LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arbeidscontract

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Gpvv123

Arbeidscontract

Ongelezen bericht door Gpvv123 »

Beste Mensen

Ik had even een klein vraagje wat ik het best kan doen met dit probleem wat ik nu ga vertellen.

Ik ben bij een baas gaan werken 29-03-10 tot 30-07-10 daarna was het vakantie en moest ik dus uwv uitkering aanvragen want ik had geen baan meer toen kon ik weer beginnen bij hetzelfde bedrijf was niet bekend van te voor op datum 01-09-10 toen zij hij je krijg een vast contract nou ik dacht oke het zal wel ik denk ik 4weken later ofzo ben ik naar me baas gegaan en gezegt mag ik me contract
kreeg een contract hij geef mijn een contract ik zeg is dit een vast contract hij zegt ja ik heb nooit vast contract gehad dus ik heb er geen verstand van ik moest nog iets anders invullen voor de belasting dat ik wel wit werkte toen zij die zo van die kunnen we net zogoed doorscheuren hebben we toch niks aan ik zeg ja maar dan werk ik zwart ik zet me handtekening neer en ja toen zou het allemaal goed zijn paar dagen later dacht ik er klopt iets niet ik wil een kopie mijn baas was er niet naar het werk dus ik zeg tegen de boekhouder ik wil een kopie hij zegt nee waarom moet je die hebben ik wil gewoon dat hebben want mijn pa wil het graag hebben hij zegt overleg ik wel met de baas heb er veders niks meer over gehoort