Goedemorgen Allen,
ik werk al 2,5 voor een bedrijf en heb inmiddels een Fase B contract. Nu heb ik het idee dat er ontslagen gaan vallen en dat ik daar zo maar eens tussen kan zitten. Vandaag moet ik echter bij het uitzendbureau een nieuw contract tekenen voor 3 maanden. Mocht ik ontslagen worden is het uitzendbureau verplicht om mij door te betalen tot einde contract danwel een andere baan aan te bieden. Ik weet inmiddels als ik die nieuwe baan weiger mijn rechten van het detacheringscontract vervallen maar wat voor een invloed heeft dit voor mijn eventuele ww uitkering? Iemand enig idee wat wijsheid is in deze? Zelf ben ik bang dat als ik dit vertel, mijn uitzendbureau mij geen nieuw contract wil geven en ik vanaf vandaag op straat sta.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ontslag bij Fase B Contract
Re: Ontslag bij Fase B Contract
Je hebt het idee...
Ik zou gewoon gaan tekenen. Misschien word je wel niet ontslagen. Niks aan de hand. Als je wel ontslagen wordt, moet het uitzendbureau je dus een nieuwe baan aanbieden. Misschien is die wel leuker... Ik zou die nieuwe baan in elk geval niet weigeren; werk is werk.
Ik zou gewoon gaan tekenen. Misschien word je wel niet ontslagen. Niks aan de hand. Als je wel ontslagen wordt, moet het uitzendbureau je dus een nieuwe baan aanbieden. Misschien is die wel leuker... Ik zou die nieuwe baan in elk geval niet weigeren; werk is werk.
Re: Ontslag bij Fase B Contract
Neem nooit zelf ontslag.
Je kan fluiten naar je ww !
Je kan fluiten naar je ww !