LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nog geen schriftelijke verlengen gehad!
nog geen schriftelijke verlengen gehad!
Ik werk nu al ruim 1 jaar en 7 maanden voor een groot bedrijf maar heb mijn laatste verlengen voor onbepaalde tijd nog steeds niet gehad terwijl mij wel al mondeling gezegd is dat ik mag blijven (ook dit is veel te laat gebeurd! Ik hoor eigenlijk 1 maand voor einde tijdelijk contract hiervan op de hoogte gebracht te worden)
Ik heb al meerdere malen gevraagd war mijn contract blijft en iedere keer wordt mij verteld dat deze per post binnen zal komen!Nu is mijn tijdelijke contract per 30 november verlopen. Deze heb ik echt nodig.
Een collega vertelde mij dat ik juridische stappen kan ondernemen om klopt dit?
Ik heb al meerdere malen gevraagd war mijn contract blijft en iedere keer wordt mij verteld dat deze per post binnen zal komen!Nu is mijn tijdelijke contract per 30 november verlopen. Deze heb ik echt nodig.
Een collega vertelde mij dat ik juridische stappen kan ondernemen om klopt dit?
Re: nog geen schriftelijke verlengen gehad!
eigenlijk niets aan de hand, gaat vanzelf over in onbepaalde tijd, tenzij in het kontrakt anders is bepaald.
-
- Contacteer:
Als ik het me goed herinner, moet je kunnen aantonen dat je na het formeel aflopen van je contract gewerkt hebt - en betaald bent (dus, loonstrookje of bankafschrift).
Op dat moment is je contract automatisch overgegaan in een vast contract, voor onbepaalde tijd (wel onder dezelfde overige voorwaarden als in je tijdelijke contract).
Dus, gewoon nog even afwachten.
Op dat moment is je contract automatisch overgegaan in een vast contract, voor onbepaalde tijd (wel onder dezelfde overige voorwaarden als in je tijdelijke contract).
Dus, gewoon nog even afwachten.
-
@Guardian72,