LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezocht: Ex-medewerkers AKO

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
impotence_press

Gezocht: Ex-medewerkers AKO

Ongelezen bericht door impotence_press »

Voor een artikel in een landelijk dagblad ben ik op zoek naar ex-medewerkers van boekwinkel AKO.

Ik heb een aantal klachten van ex-medewerkers binnen gekregen over de keten, en verzamel nu meer onvrede om uiteindelijk de toestanden aan de kaak te stellen d.m.v. een artikel.

Kent of bent u een ontevreden ex-werknemer van AKO? Dan hoor ik graag van u!
Alles gaat in overleg, dus u hoeft niet bang te zijn dat alles meteen breed wordt uitgemeten in de media.

Graag tot horens! :)

raja02

Re: Gezocht: Ex-medewerkers AKO

Ongelezen bericht door raja02 »

Hoi,

Ik ben een ex medewerker van de AKO, en ik kan veel vertellen over de mistanden die zich afspeelden op de vloer. Voor verdere informatie kunt u contact met mij openemen.

Groet

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik neem aan dat je, om er een goed artikel van te maken, ook AKO medewerkers gaat interviewen die er nog steeds werken. Tenzij je natuurlijk een lekker gekleurd artikel wilt schrijven. Kan ik me ook wel voorstellen, want dat verkoopt veel beter.....

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Hier komt helemaal geen artikel van.

Ik heb allereerst mijn twijfels of TS wel echt een journalist is, maar buiten dat is het topic al 5 maanden oud, en als er werkelijk massale onvrede bij AKO is, zouden er veel meer reacties zijn geweest en was het artikel al maanden geleden geplaatst

Gesloten