toch hier even de meningen vragen.
ik heb een contract tot 9 oktober a.s
3 maanden terug heb ik een beoordelings gesprek gehad, wat ik ook op papier heb gekregen (getekend en wel)
deze was positief, alleen kunnen ze niet met mij verder en laten ze me contract aflopen op 1 oktober a.s
de afgelopen 3 maanden ben ik dus in de weer geweest met een nieuwe baan zoeken, vorige week ww aangevraagd, kinder opvang stop gezet per 1 oktober enz.
nu vroeg ik gisteren wanneer ik me laatste dag maak, omdat ik nog wat verlof open heb staan, zegt ie dat ik 9 oktober me laatste dag maak omdat mijn contract tot die tijd loopt. we gaan morgen kijken wat ik aan verlof heb staan en dan kan t zijn dat ik de 8e en 9e geeneens meer hoef te komen.
maar nu steekt t me toch...
het loopt sowieso al niet hoe t moet lopen daar, het gaat me niet om die ene week langer werken (al is 1 dag meer al teveel daar maargoed) ik wil t netjes afsluiten
in die beoordelings papieren staat dus dat me contract op 1 oktober afloopt, en is getekend door hem en mij.
kan ik hier iets mee?
of is het contract toch meer bindend ondanks dat ik die andere papieren ook heb??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] handtekening op beoordeling bindend??
-
-
Re: handtekening op beoordeling bindend??
Hmmm... twee einddata. Hou even in de gaten hoe het met je WW rechten zit, voor je zelf de boel per 1 oktober verlaat. Je moet namelijk een x-aantal weken in een x-bepaalde tijd hebben gewerkt.
Het zou kunnen dat die datum van 1 oktober een foutje is op een of andere manier. Ik zou op zich niet al te zwaar aan een einddatum tillen. Het gaat om 9 dagen, dus iets meer dan een week.
Het zou kunnen dat die datum van 1 oktober een foutje is op een of andere manier. Ik zou op zich niet al te zwaar aan een einddatum tillen. Het gaat om 9 dagen, dus iets meer dan een week.
-
recht op ww heb ik sowieso.
maar het gaat mij om t principe...opvang is al opgezegd enal...
ik heb er geen goed gevoel bij ...
maar het gaat mij om t principe...opvang is al opgezegd enal...
ik heb er geen goed gevoel bij ...
Denk dat de datum op je contract meer waarde zal hebben dan een datum op een beoordelingsgesprek, getekend of niet..
-
Ik zou niet weten waarom je er geen goed gevoel bij zou hebben als je die 9 dagen volgens contract blijft werken. Het enige waar je inderdaad mee zou kunnen zitten is de opvang van je kind, maar dat is jouw verantwoording, niet die van het bedrijf.
-
Het lijkt me dat de einddatum in het arbeidscontract (9 okt) zwaarder weegt dan de datum van 1 oktober die in een beoordelingsgesprek vermeld staat. (Raar eigenlijk dat er uberhaupt een einddatum is vermeld in de papieren van een beooordelingsgesprek).
U zou dus moeten werken tot 9 oktober zoals uw werkgever zegt, en de snipperdagen die u nog heeft kunt u opmaken voor die tijd.
Hou er dus rekening mee dat u de kinderopvang nog moet regelen voor de dagen die u werkt tussen 1 en 9 oktober.
U zou dus moeten werken tot 9 oktober zoals uw werkgever zegt, en de snipperdagen die u nog heeft kunt u opmaken voor die tijd.
Hou er dus rekening mee dat u de kinderopvang nog moet regelen voor de dagen die u werkt tussen 1 en 9 oktober.