LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verplicht overwerk?

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
alfatrion

Re: verplicht overwerk?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Harrie Kierie schreef:
alfatrion schreef:Het zou niet onverstandig zijn om de energie die jij steekt in het onderuit proberen te halen van mijn persoon steekt
Dat steekt nogal.
Tja, het is wel verdiend. Het door jou ingenomen standpunt is feitelijk onjuist. De regels met betrekking tot het vierde arbeidscontract of drie jaar arbeid veranderen daar niets aan. Daarnaast doe jij je best om mij op een zo onaangename manier aan te spreken.

Overigens blijkt uit niets dat er een vierde arbeidscontract is aangeboden of TS drie jaar werkt. En als dit wel zo zou zijn dan heb je keuze om daar de aandacht op te vestigen op zo'n wijze dat ik denk dat je een volwassen bent, maar jij gedraagt je alsof je een puber bent die zichzelf maar heel wat vind.
flipo schreef:Harrie Kierie doet me sterk denken aan iemand die al een paar dagen niet meer reageert op dit forum
Dat verbaast me niets.

Harrie Kierie

Re: verplicht overwerk?

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

alfatrion schreef:
Harrie Kierie schreef:
alfatrion schreef:Het zou niet onverstandig zijn om de energie die jij steekt in het onderuit proberen te halen van mijn persoon steekt
Dat steekt nogal.
Tja, het is wel verdiend. Het door jou ingenomen standpunt is feitelijk onjuist. De regels met betrekking tot het vierde arbeidscontract of drie jaar arbeid veranderen daar niets aan. Daarnaast doe jij je best om mij op een zo onaangename manier aan te spreken.
Gelukkig snap je het. Jammer dat ik op jou onaangenaam overkom. Ik vind jouw bijdragen van een uitzonderlijk gehalte.

Gesloten