LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bemiddeling
bemiddeling
Nadat ik een conflict met mijn baas heeft gehad, over een compensatie op gedane werk dat zij als een "investering" in het bedrijf zag, heeft ze me verzocht om bij haar maandag te komen om dingen te bespreken. Ik stam toe maar een beetje later vroeg ik me of het een twee gesprek zal zijn of iets anders. Ik vroeg haar en zij zei dat zij een adviseur/bemiddelaar had ingeschakeld. Gelukkig heb ik gevraagd! Ik heb niks tegen een bemiddelaar als het kan helpen maar hoe kan ik weten dat het een echte bemiddelaar is? Moet ik zijn kaart vragen? In welke situatie moet ik het gesprek voeren en in welke situatie moet ik voorzichtig zijn? Ik heb aan mijn baas de naam van de bureau dat zij ingeschakeld hebt gevraagd en ik heb nog geen antwoord gekregen.
Re: bemiddeling
Lijkt me wel een beetje kort dag worden als de bespreking a.s. Maandag zal plaatsvinden. Misschien kunt u haar een soort uitstel van gesprek vragen, om zelf beter beslagen ten ijs te komen.
Het is inderdaad erg snel Het is me geadviseerd om naar de afspraak te gaan. Ik heb gevraagd welke bureau mijn baas heeft ingeschakeld, maar kreeg geen antwoord. Dus ik weet niet of het is een coach, een mediator zal bij de gesprek zijn. Maar als het een advocat is, moet het gesprek doorgaan? Ik zal alleen zijn en zou door niemand gepressenteerd zijn....
Hoe is het gesprek gegaan? En was het een mediator?
U hebt er overigens recht op om van te voren te weten wie er bij het gesprek aanwezig zijn. Dan weet u dat voor de toekomst.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
U hebt er overigens recht op om van te voren te weten wie er bij het gesprek aanwezig zijn. Dan weet u dat voor de toekomst.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Net als jurist ook benieuwd hoe het gesprek is afgelopen.
Heb je ook de mogelijkheid om iets meer op het conflict in te gaan?
op dit moment is het namelijk erg sumier, weet niet of je hier ook informatie over wil maar op dit moment is het lastig een indruk te krijgen wat er speelt en hoe "ernstig/serieus" het gesprek is.
Heb je ook de mogelijkheid om iets meer op het conflict in te gaan?
op dit moment is het namelijk erg sumier, weet niet of je hier ook informatie over wil maar op dit moment is het lastig een indruk te krijgen wat er speelt en hoe "ernstig/serieus" het gesprek is.