mijn probleem is ik ben 21 jaar en heb geen werk ben werkloos en heb geen opleiding. Em ik heb geen papieren en geen diploma's.
Ze hebben mij een brief gestuurd dat ik in aanmerking komt voor een opleiding. Wat moet ik eigenlijk doen als het jongerenloket mij weigert voor een opleiding. Nou weigert die vrouw mij aan te nemen wat kan ik eigenlijk doen....?
Ik val nog onder het jaar 18 tot met 27 jaar.
Wie kan mij raad geven of mij helpen...?
Franks
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weigeren het jongerenloket.
Re: weigeren het jongerenloket.
Kenbaar maken bij de instantie die jou de brief heeft geschreven dat je door het jongeren loket wordt geweigerd.
Re: weigeren het jongerenloket.
Hier gaat staat het in de brief...
Uitnodiging voor Jongerenloket
Geachte heer Franks,
In amsterdam krijgen jongeren die opzoek naar werk of scholing speciale begeleiding van het jongerenloket. U komt hiervoor in aanmerking. Ik wil u daarom graag uitnodigen voor een gesprek bij Jongerenloket Nieuwe West.
Ik ben naar het eerste gesprek geweest die vrouw heeft gezegt zij kan mij helpen een turkse vrouw met hooddoek die geen goed nederlands sprak. Nou ze heeft gezegd ik kom in aanmerking voor het traject nou heeft zij een kopie van mijn paspoort gemaakt. Toen heeft zij mij gezegt een tweede gesprek zou krijgen toen zij ze ik moet mijn CWI inschrijving meenemen en bankpas.
Want ik heb geen werk meer ik ben werkloos en heb geen opleiding en ik ben 22 jaar. En ik sta ingeschreven bij het CWI ze kunnen mij niet weigeren ik val nog in de leeftijd..
Toen heeft zij mij dit gemaild ik snap het niet...?
Ik moet je helaas meedelen dat het niet mogelijk is en dan wel om de volgende reden; jij bent in de eerste instantie via Maatwerk/DWI naar WRA gegaan, omdat er op grond van een diagnose van Br Buhrs maar ook de bevindingen tijdens het werken bij Maatwerk duidelijk is geworden dat je aangewezen voor een traject bij de WRA. Je kunt niet weer opnieuw beginnen en dan weer tegen het hetzelfde dingen te moeten aanlopen.
Moetje eens op deze site kijken
http://www.jongerenloket.amsterdam.nl/p ... b698bf35b0
Uitnodiging voor Jongerenloket
Geachte heer Franks,
In amsterdam krijgen jongeren die opzoek naar werk of scholing speciale begeleiding van het jongerenloket. U komt hiervoor in aanmerking. Ik wil u daarom graag uitnodigen voor een gesprek bij Jongerenloket Nieuwe West.
Ik ben naar het eerste gesprek geweest die vrouw heeft gezegt zij kan mij helpen een turkse vrouw met hooddoek die geen goed nederlands sprak. Nou ze heeft gezegd ik kom in aanmerking voor het traject nou heeft zij een kopie van mijn paspoort gemaakt. Toen heeft zij mij gezegt een tweede gesprek zou krijgen toen zij ze ik moet mijn CWI inschrijving meenemen en bankpas.
Want ik heb geen werk meer ik ben werkloos en heb geen opleiding en ik ben 22 jaar. En ik sta ingeschreven bij het CWI ze kunnen mij niet weigeren ik val nog in de leeftijd..
Toen heeft zij mij dit gemaild ik snap het niet...?
Ik moet je helaas meedelen dat het niet mogelijk is en dan wel om de volgende reden; jij bent in de eerste instantie via Maatwerk/DWI naar WRA gegaan, omdat er op grond van een diagnose van Br Buhrs maar ook de bevindingen tijdens het werken bij Maatwerk duidelijk is geworden dat je aangewezen voor een traject bij de WRA. Je kunt niet weer opnieuw beginnen en dan weer tegen het hetzelfde dingen te moeten aanlopen.
Moetje eens op deze site kijken
http://www.jongerenloket.amsterdam.nl/p ... b698bf35b0