LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe word functiegroep en salarisschaal bepaald?
Hoe word functiegroep en salarisschaal bepaald?
Omdat ik al een aantal jaren op dezelfde functiegroep en salarisschaal staat wil ik graag uitzoeken hoe dit zit.
Kan iemand mij vertellen waar ik uitleg kan vinden hoe dit is opgebouwd of hoe dit kan worden bepaald voor de installatiebranche (kleinmetaal)?
Alvast bedankt voor reacties.
Groetjes
Bart
Kan iemand mij vertellen waar ik uitleg kan vinden hoe dit is opgebouwd of hoe dit kan worden bepaald voor de installatiebranche (kleinmetaal)?
Groetjes
Bart
Re: Hoe word functiegroep en salarisschaal bepaald?
Bel de FNV eens. Die schijnen redelijk op de hoogte te zijn van de CAO's.Bart4 schreef:Omdat ik al een aantal jaren op dezelfde functiegroep en salarisschaal staat wil ik graag uitzoeken hoe dit zit.
Groetjes
Bart
Omdat ik geen lid ben en wil worden van FNV vraag ik het op deze site of iemand die weet.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Als je op je werk net zo gemakzuchtig bent zit die salarisverhoging er niet in hoor.Bart4 schreef:Omdat ik geen lid ben en wil worden van FNV vraag ik het op deze site of iemand die weet.
Alvast bedankt.
Kijk hier eens: http://www.cao-metaal.nl/
Succes.
ik zit graag voor geen dubbeltje op de eerste rangBart4 schreef:Omdat ik geen lid ben en wil worden van FNV vraag ik het op deze site of iemand die weet.
Alvast bedankt.
riddert schreef:Als je op je werk net zo gemakzuchtig bent zit die salarisverhoging er niet in hoor.Bart4 schreef:Omdat ik geen lid ben en wil worden van FNV vraag ik het op deze site of iemand die weet.
Alvast bedankt.
Kijk hier eens: http://www.cao-metaal.nl/
Succes.
Het klinkt misschien gek, maar je werkgever weet vrij goed wat de functieprofielen zijn en hoe het salarisgebouw er uit ziet...Bart4 schreef: Kan iemand mij vertellen waar ik uitleg kan vinden hoe dit is opgebouwd of hoe dit kan worden bepaald voor de installatiebranche (kleinmetaal)?
Als jij werkt en handelt naar wat er in die omschrijving stond bij je indiensttreding, dan zit je goed toch? Het is niet zo dat je door simpelweg op tijd te komen maar tot in het oneindige blijft groeien in functieschaal/salaris.Bart4 schreef:Omdat ik al een aantal jaren op dezelfde functiegroep en salarisschaal staat wil ik graag uitzoeken hoe dit zit.
Groetjes
Bart
Bedankt voor jullie reacties, alleen is dit nog niet het antwoord wat ik zoek.
Want ik wil graag weten hoe ik zelf mijn functiegroep en salarisschaal kan bepalen en waar er op internet een uitleg van deze opbouw staat??
Alvast bedankt.
Want ik wil graag weten hoe ik zelf mijn functiegroep en salarisschaal kan bepalen en waar er op internet een uitleg van deze opbouw staat??
Alvast bedankt.
Dat staat in je CAO-boekje.Bart4 schreef:Bedankt voor jullie reacties, alleen is dit nog niet het antwoord wat ik zoek.
Alvast bedankt.
Of vraag er een op bij de salaris of P&O afdeling.
Of zoek op internet naar de juiste CAO ( + regeling ) die voor jou van toepassing is.
In je CAO staat erbij hoe de functiegroep ingedeeld moet worden. Deze indeling staat in een apart boek, een functiehandboek. Dan google je op functiehandboek kleinmetaal en tadaa...Bart4 schreef:Bedankt voor jullie reacties, alleen is dit nog niet het antwoord wat ik zoek.
Alvast bedankt.
http://www.fnvbondgenoten.nl/site/branc ... MT_editie4
Dit had je natuurlijk nooit zelf kunnen vinden
kleinmetaal is al sinds decennia de belabberste bedrijfstak(lage lonen)Bart4 schreef:Omdat ik al een aantal jaren op dezelfde functiegroep en salarisschaal staat wil ik graag uitzoeken hoe dit zit.
Groetjes
Bart
met de hedendaagse crisis wordt echt niet even meer geld betaald aan werknemers.
zou lekker wat anders gaan doen of als zelfstandige(ook een optie)