gestuurd dat onbezorgbaar terugkwam en telefonisch krijg ik na 34 pogingen nog steeds de in-bezet-toon. Als ik de hemelvaartsdag (2 juni) ervanaf haal hebben ze nog 3 werkdagen over om te leveren. Hou jullie op de hoogte. :evil:

GarField000
Berichten: 41
Lid geworden op: 24 apr 2007 20:29

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door GarField000 »

Nou, ik wilde keukenstoelen bestellen maar denk dat ik dat maar niet ga doen.
Ik heb vorige week een mail gestuurd met een vriendelijke vraag (wat het verschil is tussen 2 stoelen) maar geen reaktie.
Probeer al 3 dagen te bellen maar krijg steeds in gesprek.

Dan maar verder zoeken naar eetkamerstoelen.

Simba91
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2011 09:42

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Simba91 »

Misschien hheeft iemand hier wat aan:
Ik heb onlngs een fiets gekocht bij fietsdealz welke defect en incompleet gelevert werd. Het telefoonnummer en emailadres van de site werkten niet..Ik heb uiteindelijk via hun keurmerk (Qshops) een klachtenformulier verstuurd. Dit keurmerk heeft direct contact met mij opgenomen en vervolgens ook met fietsdealz. Ook heb ik daarna gelijk reactie gekregen van fietsdealz.

Ik zou iedereen aanraden via het keurmerk een klacht in te dienen als er iets fout gaat met deze winkel, dan is er meer zekerheid dat je klacht gelezen wordt en serieus behandelt.

bebisim
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2011 16:15

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door bebisim »

Gisteren op 7 Juli rond 12:00 uur in de middag heb ik een bestelling gedaan op de site van fietsdealz,heb een bevestiging ontvangen met dat de betaling is gelukt & bericht dat mijn bestelling is doorgevoerd naar het magazijn en dat ik het fiets binnen 1 -2 werkdagen zal ontvangen. Vervolgens weer een mail met het bericht dat ik nog een mail zou ontvangen me het tracenummer: dit heb ik niet ontvangen nog.
Ik wilde bellen naar de klantenservice om te vragen wanneer die omafiets nou verstuurd word..ik belde en kreeg een "bezettoon"heb een aantal keren geprobeerd om contact op te nemen telefonisch en ook via email. Zojuist was ik op zoek naar andere contactgegevens om het bedrijf alsnog te kunnen benaderen...en ik zie opeens dat er een hele forum is mbt het bedrijf..weet nu echt niet of ik die fiets nog wel krijg,of mijn geld terug krijg..
Ik hoop dat ik hem morgen heb :(

Succes allemaal! Mocht iemand nog beschikken over een andere telefoonnummer ( eentje die overgaat aub) dan hoor ik het graag

[email protected]

melkmeisje11
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2011 17:17

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door melkmeisje11 »

Hier hetzelfde met Fietsdealz.nl

Woensdag 1 juni een fiets besteld en betaald via Ideal.
Meteen bevestiging gekregen en mededeling dat de fiets binnen 1 á 2 werkdagen wordt verzonden en dat ik dan een mail ontvang met track & trace nummer. Mail nog steeds niet gekregen.

Telefoon wordt niet opgenomen. Net een mail gestuurd naar [email protected] en een autoreply gekregen dat een medewerker snel zal antwoorden.

Vooralsnog afwachten.
Wat me niet zo bevalt is dat fietsdealz nog maar 2 weken een account heeft op Marktplaats.nl. Koopgoedkoop al 2,5 jaar.

melkmeisje11
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2011 17:17

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door melkmeisje11 »

Ik trek mijn bericht weer in: UPS heeft mijn fiets geleverd!

Het is een bouwpakket maar er zit wat gereedschap bij. Dat het een bouwpakket was wist ik trouwens al want dat staat wel gewoon op de website.

Voor zover ik kan inschatten is alles compleet en in goede staat.

Fijn dat mijn zorgen onterecht waren maar pfffff als je aangeeft dat je klanten op de hoogte houdt van hun order, doe dat dan ook. Alles is nu in orde maar 0 communicatie.

Succes met al jullie leveringen!

DarkCh1ld
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2011 22:46

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door DarkCh1ld »

dhc schreef:
nedrm schreef:Aangezien mijn werkgever hier niet reageert.
zal ik dat maar even doen.

wij hebben de afgelopen 2weken een magazijn verhuizing gehad waardoor er orders zijn blijven liggen.
wij zijn nu met man en macht bezig om al deze orders zo snel mogelijk te versturen.
Lariekoek, een fatsoenlijke toko zet dat op de site!
Standaard smoesje van notoire oplichters.
Een notoire oplichter levert doorgaans nooit...

Je andere bewering snijdt denk ik wel hout, het is gewoon geen goed bedrijf...

(aspirant)klanten moeten er óf niet kopen óf druk blijven uitoefenen via het Qshops keurmerk. (of een ritje naar Wijchen overwegen ;))

Het is overigens wel opmerkelijk dat de Fietsdealz bv ogenschijnlijk betrouwbaarder is?

Simba91
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2011 09:42

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Simba91 »

Fietsdealz is ogenschijnlijk betrouwbaar...en dat komt grotendeels doordat alle regels op de site staan én een keurmerk...maar de winkel is totaal onbetrouwbaar. Ik heb een fiets met missende onderdelen gekregen en twee wielen waarvan de binnenband te groot was, de buitenband ongelijk en de wielen en slag hadden waardoor het fietsen niet ging omdat de fiets constant hobbelde..
bellen lukte niet, mailen ook niet. Ik kreeg een deamon nogwat mail waarin stond dat het bericht niet verzonden kon worden...en ik kreeg geen reactie. Maar na een boze klachten mail naar het Qmerk kreeg ik WEL direcht contact...beetje vreemd..toch? inmiddels al 3 weken een fiets waar niet op te fietsen valt...

bruijsballies
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2009 11:21

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door bruijsballies »

Nou dat is heel mooi nedrm dat u wel reageert en dat jullie verhuist zijn, dat kan. Maar wat is de reden dat er beloftes aan de telefoon worden gemaakt die men niet nakomt, overigens gelukt na 20 min. te hebben gewacht om door te komen. En wat is de reden dat de telefoon zo vaak bezet is en dat er niet wordt gereageerd op email? Jullie geven je zelf een slechte naam terwijl dat misschien niet hoeft. Ook ik heb op 1 juni besteld en betaald en er is van de week verteld dat er per ongeluk geen tacking nr. is aangemaakt. De dame in kwestie zou het direct bespreken met degene die dit verzorgt en ik zou bericht krijgen uiterlijk gisteren. Helaas ik wacht nog. Willen jullie graag klachten hebben? Wat denkt u? Krijg ik mijn bbq van 289 euro nog of is mijn geld weg?

erik1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2011 19:09

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door erik1966 »

Ook wij hebben geld overgemaakt voor een fiets bij fietsdealz.
Direkt de melding terug dat alles goed was ontvangen en de fiets
binnen 7 werkdagen in huis zou zijn.
Na een 11/5 wwek een uur aan de telefoon in de wacht gestaan.
Ja wij zijn ons magazijn aan het verplaatsen en komt binnen 2 dagen
voor elkaar.
Nu 5 dagen later nog niets vernomen van fietsdealz.

mijn mening?
Oplichters en pas op!

Marcella

Leike
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:30

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Leike »

Mijn fiets is inmiddels geleverd. alles is compleet en het is een mooie fiets. Zo zie je maar weer dat mensen ook ten onrechte kunnen worden beschuldigd. Wel klopt het dat er geen communicatie mogelijk is via telefoon of e-mail.
Fietsdealz bedankt voor het leveren binnen de gestelde tijd. Een volgende keer zal ik zeer zeker weer bij jullie bestellen. :D

witchie84
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2011 13:00

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door witchie84 »

Ook mijn bed is binnen de gestelde levertermijn geleverd :o

Enige nadeel is dat het huisnummer niet goed stond dus dat het bed bij de buren van iemand hier aan het begin van de straat afgeleverd was (ik woon aan het eind van de straat hihi)

Niet te min het pakket was compleet met extra onderdelen ivm verlies.

Goed de bereikbaarheid telefonisch is beneden pijl... echter krijg ik op mijn email wel binnen 24 uur bericht.

Al met al wil ik dit bedrijf toch een kleine 7 geven

DarkCh1ld
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2011 22:46

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door DarkCh1ld »

witchie84 schreef:Ook mijn bed is binnen de gestelde levertermijn geleverd :o

Enige nadeel is dat het huisnummer niet goed stond dus dat het bed bij de buren van iemand hier aan het begin van de straat afgeleverd was (ik woon aan het eind van de straat hihi)

Niet te min het pakket was compleet met extra onderdelen ivm verlies.

Goed de bereikbaarheid telefonisch is beneden pijl... echter krijg ik op mijn email wel binnen 24 uur bericht.

Al met al wil ik dit bedrijf toch een kleine 7 geven
Toch apart, je koopt een artikel dat: een goede prijs heeft, binnen de geleverde termijn wordt geleverd, extra onderdelen bevat én men reageert binnen 24 uur op je mail.
En als beloning krijgt dit bedrijf 'een kleine 7'?
Hmm...iets met 'onrealistisch hoge eisen' ;)

Voor de mensen die zich gedupeerd voelen, wend je tot het Qshops-keurmerk om je recht te halen, als maar genoeg mensen dit terecht doen wordt het keurmerk hen vanzelf ontnomen

witchie84
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2011 13:00

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door witchie84 »

DarkCh1ld schreef:
witchie84 schreef:Ook mijn bed is binnen de gestelde levertermijn geleverd :o

Enige nadeel is dat het huisnummer niet goed stond dus dat het bed bij de buren van iemand hier aan het begin van de straat afgeleverd was (ik woon aan het eind van de straat hihi)

Niet te min het pakket was compleet met extra onderdelen ivm verlies.

Goed de bereikbaarheid telefonisch is beneden pijl... echter krijg ik op mijn email wel binnen 24 uur bericht.

Al met al wil ik dit bedrijf toch een kleine 7 geven
Toch apart, je koopt een artikel dat: een goede prijs heeft, binnen de geleverde termijn wordt geleverd, extra onderdelen bevat én men reageert binnen 24 uur op je mail.
En als beloning krijgt dit bedrijf 'een kleine 7'?
Hmm...iets met 'onrealistisch hoge eisen' ;)

Voor de mensen die zich gedupeerd voelen, wend je tot het Qshops-keurmerk om je recht te halen, als maar genoeg mensen dit terecht doen wordt het keurmerk hen vanzelf ontnomen
Nee totaal niet onrealistisch... Ik verwacht dat ik een bedrijf kan bereiken iets wat voor mij zwaar telt. Niet dat ik na ruim 2 uur bellen nog steeds de 6e beller ben (waar ik het gesprek ook mee begon)

De mail werd beantwoord of ik er mijn antwoord in gevonden heb? nee niet bepaald maar dat heb je al gauw met standaard antwoorden.

bruijsballies
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2009 11:21

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door bruijsballies »

Idd heel apart! Ik heb sinds mijn bestelling EN betaling al diverse vragen per mail gesteld en al 4 bonnen laten aanmaken. Als je met reactie op je mail bedoelt de automatische mailbeantwoorder waar in staat dat je z.s.m. gebeld gaat worden dan snap ik wat je zegt. Ik wacht al 3 weken op een trackingnr. Vreemd want volgens de website is mijn bestelling verzonden!! Bellen is ook een crime! Eerst continu in bezet toon en dan eindelijk de wachtrij van 10 bellers voor mij. Na 3 kwartier iemand aan de lijn die mij valse beloften doen. Je hebt gelijk: hele goede service en ja een 7, tuuuurlijk. Of dan ben ik zeker die ene met pech. Volgens mij ben je personeel van www.koopgoedkoop(maar krijg nix geleverd).nl

bruijsballies
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2009 11:21

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door bruijsballies »

dhc schreef:
nedrm schreef:Aangezien mijn werkgever hier niet reageert.
zal ik dat maar even doen.

wij hebben de afgelopen 2weken een magazijn verhuizing gehad waardoor er orders zijn blijven liggen.
wij zijn nu met man en macht bezig om al deze orders zo snel mogelijk te versturen.
MISSCHIEN KAN JE DIT MEENEMEN IN HET VOLGENDE WERKOVERLEG:

Sinds mijn bestelling EN betaling al diverse vragen per mail gesteld en al 4 bonnen laten aanmaken. Ik wacht al 3 weken op een trackingnr. Vreemd want volgens de website is mijn bestelling verzonden!! Bellen is ook een crime! Eerst continu in bezet toon en dan eindelijk de wachtrij van 10 bellers voor mij. Na 3 kwartier iemand aan de lijn die mij valse beloften doet. Krijg ik nog mijn bbq of ben ik bestolen????


Lariekoek, een fatsoenlijke toko zet dat op de site!
Standaard smoesje van notoire oplichters.

bruijsballies
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2009 11:21

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door bruijsballies »

Beste meneer Leo,

ogenschijnlijk maken jullie ieder jaar hetzelfde door. Bekijk ik de rescensie aan het begin van deze never ending story, dan zijn dit klachten uit 2010.
En ja tuurlijk kan er iets misgaan maar wat heeft dat te maken met de ellenlange wachttijden aan de telefoon of het beantwoorden van e-mail? Hebben jullie soms ook een internet probleem, ohnee dat niet want de bestellingen en de betalingen stromen lekker door!
By the way: Ik heb een betaalbewijs en via de website al 4 bonnen aan laten maken. Tevens heeft 1 van de medewerksters mij ruim een week geleden telefonisch doorgegeven dat er PERONGELUK GEEN trackingnummer aangekoppeld is door jullie en dat dit zou worden opgelost door de persoon die dit behandelt. Nogmaals mijn gegevens geverifieerd. Dus nee geen foutje van de klant, ik dus! Ik hoef jullie te mooi om waar te zijn bbq a 289 euries allang niet meer. Sterker nog: de koop kan nu allang als ontbonden worden beschouwd maar ik wil wel heeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllll snel mijn geld terug! Wat denkt u meneer Leo, gaat dit lukken?
Leo_154 schreef:De reactie,
Beste Roel,
Bedankt voor uw email.
Ons bedrijf is binnen een aantal jaren enorm hard gegroeit, waardoor het een tijdje erg lastig voor ons is geweest om de klantenservice en de voorraad hier in mee te laten groeien. Daarnaast krijgen wij dus enorm veel orders binnen en waar gewerkt wordt, gaat er wel eens iets mis. Het lijken misschien een hoop klachten, maar uiteindelijk is dit maar een klein percentage van ons totale klanten aantal.
Daarnaast krijgen wij ook veel klachten van klanten over orders die nooit zijn aangekomen en na een kijkje in het systeem te hebben genomen, blijkt dat de klant bijvoorbeeld zelf een foutje heeft gemaakt in de betaling of een verkeerd of onvolledig adres heeft opgegeven. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar dit zien wij pas zodra er bij ons aan de bel wordt getrokken door de klant zelf.
Intussen hebben wij er in ieder geval voor kunnen zorgen dat onze (klanten)service enorm is verbeterd, zodat wij onze klanten sneller kunnen helpen, of het nou door een foutje door ons of door de klant zelf komt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
koopgoedkoop
Wat dus eigenlijk onzin is gezien het feit dat er deze maand nog flinke klachten zijn.

DarkCh1ld
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2011 22:46

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door DarkCh1ld »

gelukkig, ik kan dat normale lettertype maar slecht lezen ;)

Ik wilde zeggen: 'speel het via Qshops' maar ik zie dat het keurmerk sinds kort verwijderd is van hun site(s).
Zou dit door een overmaat aan klachten komen?

Nu dat ze (weer) keurmerkloos zijn begint het zaakje wel erger te stinken...

Voor nieuwe kopers:
Bezint eer ge begint

(en voor anderen die maar bot blijven vangen, overweeg serieus een autoritje naar Wijchen...maar ga wel voorbereid!)

Gesloten