LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weigering ontslag met wederzijds goedvinden
weigering ontslag met wederzijds goedvinden
na weigering onslag met wederzijdsgoedvinden willen mijn werkgever me geen werk meer bieden en naar huis sturen.Zo werkt het toch niet in dit land?
Re: weigering ontslag met wederzijds goedvinden
Wel als hij jouw salaris gewoon doorbetaalt, maar dat zal wel niet. Wat voor contract heb je: flexibel, voor een bepaalde tijd of juist een vast contract voor onbepaalde tijd? Iets meer info graag.
Ook schorsen mag je niet zomaar.grun schreef:Wel als hij jouw salaris gewoon doorbetaalt, maar dat zal wel niet. Wat voor contract heb je: flexibel, voor een bepaalde tijd of juist een vast contract voor onbepaalde tijd? Iets meer info graag.
Je moet veel meer info geven om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. En dan zal je nog advies moeten inwinnen bij een advocaat, op een forum kun je wel wijzer worden, maar niet zo wijs dat je onderbouwd een beslissing kunt nemen.
ik werk al bijna 17 jaar bij dit bedrijf met een vast contract voor onbepaalde tijd
Als we op deze manier informatie uit je moeten trekken als een tandarts die tand voor tand het eruit moet trekken heeft het geen enkel nut.
Vertel nu eens iets, en dan iets meer dan 1 zin van 1 regel. Waarom wilde jouw baas dit? Wat was de situatie?
Vertel nu eens iets, en dan iets meer dan 1 zin van 1 regel. Waarom wilde jouw baas dit? Wat was de situatie?
In dat geval mag je werkgever je niet zonder meer schorsen. Ik zou juridische bijstand zoeken (rechtsbijstand, vakbond, advocaat bijvoorbeeld).lhw39 schreef:ik werk al bijna 17 jaar bij dit bedrijf met een vast contract voor onbepaalde tijd
http://www.mvadvocaten.nl/index_bestand ... elling.htm