Ik heb een gouden handdruk in het vooruitzicht. Per 1 juli.
Ik wil dit periodiek laten uitbetalen, ter aanvulling op mijn uitkering.
Heeft iemand ervaring met de AEGON, zij komen voor mij het gunstige en beste uit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gouden handdruk met geblokkeerde bankspaarrekening
-
Re: Gouden handdruk met geblokkeerde bankspaarrekening
Hallo
U heeft het over een gouden handdruk, en tevens over een geblokkeerde spaarrekening in u aanhef.
Wat is nu u vraag betreffende deze twee feiten.
Kan het een met het ander, of alleen de ervaring met Aegon.
U heeft het over een gouden handdruk, en tevens over een geblokkeerde spaarrekening in u aanhef.
Wat is nu u vraag betreffende deze twee feiten.
Kan het een met het ander, of alleen de ervaring met Aegon.
als AEGON het gustigste en beste voor u is, wat is uw probleem dan?corhouben schreef:Ik heb een gouden handdruk in het vooruitzicht. Per 1 juli.
Ik wil dit periodiek laten uitbetalen, ter aanvulling op mijn uitkering.
Heeft iemand ervaring met de AEGON, zij komen voor mij het gunstige en beste uit.
ze kunnen failliet gaan en als verzekeraar vallen ze dus niet onder de garantie op spaargelden zoals de banken
verder zult u dus goed moeten kijken of het een beleggingspolis met verwachte rendementen is of een spaarpolis met gegarandeerde rendementen
verder valt een inkomen voor de belasting ook nog te middelen over een periode van 3 jaar
als de periode van uitbetalen niet te lang is, of de gouden handdruk alleen maar een vergulde loden handdruk is gewoon uit laten betalen misschien ook een optie
als u met uw uitkering al in de tweede schijf van de loonbelasting terechtkomt is er trouwens weinig belastingvoordeel meer te halen
dan zijn de kosten van de lijfrentepolis of het banksparen waarschijnlijk hoger dan het te behalen voordeel
Ik zou inderdaad ook eerst een stapje terug willen gaan en nagaan waarom je een bankspaarrekening wilt voor de handdruk. Dat is namelijk vooral handig als je het geld voorlopig nog niet nodig hebt. Het geld op een aan fiscale regels gebonden handdrukrekening zetten als je meteen al wilt beginnen met het laten uitkeren, begrijp ik niet zo. Tenzij het echt heel veel geld is en je geen of nauwelijks WW krijgt, en je het een aantal jaar als enige ron van inkomsten hebt. Anders lijkt het mij ook logischer om het gewoon in een keer uit te laten keren en eventueel fiscaal je inkomens over een laar jaar te middelen.