LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Callcenter Powerhouse rotterdam betaald loon niet uit !

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Fritsvanhouten

Callcenter Powerhouse rotterdam betaald loon niet uit !

Ongelezen bericht door Fritsvanhouten »

Beste bezoekers ik heb 1 week gewerkt bij het call center van Powerhouse cc bv in rotterdam. Powerhousecc.nl Ik ben daar gestopt omdat het een onproffesioneel bedrijf ze weten niet hoe ze met medewerkers en klanten moeten omgaan :?: ik heb gebeld voor het project nederlandse energie maatschappij. Toen ik vertelde dat ik ging stoppen met bellen voor een stelletje oplichters. Verstelde de back office afdeling zusje van de eigenaar dat mijn loon niet wordt uitbetaald. Omdat ik geen contract had ondertekend? Maar ik heb wel gewerkt? En dat moet uitbetaald worden toch?

Wie kan mij helpen met dit probleem met powerhouse in rotterdam of heb jij ook in het callcenter gewerkt en heb jij een slechte ervaring met powerhouse cc bv? :cry:

stofzuigertje

Re: Callcenter Powerhouse rotterdam betaald loon niet uit !

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als jij tekort klanten scoorde krijg je dit soort dingen.

Zij willen verkopers die iedereen een wurg contract laten tekenen, de klant is nooit van gelang, zowel de gebelde als de opdrachtgever niet, ze ontvagen geld per contract en de rest is bijzaak.

Daarom zal het erg lastig worden voor deze korte tijd geld te ontvangen, het bedrag is tekort voor rechtszaak dus nooit meer bij deze gaan werken en ook nooit iets per telefoon kopen want 99% wil ik geen zaken doen.

Gesloten